Téma této bakalářské práce je ?3D prezentace autorského designového studia?. Především
v prostorách určených k propagaci značky Zelezník a Treuer. S autorkou vizuálního stylu
Michaelou Treuerovou bylo pro mě výzvou zrealizování ideji o vytvoření originálního
výstavního systému. Analýzou stávajících výstavních systémů, nalézáním možností
působení studia, využitím prezentace značky, materiálovou rešerší se dostávám k jádru
předkládané filozofie. Prioritním záměrem bylo pomocí nekonvenčních vizí a díky
nápadům prodat myšlenku, která osloví nejen nás, perspektivní studenty daného oboru.
Snažím se sdělit inovativní pohled na možnost vzájemné kooperace s podporou jedinečné
designérské individuality. Touto cestou získavám nejen vlastní prospěch, ale zároveň dám
příležitost seznámit zákazníka s mým, pro mě reálným světem designu. Kvúli požadavkům
klienta většinou nedostaneme možnost prezentovat vlastní originální návrhy, avšak já se
pokouším o předání konceptu vizuálu instalací, která by měla přiblížit hlavní cíl
společnosti. Chceme prodávat naše konkrétní služby, nejen komerční produkty!
Anotace v angličtině
The theme of this bachelor project is "The 3D presentation for design studio."
I would like to support a propagation for the brand Zelezník and Treuer, especially for
using in exhibition areas. The visual style, which was created by Michaela Treuer was
challenge for making our original exhibition system. I was doing analyse about beginning
of design presentation, history of exhibitions, about creative management, materials. The
primary intention was to realize my artistic vision, try to find a way back to the reality. We
should try to sell unconventional ideas for audience, clients. I was trying to convey an
innovative look at the possibility of mutual co-operation with the promotion of the unique
design of individuality. In this way, we will not get only benefit, but also we are giving the
opportunity to client. Possibility to perceive atmosphere in our designual world. Due to the
requirements we do not have a chance for presentation own original designs so often. But
I'm trying to forward the concept of visualisations, which should bring the main objective
of the company. We would like to sell our specific services, not just commercial products!
Klíčová slova
propagace, výstava, reklama, 3D prostor, prezentace, nápad, značka,
spolupráce
Klíčová slova v angličtině
promotion, exhibition, advertising, 3D space, presentations, idea, brand,
cooperation
Rozsah průvodní práce
54 s. (53 066 znakú).
Jazyk
SK
Anotace
Téma této bakalářské práce je ?3D prezentace autorského designového studia?. Především
v prostorách určených k propagaci značky Zelezník a Treuer. S autorkou vizuálního stylu
Michaelou Treuerovou bylo pro mě výzvou zrealizování ideji o vytvoření originálního
výstavního systému. Analýzou stávajících výstavních systémů, nalézáním možností
působení studia, využitím prezentace značky, materiálovou rešerší se dostávám k jádru
předkládané filozofie. Prioritním záměrem bylo pomocí nekonvenčních vizí a díky
nápadům prodat myšlenku, která osloví nejen nás, perspektivní studenty daného oboru.
Snažím se sdělit inovativní pohled na možnost vzájemné kooperace s podporou jedinečné
designérské individuality. Touto cestou získavám nejen vlastní prospěch, ale zároveň dám
příležitost seznámit zákazníka s mým, pro mě reálným světem designu. Kvúli požadavkům
klienta většinou nedostaneme možnost prezentovat vlastní originální návrhy, avšak já se
pokouším o předání konceptu vizuálu instalací, která by měla přiblížit hlavní cíl
společnosti. Chceme prodávat naše konkrétní služby, nejen komerční produkty!
Anotace v angličtině
The theme of this bachelor project is "The 3D presentation for design studio."
I would like to support a propagation for the brand Zelezník and Treuer, especially for
using in exhibition areas. The visual style, which was created by Michaela Treuer was
challenge for making our original exhibition system. I was doing analyse about beginning
of design presentation, history of exhibitions, about creative management, materials. The
primary intention was to realize my artistic vision, try to find a way back to the reality. We
should try to sell unconventional ideas for audience, clients. I was trying to convey an
innovative look at the possibility of mutual co-operation with the promotion of the unique
design of individuality. In this way, we will not get only benefit, but also we are giving the
opportunity to client. Possibility to perceive atmosphere in our designual world. Due to the
requirements we do not have a chance for presentation own original designs so often. But
I'm trying to forward the concept of visualisations, which should bring the main objective
of the company. We would like to sell our specific services, not just commercial products!
Klíčová slova
propagace, výstava, reklama, 3D prostor, prezentace, nápad, značka,
spolupráce
Klíčová slova v angličtině
promotion, exhibition, advertising, 3D space, presentations, idea, brand,
cooperation
Zásady pro vypracování
1. Úvod:
abstrakt, metodika práce
analýza / vzorníky
2. Koncept:
filozofie návrhu, psychologie návrhu
užitkovost a funkčnost návrhu
ergonomie návrhu
finální materiálové řešení / definice
charakteristika, způsob výroby
cílová skupina
3. Závěr:
prezentační model
zhodnocení a praktické použití
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Úvod:
abstrakt, metodika práce
analýza / vzorníky
2. Koncept:
filozofie návrhu, psychologie návrhu
užitkovost a funkčnost návrhu
ergonomie návrhu
finální materiálové řešení / definice
charakteristika, způsob výroby
cílová skupina
3. Závěr:
prezentační model
zhodnocení a praktické použití
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
1. POP ? In?store komunikace v praxi / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová
2. Co je interiérový design? / Graeme Brooker a Sally Stone
3. Design 21. století / Marcus Fairs
4. Product design in the sustainable era / Dalcacio Reis, Ed. Julius Wiedemann
5. Bread & butter - Brand bible / BBB, 01/2007
6. What is Exhibition design? / Jan Lorenc, Rotovision, 2007
7. Exhibition Design / Daab, 2009
Seznam doporučené literatury
1. POP ? In?store komunikace v praxi / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová
2. Co je interiérový design? / Graeme Brooker a Sally Stone
3. Design 21. století / Marcus Fairs
4. Product design in the sustainable era / Dalcacio Reis, Ed. Julius Wiedemann
5. Bread & butter - Brand bible / BBB, 01/2007
6. What is Exhibition design? / Jan Lorenc, Rotovision, 2007
7. Exhibition Design / Daab, 2009
Přílohy volně vložené
cd
Přílohy vázané v práci
schémata, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury - s tématem 3D prezentace design studia. Dále popsala použité materiály, kde je kladen důraz na nízkou cenu a různé varianty vystavených segmentů (křeslo, stolek, stojan na CD).
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce k teoretické a praktické části.
Nebyly vzneseny žádné připomínky.
Známky: vedoucí - A, A, oponent - A, A