Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing cestovní kanceláře EXPECTA s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou popsány poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu nebo marketingového mixu a analytickou, která se zabývá představením cestovní kanceláře a rozborem marketingového mixu. Součástí je i SWOT analýza. V závěru jsou na základě zjištěných poznatků navrhnuta doporučení pro zlepšení marketingového mixu cestovní kanceláře.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on a marketing of travel agency Expecta s. r. o. This thesis is divided on theoretical part, where are described findings from the area such as tourism, marketing of the services, marketing of the tourism or marketing mix and analytical part, which deals with the company's profile and presentation of the marketing mix. The SWOT analysis is included as well. In the end, there are designed recommendations for the improvement of marketing mix of the travel agency.
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing cestovní kanceláře EXPECTA s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou popsány poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu nebo marketingového mixu a analytickou, která se zabývá představením cestovní kanceláře a rozborem marketingového mixu. Součástí je i SWOT analýza. V závěru jsou na základě zjištěných poznatků navrhnuta doporučení pro zlepšení marketingového mixu cestovní kanceláře.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on a marketing of travel agency Expecta s. r. o. This thesis is divided on theoretical part, where are described findings from the area such as tourism, marketing of the services, marketing of the tourism or marketing mix and analytical part, which deals with the company's profile and presentation of the marketing mix. The SWOT analysis is included as well. In the end, there are designed recommendations for the improvement of marketing mix of the travel agency.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se problematiky marketingového mixu cestovní kanceláře.
II. Praktická část
Analyzujte marketingový mix cestovní kanceláře.
Proveďte SWOT analýzu.
Navrhněte možné zdokonalení jednotlivých prvků marketingového mixu cestovní kanceláře.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se problematiky marketingového mixu cestovní kanceláře.
II. Praktická část
Analyzujte marketingový mix cestovní kanceláře.
Proveďte SWOT analýzu.
Navrhněte možné zdokonalení jednotlivých prvků marketingového mixu cestovní kanceláře.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina, 2007. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1535-3.
INDROVÁ, Jarmila, Petr HOUŠKA a Zdenka PETRŮ, 2011. Kvalita ve službách cestovního ruchu. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1766-7.
PAYNE, Adrian, 1996. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-276-X.
RYGLOVÁ, Kateřina, 2009. Cestovní ruch. Vyd. 3. Ostrava: KEY Publishing. ISBN 978-80-7418-028-6.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing: cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina, 2007. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1535-3.
INDROVÁ, Jarmila, Petr HOUŠKA a Zdenka PETRŮ, 2011. Kvalita ve službách cestovního ruchu. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1766-7.
PAYNE, Adrian, 1996. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-276-X.
RYGLOVÁ, Kateřina, 2009. Cestovní ruch. Vyd. 3. Ostrava: KEY Publishing. ISBN 978-80-7418-028-6.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing: cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 57 bodů
Ing. Salvetová:
1. Které ze svých návrhů považujete za nejvýznamnější? - odpověděla zcela
Oponent BP: 56 bodů
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
1. Proč jste zvolila pro analýzu CK SWOT analýzu a nikoliv situační analýzu? Jak jste ošetřila objektivitu a reliabilitu Vámi uváděných skutečností v analýze? - odpověděla částečně
2. Na str. 81 navrhujete inovace v oblasti komunikace CK. Proč navrhujete účast na veletrhu? Kterou rozhlasovou stanici navrhujete a proč? Navrhněte i váhu a časování rozhlasové reklamy. Kolik by inovace v oblasti komunikace firmu stály? - odpověděla zcela
3. Která je v případě CK nejsilnější forma komunikace? Navrhněte kreativní řešení využití této formy. - odpověděla částečně
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
Jaká jsou rizika, která mohou poškodit dobré jméno firmy? - neodpověděla
Podle čeho jako klient posuzujete spokojenost s cestovní kanceláří? - odpověděla částečně