Tato diplomová práce v teoretické části pojednává o problematice reklamy, marketingu, jednotného vizuálního stylu a rozboru značky v marketingu. V této části práce je také analýza současných trendů vodních sportovních areálů, pro pochopení dané problematiky. Praktická část se zabývá návrhem logotypu společnosti a jejími aplikacemi. Obsahem této části práce je návrh Cable Wake Parku, který je v souladu se současnými nároky a požadavky moderní společnosti. Celý koncept dodržuje zásady jednotného vizuálního stylu firmy Mosquito, který vychází z grafického manuálu, jenž je přílohou diplomové práce.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the problems of the advertising, the marketing, the corporate visual style and the analysis of the brand marketing in the theoretical part. For an explanation of the given problems of the analysis of the current trends in a water sports area is also included of the theoretical part.
The practical part deals with the design of the logotype of the Mosquito company and its own application. The design of the Cable Wake Park is designed in keeping with the current demands and the requirements of the modern company. The whole concept of the Cable Wake Park follows conventions of the corporate visual style of the Mosquito company which is set in the graphic manual of logotype. The graphic manual of logotype is external attached to the diploma thesis.
Klíčová slova
corporate identity, corporate design, reklama, značka, vizuální styl, wakeboarding, cable wake park
Klíčová slova v angličtině
Corporate Identity, Corporate Design, Advertising, Brand, Visual Style, Wakeboarding, Cable Wake Park
Rozsah průvodní práce
109
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce v teoretické části pojednává o problematice reklamy, marketingu, jednotného vizuálního stylu a rozboru značky v marketingu. V této části práce je také analýza současných trendů vodních sportovních areálů, pro pochopení dané problematiky. Praktická část se zabývá návrhem logotypu společnosti a jejími aplikacemi. Obsahem této části práce je návrh Cable Wake Parku, který je v souladu se současnými nároky a požadavky moderní společnosti. Celý koncept dodržuje zásady jednotného vizuálního stylu firmy Mosquito, který vychází z grafického manuálu, jenž je přílohou diplomové práce.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the problems of the advertising, the marketing, the corporate visual style and the analysis of the brand marketing in the theoretical part. For an explanation of the given problems of the analysis of the current trends in a water sports area is also included of the theoretical part.
The practical part deals with the design of the logotype of the Mosquito company and its own application. The design of the Cable Wake Park is designed in keeping with the current demands and the requirements of the modern company. The whole concept of the Cable Wake Park follows conventions of the corporate visual style of the Mosquito company which is set in the graphic manual of logotype. The graphic manual of logotype is external attached to the diploma thesis.
Klíčová slova
corporate identity, corporate design, reklama, značka, vizuální styl, wakeboarding, cable wake park
Klíčová slova v angličtině
Corporate Identity, Corporate Design, Advertising, Brand, Visual Style, Wakeboarding, Cable Wake Park
Zásady pro vypracování
1) Rešerše dané problematiky
2) Analýza současných trendů
3) Stanovení cíle práce
4) Volba technologií
5) Vypracování projektu
6) Realizace navrhovaného modelu
7) Zhodnocení projektu
8) Vizualizace
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1) Rešerše dané problematiky
2) Analýza současných trendů
3) Stanovení cíle práce
4) Volba technologií
5) Vypracování projektu
6) Realizace navrhovaného modelu
7) Zhodnocení projektu
8) Vizualizace
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Aaker, A. David: Brand Building, Vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh,
Bhaskaran, Lakshmi :Podoby moderního designu
Hampshire, Mark, Stephenson, Keith : Co je branding?
Healey, Matthew: Co je to branding?
Morgan, Tony: Visual Merchandising
Kolesár, Zdeno: Kapitoly z dějin designu
Kotler, Philip, Armstrong Gary: Marketing management
Kotler Philip, Armstrong G., Saunders J.:Moderní marketing
Šindler, Petr, Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci
Vysekalová, Jitka: Psychologie reklamy
Seznam doporučené literatury
Aaker, A. David: Brand Building, Vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh,
Bhaskaran, Lakshmi :Podoby moderního designu
Hampshire, Mark, Stephenson, Keith : Co je branding?
Healey, Matthew: Co je to branding?
Morgan, Tony: Visual Merchandising
Kolesár, Zdeno: Kapitoly z dějin designu
Kotler, Philip, Armstrong Gary: Marketing management
Kotler Philip, Armstrong G., Saunders J.:Moderní marketing
Šindler, Petr, Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci
Vysekalová, Jitka: Psychologie reklamy
Přílohy volně vložené
2x CD ROM
2x Logomanual
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, plány, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury - s tématem Vizuální styl firmy Mosquito a design wake parku.
Dále byla ukázána krátká prezentace provozu wake parku, popsán logotyp společnosti, firemní tiskoviny, prezentační předměty a vybavení wake parku. Student popsal wake park (zázemí parku, jednotlivé části vodní hladiny, pohledy z výšky - uprostřed vodního areálu se nachází ostrůvek ve tvaru loga společnosti, dominantní totem je znázorněn ve tvaru řezu loga, ...). Na závěr byla zmíněna předpokládaná cena na vybudování wake parku.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce k teoretické a praktické části.
Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázka k obhajobě - p. Svoboda upozornil na nestejnou barevnost na jednotlivých firemních předmětech.
Otázka k obhajobě - p. Skácel se dotázal na získání vody pro wake park (z řeky Dřevnice nebo jiných zdrojů).
Student úplně zodpověděl položené otázky.
Známky: vedoucí - A, B, oponent - A, A