Tato bakalářská práce se zabývá analýzou výchozí situace pro projekt ?STUDENTI, FIRMY A PRAXE? a jednotlivými kroky přípravy projektu a s tím spojenou možností financovat projekt finančními prostředky z unijních zdrojů. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací přibližující pojmy spojené s problematikou přípravy projektu. Praktická část práce je věnována postupu přípravy projektu v rámci operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost financovaného z Evropského sociálního fondu a analýzám potřebnosti projektu. Na základě vyhodnoceného dotazníkového šetření jsou stanoveny závěry a doporučení pro VOŠE Zlín vzhledem k přínosu projektu, jeho udržitelnosti a dalším projektovým činnostem školy.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis deals with the analysis of the initial situation for the project ?STUDENTS, COMPANIES AND PLACEMENTS? and the particular steps of project planning and the associated possibility of financing the project from the fund of EU sources. The first part is focused on the collection information, approaching the theoretical concepts associated with the issue of preparing a project. The practical part is devoted to the process of project planning under the Operational Programme Education for Competitiveness funded by the European Social Fund and analyses of usefulness the project. Evaluated on the basis of the survey are set out conclusions and recommendations for VOSE Zlin and benefits of the project, its sustainability and other project activities of the school.
Klíčová slova
Evropská unie, Evropský sociální fond, Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, SWOT analýza, terciární vzdělávání, projekt, praxe.
Klíčová slova v angličtině
The European Union, The European Social Fund, Operational Programme Education for Competitiveness, SWOT analysis, tertiary education, project, placement.
Rozsah průvodní práce
107 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou výchozí situace pro projekt ?STUDENTI, FIRMY A PRAXE? a jednotlivými kroky přípravy projektu a s tím spojenou možností financovat projekt finančními prostředky z unijních zdrojů. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací přibližující pojmy spojené s problematikou přípravy projektu. Praktická část práce je věnována postupu přípravy projektu v rámci operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost financovaného z Evropského sociálního fondu a analýzám potřebnosti projektu. Na základě vyhodnoceného dotazníkového šetření jsou stanoveny závěry a doporučení pro VOŠE Zlín vzhledem k přínosu projektu, jeho udržitelnosti a dalším projektovým činnostem školy.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis deals with the analysis of the initial situation for the project ?STUDENTS, COMPANIES AND PLACEMENTS? and the particular steps of project planning and the associated possibility of financing the project from the fund of EU sources. The first part is focused on the collection information, approaching the theoretical concepts associated with the issue of preparing a project. The practical part is devoted to the process of project planning under the Operational Programme Education for Competitiveness funded by the European Social Fund and analyses of usefulness the project. Evaluated on the basis of the survey are set out conclusions and recommendations for VOSE Zlin and benefits of the project, its sustainability and other project activities of the school.
Klíčová slova
Evropská unie, Evropský sociální fond, Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, SWOT analýza, terciární vzdělávání, projekt, praxe.
Klíčová slova v angličtině
The European Union, The European Social Fund, Operational Programme Education for Competitiveness, SWOT analysis, tertiary education, project, placement.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte informace o financování školství obecně.
Definujte Evropský sociální fond a Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost a jejich vztah k připravovanému projektu.
II. Praktická část
Charakterizujte VOŠE Zlín a historii projektové činnosti na VOŠE Zlín.
Zpracujte SWOT analýzu jako základ přípravy projektu "STUDENTI, FIRMY A PRAXE".
Definujte jednotlivé kroky k přípravě projektu "STUDENTI, FIRMY A PRAXE".
Vyslovte doporučení pro VOŠE Zlín s důrazem na projektovou činnost.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte informace o financování školství obecně.
Definujte Evropský sociální fond a Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost a jejich vztah k připravovanému projektu.
II. Praktická část
Charakterizujte VOŠE Zlín a historii projektové činnosti na VOŠE Zlín.
Zpracujte SWOT analýzu jako základ přípravy projektu "STUDENTI, FIRMY A PRAXE".
Definujte jednotlivé kroky k přípravě projektu "STUDENTI, FIRMY A PRAXE".
Vyslovte doporučení pro VOŠE Zlín s důrazem na projektovou činnost.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] MAREK, Dan a Tomáš KANTOR, 2007. Příprava a řízení projektů strukturálních fondů Evropské unie. Brno: Barrister & Principal. ISBN 80-87029-13-8.
[2] PEKOVÁ, Jitka, 2005. Veřejné finance: úvod do problematiky. 3. přeprac. vyd. Praha: Aspi. ISBN 80-7357-049-1.
[3] VALACH, Josef et al., 1999. Finanční řízení podniku. 2. aktual. a rozš. vyd. Praha: Ekopress. ISBN 80-86119-21-1.
[4] VILAMOVÁ, Šárka, 2004. Jak získat finanční zdroje Evropské unie. Praha: Grada. ISBN 80-247-0828-0.
[5] VILAMOVÁ, Šárka, 2005. Čerpáme finanční zdroje Evropské unie. Praha: Grada. ISBN 80-247-1194-X.
Seznam doporučené literatury
[1] MAREK, Dan a Tomáš KANTOR, 2007. Příprava a řízení projektů strukturálních fondů Evropské unie. Brno: Barrister & Principal. ISBN 80-87029-13-8.
[2] PEKOVÁ, Jitka, 2005. Veřejné finance: úvod do problematiky. 3. přeprac. vyd. Praha: Aspi. ISBN 80-7357-049-1.
[3] VALACH, Josef et al., 1999. Finanční řízení podniku. 2. aktual. a rozš. vyd. Praha: Ekopress. ISBN 80-86119-21-1.
[4] VILAMOVÁ, Šárka, 2004. Jak získat finanční zdroje Evropské unie. Praha: Grada. ISBN 80-247-0828-0.
[5] VILAMOVÁ, Šárka, 2005. Čerpáme finanční zdroje Evropské unie. Praha: Grada. ISBN 80-247-1194-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 58 bodů
Nejsou otázky.
Oponent BP: 50 bodů
Mgr. Švardala:
1. Kdy byla vyhlášena výzva k předložení žádosti a kdy byla ukončena? Podílela jste se i na vyplňování elektronické žádosti v Benefitu7? (odpověděla zcela)
2. Uveďte konkrétní informace:
a) Kolik členů by měl realizační tým, případně jaké budou konkrétní prac. pozice? (odpověděla zcela)
b) V čem spočívají finanční náklady partnerů projektu? (odpověděla zcela)
c) Jaké jsou monitorovací indikátory projektu? (odpověděla zcela)
3. Jaký byl návrh časového harmonogramu projektu? (odpověděla zcela)