Diplomová práce pojednává o marketingových komunikacích obchodně společenského centra Olomouc City. V teoretické části práce jsou uvedena obecná pravidla pro marketingové komunikace s využitím poznatků uvedených v odborné literatuře. Praktická část této práce obsahuje analýzu marketingového prostředí a současný stav marketingových aktivit centra. V projektové části diplomové práce je zpracován projekt marketingových komunikací Olomouc City. Projekt je doplněný o finanční rozpočet a doporučení pro efektivní komunikaci.
Anotace v angličtině
The graduation theses treats of marketing communications shopping and entertainment center Olomouc City. General rules of marketing communications with data assimilation from specialized publications are introduce in the theory part theses. The practical part of theses takes in analyse marketing background and current situation of marketing activities center. In the project part of graduation theses is processed project of marketing communications Olomouc City. The project is complemented with cost buget and recommendation for effective communications.
Klíčová slova
Marketingové komunikace (vnitřní, vnější), služby, marketingový mix (reklama, podpora prodeje, public relations), SWOT analýza, corporate image, cotporate design.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications (internal, external), service bussines, marketing mix (advertising, sales promotions, public relations), SWOT analysis, corporate image, corporate design.
Rozsah průvodní práce
78 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o marketingových komunikacích obchodně společenského centra Olomouc City. V teoretické části práce jsou uvedena obecná pravidla pro marketingové komunikace s využitím poznatků uvedených v odborné literatuře. Praktická část této práce obsahuje analýzu marketingového prostředí a současný stav marketingových aktivit centra. V projektové části diplomové práce je zpracován projekt marketingových komunikací Olomouc City. Projekt je doplněný o finanční rozpočet a doporučení pro efektivní komunikaci.
Anotace v angličtině
The graduation theses treats of marketing communications shopping and entertainment center Olomouc City. General rules of marketing communications with data assimilation from specialized publications are introduce in the theory part theses. The practical part of theses takes in analyse marketing background and current situation of marketing activities center. In the project part of graduation theses is processed project of marketing communications Olomouc City. The project is complemented with cost buget and recommendation for effective communications.
Klíčová slova
Marketingové komunikace (vnitřní, vnější), služby, marketingový mix (reklama, podpora prodeje, public relations), SWOT analýza, corporate image, cotporate design.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications (internal, external), service bussines, marketing mix (advertising, sales promotions, public relations), SWOT analysis, corporate image, corporate design.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné materiály v oblasti marketingových komunikací obchodně společenského centra.
2. Formulujte hypotézy.
3. Analyzujte dané prostředí.
4. Navrhněte změny a zlepšení vypracováním vlastního projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné materiály v oblasti marketingových komunikací obchodně společenského centra.
2. Formulujte hypotézy.
3. Analyzujte dané prostředí.
4. Navrhněte změny a zlepšení vypracováním vlastního projektu.
Seznam doporučené literatury
AAKER, D.A.: Brand building budování značky
KRÍŽEK, Z., CRHA, I.: Život s reklamou
KOTLER, P.: Marketing management
SVĚTLÍK, J.: Marketing a reklama
SVOBODA, V.: Corporate identity
TELLIS, G.: Reklama a podpora prodeje
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J.: Reklama
Seznam doporučené literatury
AAKER, D.A.: Brand building budování značky
KRÍŽEK, Z., CRHA, I.: Život s reklamou
KOTLER, P.: Marketing management
SVĚTLÍK, J.: Marketing a reklama
SVOBODA, V.: Corporate identity
TELLIS, G.: Reklama a podpora prodeje
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J.: Reklama