Hlavním cílem bakalářské práce je identifikovat cílové skupiny zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o., která se zabývá provozováním největší sítě pneuservisů a autoservisů v České republice.
Bakalářská práce je složena ze dvou stěžejních částí. První část bude orientována na vysvětlení teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, které souvisejí s výše uvedeným tématem práce. Praktická část této bakalářské práce se bude nejprve zabývat profilem firmy. Následně poté bude provedena identifikace cílových skupin zákazníků. Práce bude zakončena sestavením SWOT analýzy pro každou cílovou skupinu, z které budou vyvozena doporučení.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is to identify target customers groups for ContiTrade Services s. r. o., who operate the biggest car and tire service network in the Czech Republic.
Bachelor thesis is composed of two main parts. The first part will focus on the explanation of the theoretical knowledge obtained from studying the relevant literature. The company profile will be dealt with in the practical part of the bachelor thesis, this will be followed by the identification of the target customers groups. The thesis will conclude with the creation of a SWOT analysis of each target group. This SWOT analysis will be used as the base for further recommendations.
Klíčová slova
Spotřebitelský trh, segmentace, cílové skupiny zákazníků, marketingová komunikace, SWOT analýza.
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikovat cílové skupiny zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o., která se zabývá provozováním největší sítě pneuservisů a autoservisů v České republice.
Bakalářská práce je složena ze dvou stěžejních částí. První část bude orientována na vysvětlení teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, které souvisejí s výše uvedeným tématem práce. Praktická část této bakalářské práce se bude nejprve zabývat profilem firmy. Následně poté bude provedena identifikace cílových skupin zákazníků. Práce bude zakončena sestavením SWOT analýzy pro každou cílovou skupinu, z které budou vyvozena doporučení.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is to identify target customers groups for ContiTrade Services s. r. o., who operate the biggest car and tire service network in the Czech Republic.
Bachelor thesis is composed of two main parts. The first part will focus on the explanation of the theoretical knowledge obtained from studying the relevant literature. The company profile will be dealt with in the practical part of the bachelor thesis, this will be followed by the identification of the target customers groups. The thesis will conclude with the creation of a SWOT analysis of each target group. This SWOT analysis will be used as the base for further recommendations.
Klíčová slova
Spotřebitelský trh, segmentace, cílové skupiny zákazníků, marketingová komunikace, SWOT analýza.
Zhodnoťte uvedené literární prameny a formulujte teoretická východiska pro danou problematiku.
II. Praktická část
Proveďte identifikaci cílových skupin zákazníků.
Pomocí SWOT analýzy analyzujte jednotlivé cílové skupiny zákazníků.
Z provedené SWOT analýzy vyvoďte závěry a doporučení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte uvedené literární prameny a formulujte teoretická východiska pro danou problematiku.
II. Praktická část
Proveďte identifikaci cílových skupin zákazníků.
Pomocí SWOT analýzy analyzujte jednotlivé cílové skupiny zákazníků.
Z provedené SWOT analýzy vyvoďte závěry a doporučení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2008. Marketingová komunikace. Vyd. 2. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-1041-9.
HOLMAN, Robert, 2005. Ekonomie. Vyd. 4. Praha: C. H. Beck. ISBN 80-7179-891-6.
KOTLER, Philip, 1998. Marketing a management. Vyd. 9. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-600-5.
KOTLER, Philip a Fernando TRIAS DE BES, 2005. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0921-X.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: A. Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2008. Marketingová komunikace. Vyd. 2. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-1041-9.
HOLMAN, Robert, 2005. Ekonomie. Vyd. 4. Praha: C. H. Beck. ISBN 80-7179-891-6.
KOTLER, Philip, 1998. Marketing a management. Vyd. 9. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-600-5.
KOTLER, Philip a Fernando TRIAS DE BES, 2005. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0921-X.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: A. Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bodů
Ing. Pančochová:
V bakalářské práci jsou zákaznické skupiny rozděleny dle poskytovaných služeb. Naší firemní strategií je maximální "cross" vytěžování zákazníků z pneuservisu i v oblasti autoservisu. Tzn. Těm, kteří jsou u nás zvyklí jen přezouvat pneumatiky, chceme co nejvíce nabízet autoservisní služby. V plné pneuservisní sezóně máme občas kapacitní problémy, kdy nedokážeme vyhovět plně všem zákazníkům, kteří mají zájem o autoservis. Napadá Vás nějaké řešení? - odpověděla zcela
Oponent BP: 48 bodů
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Kdo je největším konkurentem společnosti? - odpověděla zcela
2. Které rádio by bylo nejvhodnější pro oslovení zákazníků? - odpověděla zcela
3. Co je konkurenční výhodou společnosti? - odpověděla zcela
4. Co je největší slabinou společnosti? - odpověděla zcela
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
Proč jste použila právě SWOT analýzu? - odpověděla zcela