Práce je zaměřena na tvorbu komunikační strategie obce v rámci regionu s ohledem na vybrané cílové skupiny. Teoretická část práce je věnována teorii komunikace a marketingu měst a obcí. Praktická část analyzuje stávající komunikaci zkoumané obce a regionu. Projektová část je zaměřena na zásady tvorby komunikační strategie. Součástí této kapitoly je také návrh komunikační kampaně obce.
Anotace v angličtině
The study focuses on the communication strategy of a small town (village) within the framework of a region, with a relevance to chosen target groups. The theoretical part of the work is concentrated around the theory of communication and marketing of cities, towns and villages. In the practical part, i have analyzed the contemporary communication of the particular village and region. The project part comes from the fundamental rules of communication strategy. My proposal for the village's communications campaign goes along with this part of the study.
public service, public administration, community, integrated marketing communication, communication strategy, target group, marketing mix
Rozsah průvodní práce
89 s., 24 s., obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na tvorbu komunikační strategie obce v rámci regionu s ohledem na vybrané cílové skupiny. Teoretická část práce je věnována teorii komunikace a marketingu měst a obcí. Praktická část analyzuje stávající komunikaci zkoumané obce a regionu. Projektová část je zaměřena na zásady tvorby komunikační strategie. Součástí této kapitoly je také návrh komunikační kampaně obce.
Anotace v angličtině
The study focuses on the communication strategy of a small town (village) within the framework of a region, with a relevance to chosen target groups. The theoretical part of the work is concentrated around the theory of communication and marketing of cities, towns and villages. In the practical part, i have analyzed the contemporary communication of the particular village and region. The project part comes from the fundamental rules of communication strategy. My proposal for the village's communications campaign goes along with this part of the study.
public service, public administration, community, integrated marketing communication, communication strategy, target group, marketing mix
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu s přihlédnutím k marketingu měst a obcí, marketingových komunikací s důrazem na formy, metody a prostředky, které se v komunikaci obcí uplatňují nebo mohou uplatnit, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat (marketing, marketingové komunikace, obec, obecní úřad, veřejná správa, samospráva, státní správa aj.), formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu komunikace obce Modrá.
2. Zpracujte analýzu současných metod, forem a prostředků komunikace obce Modrá.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry pro efektivní strategii komunikace.
4. Zpracujte projekt komunikační strategie pro obec Modrá, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v realizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu s přihlédnutím k marketingu měst a obcí, marketingových komunikací s důrazem na formy, metody a prostředky, které se v komunikaci obcí uplatňují nebo mohou uplatnit, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat (marketing, marketingové komunikace, obec, obecní úřad, veřejná správa, samospráva, státní správa aj.), formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu komunikace obce Modrá.
2. Zpracujte analýzu současných metod, forem a prostředků komunikace obce Modrá.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry pro efektivní strategii komunikace.
4. Zpracujte projekt komunikační strategie pro obec Modrá, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v realizaci.
Seznam doporučené literatury
Defleur, M. L., Ballová-Rokeachová, S. J. Teorie masové komunikace. Praha, Karolinum 1996. Počet stran 363. ISBN 80-7184-099-8
Bergh, J., Geuens M., Pelsmacker P. Marketingová komunikace, Vydání první. Praha, Grada Publishing, 2003. Počet stran 581. ISBN80-247-0254-1
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
De PELSMACKER, P., GEUENS, M., Van den BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Grada Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
Němec, P. Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích.Vydání první. Praha, Management Press, 1999. Počet stran 125. ISBN 80-85943-66-2
Šuleř, O. Firemní strategie. Vydání první. Praha, Computer Press, 2002. Počet stran
Kesner, L. Marketing a management muzeí a památek: od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch. Vydání první. Praha, Grada Publishing, 2005. Počet stran 300. ISBN 80-247-1104-4
Seznam doporučené literatury
Defleur, M. L., Ballová-Rokeachová, S. J. Teorie masové komunikace. Praha, Karolinum 1996. Počet stran 363. ISBN 80-7184-099-8
Bergh, J., Geuens M., Pelsmacker P. Marketingová komunikace, Vydání první. Praha, Grada Publishing, 2003. Počet stran 581. ISBN80-247-0254-1
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
De PELSMACKER, P., GEUENS, M., Van den BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Grada Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
Němec, P. Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích.Vydání první. Praha, Management Press, 1999. Počet stran 125. ISBN 80-85943-66-2
Šuleř, O. Firemní strategie. Vydání první. Praha, Computer Press, 2002. Počet stran
Kesner, L. Marketing a management muzeí a památek: od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch. Vydání první. Praha, Grada Publishing, 2005. Počet stran 300. ISBN 80-247-1104-4