Obsahem práce je analýza současných komunikačních metod a prostředků, jejich zhodno-cení, nalezení a doporučení dalších možných metod k realizaci, včetně předložení návrhu zavedení nových prostředků komunikace a zároveň i ekonomické zhodnocení realizace a možných dopadů do rozpočtu města.Téma diplomové práce vychází z potřeb a zájmu města a zároveň i z vlastního zájmu, jak nejlépe pomoci městu k zlepšení informovanosti občanů a okolí i ve vztahu ke skutečnosti, že statutární město ODRY je nově vzniklou samosprávnou oblastí, zahrnující město, osady a obce v přímé působnosti a další samostatné obce a města v rozšířené působnosti.
Annotation in English
Theme of this work is an analyse of present communication´s methods and instruments their influence and finding and reference by other possible methods to realization including con-cept submitting implementation of new communication instruments and at once economic realization review and possible impacts to town budget.The theme of master thesis is appearing from needs and interests of the town and at once self-interest as best we could help the town to improvement of citizens and corporate awareness and environs and considering the reality that town ODRY is new- originated municipality involving city, villages and corporations with direct competence and other independent communities and towns.
Obsahem práce je analýza současných komunikačních metod a prostředků, jejich zhodno-cení, nalezení a doporučení dalších možných metod k realizaci, včetně předložení návrhu zavedení nových prostředků komunikace a zároveň i ekonomické zhodnocení realizace a možných dopadů do rozpočtu města.Téma diplomové práce vychází z potřeb a zájmu města a zároveň i z vlastního zájmu, jak nejlépe pomoci městu k zlepšení informovanosti občanů a okolí i ve vztahu ke skutečnosti, že statutární město ODRY je nově vzniklou samosprávnou oblastí, zahrnující město, osady a obce v přímé působnosti a další samostatné obce a města v rozšířené působnosti.
Annotation in English
Theme of this work is an analyse of present communication´s methods and instruments their influence and finding and reference by other possible methods to realization including con-cept submitting implementation of new communication instruments and at once economic realization review and possible impacts to town budget.The theme of master thesis is appearing from needs and interests of the town and at once self-interest as best we could help the town to improvement of citizens and corporate awareness and environs and considering the reality that town ODRY is new- originated municipality involving city, villages and corporations with direct competence and other independent communities and towns.
1. Analyzujte a zhodnoťte literaturu popisující marketingové komunikace města a institucí a vyvoďte některé závěry pro Vaše téma.
2. Stanovte hypotézy pro řešené téma z hlediska současných znalostí problematiky.
3. Popište současný systém komunikace města a naznačte směry, v nichž je možné jej vytvářet efektivněji.
4. Realizujte anketární šetření mezi dospělou populací města Odry s cílem analyzovat současné komunikační metody a prostředky, zkoumat jejich účinnost.
5. Pokuste se vytipovat a nalézt další možné formy a prostředky efektivní komunikace města se svým sociálním prostředím. Zejména se soustřeďte na systémovost komunikačních toků města a synergii jednotlivých komunikačních činností. Vytvořte komplexní model komunikace města.
6. Proveďte kalkulaci náročnosti nových komunikačních opatření.
7. Posuďte míru potvrzení či vyvracení stanovených hypotéz.
Research Plan
1. Analyzujte a zhodnoťte literaturu popisující marketingové komunikace města a institucí a vyvoďte některé závěry pro Vaše téma.
2. Stanovte hypotézy pro řešené téma z hlediska současných znalostí problematiky.
3. Popište současný systém komunikace města a naznačte směry, v nichž je možné jej vytvářet efektivněji.
4. Realizujte anketární šetření mezi dospělou populací města Odry s cílem analyzovat současné komunikační metody a prostředky, zkoumat jejich účinnost.
5. Pokuste se vytipovat a nalézt další možné formy a prostředky efektivní komunikace města se svým sociálním prostředím. Zejména se soustřeďte na systémovost komunikačních toků města a synergii jednotlivých komunikačních činností. Vytvořte komplexní model komunikace města.
6. Proveďte kalkulaci náročnosti nových komunikačních opatření.
7. Posuďte míru potvrzení či vyvracení stanovených hypotéz.
Recommended resources
JANEČKOVÁ, Lidmila. Marketing měst a obcí, 1. vydání, Praha, Grada Publishing 1999. Počet stran 184, ISBN 80-7169-750-8
FORET M., FORETOVÁ V.: Komunikující město, Brno, Masarykova universita, 1999. ISBN 80-210-19469-7
FORET, Miroslav. Komunikace s veřejností, 1. vydání, Brno, Masarykova univerzita Brno 1994. Počet stran 206, ISBN 80-7178-200-9
Recommended resources
JANEČKOVÁ, Lidmila. Marketing měst a obcí, 1. vydání, Praha, Grada Publishing 1999. Počet stran 184, ISBN 80-7169-750-8
FORET M., FORETOVÁ V.: Komunikující město, Brno, Masarykova universita, 1999. ISBN 80-210-19469-7
FORET, Miroslav. Komunikace s veřejností, 1. vydání, Brno, Masarykova univerzita Brno 1994. Počet stran 206, ISBN 80-7178-200-9