Práce ve své teoretické části popisuje marketingové oddělení a jeho úlohy v rámci celé organi-zace. Podrobně se zabývá tématikou internetové prezentace, aby čtenáře uvedla do problema-tiky, kterou se zabývá projektová část práce.
Praktická část pojednává o marketingovém oddělení společnosti Springer Media CZ, ukazuje jeho začlenění ve vydavatelství a vedle ostatních marketingových nástrojů popisuje současný stav internetové prezentace vydavatelství.
Projektová část se zabývá novou koncepcí internetové prezentace společnosti, zachycuje její plánování, realizaci a výsledky.
Anotace v angličtině
In the theoretical section the work describes the marketing department and its roles within the framework of the organisation as a whole. It deals in detail with the theme of Internet presenta-tion in order to introduce the reader to the problems handled in the project section of the work.
The practical section deals with the marketing department of Springer Media CZ, shows its inclusion in the publishing company and apart from the other marketing instruments it de-scribes the present state of the Internet presentation of the publishing house.
The project part deals with the new concept of the Internet presentation of the company and covers its planning, realisation and results.
Práce ve své teoretické části popisuje marketingové oddělení a jeho úlohy v rámci celé organi-zace. Podrobně se zabývá tématikou internetové prezentace, aby čtenáře uvedla do problema-tiky, kterou se zabývá projektová část práce.
Praktická část pojednává o marketingovém oddělení společnosti Springer Media CZ, ukazuje jeho začlenění ve vydavatelství a vedle ostatních marketingových nástrojů popisuje současný stav internetové prezentace vydavatelství.
Projektová část se zabývá novou koncepcí internetové prezentace společnosti, zachycuje její plánování, realizaci a výsledky.
Anotace v angličtině
In the theoretical section the work describes the marketing department and its roles within the framework of the organisation as a whole. It deals in detail with the theme of Internet presenta-tion in order to introduce the reader to the problems handled in the project section of the work.
The practical section deals with the marketing department of Springer Media CZ, shows its inclusion in the publishing company and apart from the other marketing instruments it de-scribes the present state of the Internet presentation of the publishing house.
The project part deals with the new concept of the Internet presentation of the company and covers its planning, realisation and results.
1. Charakterizujte obecně zaměření práce, stanovte její cíle a pracovní hypotézy.
2. V teoretické části uveďte dosavadní stav řešení dané problematiky.
3. Analyzujte závěry z teoretické části se skutečností ve společnosti Springer Média, zhodnoťte je a konfrontujte se stanovenými pracovními hypotézami.
4. Vyvoďte závěry a navrhněte řešení dané problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte obecně zaměření práce, stanovte její cíle a pracovní hypotézy.
2. V teoretické části uveďte dosavadní stav řešení dané problematiky.
3. Analyzujte závěry z teoretické části se skutečností ve společnosti Springer Média, zhodnoťte je a konfrontujte se stanovenými pracovními hypotézami.
4. Vyvoďte závěry a navrhněte řešení dané problematiky.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Marketing v otázkách a odpovědích, Praha: Nakladatelství Computer Press, a.s., 2005
Kotler, P., Marketing, Praha: Grada, 2004
Hingston, P., Efektivní marketing, Praha: Knižní klub, 2002
Havlíček, K., Kašík, M., MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ, Praha: Management Press, 2005
Horáková, I., Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992.
Juříková, M., Marketing služeb, Studijní opory VII., Zlín: UTB Zlín, 2005.
Hindls, R., Holman, R., Hronová, S. a kol. Ekonomický slovník. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2003.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Marketing v otázkách a odpovědích, Praha: Nakladatelství Computer Press, a.s., 2005
Kotler, P., Marketing, Praha: Grada, 2004
Hingston, P., Efektivní marketing, Praha: Knižní klub, 2002
Havlíček, K., Kašík, M., MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ, Praha: Management Press, 2005
Horáková, I., Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992.
Juříková, M., Marketing služeb, Studijní opory VII., Zlín: UTB Zlín, 2005.
Hindls, R., Holman, R., Hronová, S. a kol. Ekonomický slovník. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2003.