Cílem mé diplomové práce je navrhnout funkční eshop při UTB, který bude nabízet prodej módních doplňků, oblečení, suvenýrů, školních potřeb a skript, a bude obsahoval studentské centrum, kde studenti mohou vzájemně komunikovat. Dalšími cíli jsou návrh struktury a uspořádání eshopu, vytvoření grafického návrhu a reklamní strategie. Teoretická část vysvětluje možnosti plánování, navrhování a druhy reklamních strategií eshopu. Praktická část seznamuje s problematikou e-commerce v ČR a analyzuje konkurenci a uživatele univerzitního eshopu. Projektová část obsahuje konkrétní návrh struktury, uspořádání, grafický návrh a reklamní strategie univerzitního eshopu.
Anotace v angličtině
The goal of my work is to propose a working e-shop at UTB. This shop will offer fashion accessories, appareil, souvenirs, school tools and schoolbooks. Part of the shop will be a stu-dent center, where students can communicate within the group. My other goal is to propose a structure and setting of the e-shop, graphical design and advertisement strategy. Theoretical part explains possibilities, proposals and kinds of ad strategies of e-shops. Project part con-tains specific offer of a structure, settings, graphical proposal and ad strategy of university e-shop.
Klíčová slova
internet, eshop, e-commerce, internet marketing, web, www stránky
Klíčová slova v angličtině
internet, eshop, e-commerce, internet marketing, web, www
Rozsah průvodní práce
79 s., 2 s. obr příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé diplomové práce je navrhnout funkční eshop při UTB, který bude nabízet prodej módních doplňků, oblečení, suvenýrů, školních potřeb a skript, a bude obsahoval studentské centrum, kde studenti mohou vzájemně komunikovat. Dalšími cíli jsou návrh struktury a uspořádání eshopu, vytvoření grafického návrhu a reklamní strategie. Teoretická část vysvětluje možnosti plánování, navrhování a druhy reklamních strategií eshopu. Praktická část seznamuje s problematikou e-commerce v ČR a analyzuje konkurenci a uživatele univerzitního eshopu. Projektová část obsahuje konkrétní návrh struktury, uspořádání, grafický návrh a reklamní strategie univerzitního eshopu.
Anotace v angličtině
The goal of my work is to propose a working e-shop at UTB. This shop will offer fashion accessories, appareil, souvenirs, school tools and schoolbooks. Part of the shop will be a stu-dent center, where students can communicate within the group. My other goal is to propose a structure and setting of the e-shop, graphical design and advertisement strategy. Theoretical part explains possibilities, proposals and kinds of ad strategies of e-shops. Project part con-tains specific offer of a structure, settings, graphical proposal and ad strategy of university e-shop.
Klíčová slova
internet, eshop, e-commerce, internet marketing, web, www stránky
Klíčová slova v angličtině
internet, eshop, e-commerce, internet marketing, web, www
Zásady pro vypracování
1. Definujte pozici internetového obchodu v systému marketingových komunikací.
2. Stanovte teoretická východiska při tvorbě www stránek e-shopu.
3. Analyzujte současný trh s e-shopy.
4. Navrhněte vlastní internetový obchod.
Zásady pro vypracování
1. Definujte pozici internetového obchodu v systému marketingových komunikací.
2. Stanovte teoretická východiska při tvorbě www stránek e-shopu.
3. Analyzujte současný trh s e-shopy.
4. Navrhněte vlastní internetový obchod.
Seznam doporučené literatury
June Cohenová, Neobyčejně užitečná kniha o webu, Softpress 2004, ISBN 80-86497-63-1
Elizabeth Eisner Reding, Building an eBusiness: from the ground up, mcGraw-Hill Higher education, ISBN 0-07-242636-5
Steve Krug, Web design: Nenuťte uživatele přemýšlet!, CP Books (Computer Press) 2003, ISBN: 80-722-6892-9
Hlavenka, Jiří, Mistrovství ve vyhledávání na Internetu, CP Books (Computer Press) 2002, ISBN: 8072267590
Cederholm, Dan, Webdesign s webovými standardy, Zoner Press 2004, ISBN: 8086815153
Weinmanová, Lynda, Velká kniha webdesignu, Zoner Press 2004 , ISBN: 8086815102
1001 tipů a triků pro WWW stránky, Tomáš Holčík, Vlastimil Pošmura, Jakub Mach, Jiří Fotr, Pavel Pastyřík, Jakub Havel, Bogdan Kiszka, CP Books (Computer Press) 2003 , ISBN: 8072267566
Bronislav Špaček, Nakupování na internetu, CP Books (Computer Press) 2002, ISBN: 8072266128
Jason I. Hong, Návrh a tvorba webů, CP Books (Computer Press) 2005, ISBN: 8025105083
Kolektiv autorů, Internet - případové studie, ISBN: DIMAR0004, Dimar 2001
Jiří Hlavenka, Dělejte byznys na internetu, Computer press Praha 2000, ISBN: 80-7226-371-4
Seznam doporučené literatury
June Cohenová, Neobyčejně užitečná kniha o webu, Softpress 2004, ISBN 80-86497-63-1
Elizabeth Eisner Reding, Building an eBusiness: from the ground up, mcGraw-Hill Higher education, ISBN 0-07-242636-5
Steve Krug, Web design: Nenuťte uživatele přemýšlet!, CP Books (Computer Press) 2003, ISBN: 80-722-6892-9
Hlavenka, Jiří, Mistrovství ve vyhledávání na Internetu, CP Books (Computer Press) 2002, ISBN: 8072267590
Cederholm, Dan, Webdesign s webovými standardy, Zoner Press 2004, ISBN: 8086815153
Weinmanová, Lynda, Velká kniha webdesignu, Zoner Press 2004 , ISBN: 8086815102
1001 tipů a triků pro WWW stránky, Tomáš Holčík, Vlastimil Pošmura, Jakub Mach, Jiří Fotr, Pavel Pastyřík, Jakub Havel, Bogdan Kiszka, CP Books (Computer Press) 2003 , ISBN: 8072267566
Bronislav Špaček, Nakupování na internetu, CP Books (Computer Press) 2002, ISBN: 8072266128
Jason I. Hong, Návrh a tvorba webů, CP Books (Computer Press) 2005, ISBN: 8025105083
Kolektiv autorů, Internet - případové studie, ISBN: DIMAR0004, Dimar 2001
Jiří Hlavenka, Dělejte byznys na internetu, Computer press Praha 2000, ISBN: 80-7226-371-4