Práce se zabývá tvorbou krátkého animovaného filmu složeného výhradně z děl známých malířů a následnou propagací filmu v kině a obchodech za využití současných trendů v in-store komunikaci. Teoretická práce shrnuje stručné dějiny výtvarného umění, základní principy a způsoby moderní animace, vznik filmu a vývoj kina s důrazem na kinoreklamu, merchandising a podporu v místě prodeje. Praktická část prezentuje snímek Anima Artis společně se sadou POP materiálů určených k propagaci filmu a budování značky.
Anotace v angličtině
The thesis deals with himation of a short movie composed entirely of works by famous painters and subsequently with a promotion of the movie in cinemas and shops, using cur-rent trends in the in-store communication. The theoretical part summarizes a brief history of art, principles and methods of modern animation, history of film and cinema with an emphasis on advertisment, merchandising and promotion at point of sale. The practical part presents the short movie Anima Artis along with a set of POP materials used for promotion of the movie and brand building.
Klíčová slova
film, animace, umění, malíři, Anima Artis, propagace, POP, merchandising
Práce se zabývá tvorbou krátkého animovaného filmu složeného výhradně z děl známých malířů a následnou propagací filmu v kině a obchodech za využití současných trendů v in-store komunikaci. Teoretická práce shrnuje stručné dějiny výtvarného umění, základní principy a způsoby moderní animace, vznik filmu a vývoj kina s důrazem na kinoreklamu, merchandising a podporu v místě prodeje. Praktická část prezentuje snímek Anima Artis společně se sadou POP materiálů určených k propagaci filmu a budování značky.
Anotace v angličtině
The thesis deals with himation of a short movie composed entirely of works by famous painters and subsequently with a promotion of the movie in cinemas and shops, using cur-rent trends in the in-store communication. The theoretical part summarizes a brief history of art, principles and methods of modern animation, history of film and cinema with an emphasis on advertisment, merchandising and promotion at point of sale. The practical part presents the short movie Anima Artis along with a set of POP materials used for promotion of the movie and brand building.
Klíčová slova
film, animace, umění, malíři, Anima Artis, propagace, POP, merchandising
Rešerše
Analýza
SWOT
Stanovení cílů a metody práce
Vypracování projektu
Kritické vyhodnocení projektu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rešerše
Analýza
SWOT
Stanovení cílů a metody práce
Vypracování projektu
Kritické vyhodnocení projektu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Šamšula, Adamec: Průvodce výtvarným uměním 1-4, Vydavatelství a nakladatelství Práce s.r.o. 1994
Kolesár: Kapitoly z dějin designu, VŠUP 2004
Tang, Mason: Experimental Formats & Packaging, Rotovision SA 2007
Tellis: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing Praha 2000
Boček, Jesenský, Krofiánová: POP in-store komunikace v praxi, Grada Publishing Praha
Seznam doporučené literatury
Šamšula, Adamec: Průvodce výtvarným uměním 1-4, Vydavatelství a nakladatelství Práce s.r.o. 1994
Kolesár: Kapitoly z dějin designu, VŠUP 2004
Tang, Mason: Experimental Formats & Packaging, Rotovision SA 2007
Tellis: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing Praha 2000
Boček, Jesenský, Krofiánová: POP in-store komunikace v praxi, Grada Publishing Praha
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury - Propagace a merchandising animovaného filmu. Popis animovaného filmu Anima Artis, který v sobě skrývá animaci umění. Dále představil reklamní poutač do kin a další propagační materiály (rozteklé hodiny, odznaky, stojan na DVD, prodejní stojan a další).
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce k teoretické a praktické části.
Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázka k obhajobě - p. Vodička - Existovaly ještě jiné varianty loga Anima Artis? Kdo byl konzultantem práce pro část animace?
Otázka k obhajobě: p. Kovařík - Zda student uvažuje o další propagaci jeho práce.
Student odpověděl uspokojivě na položené otázky.
Známky: vedoucí - B, A, oponent - A, A