Téma bakalářské práce "Vizuální styl společnosti s přesahem do interiéru, exteriéru i virtuálního prostředí" spočívá ve vypracování identity pro začínající společnost, resp. designové studio ve spolupráci se studentkou Ateliéru 3D Design - Veronikou Zelezníkovou. Teoretická část této práce seznamuje a pojednává o zásadách brandingu, corporate identity a web designu. Všechny předchozí poznatky jsem zúročila do finální podoby, která je aplikována v praxi a náhledy se nacházejí v praktické části této práce.
Annotation in English
Bachelor thesis "Corporate Identity of Company with an Overlap into the Interior, Exterior and virtual Enviroment" consists in the development of identity for a beginning company, respectively. design studio in collaboration with the student of Studio 3D Design - Veronika Zelezníková. The theoretical part of this thesis introduces and disserts on the principles of branding, corporate identity and web design. All the above findings i put to use in final form, which is applied in practice and insights can be found in the practical part of this work.
Téma bakalářské práce "Vizuální styl společnosti s přesahem do interiéru, exteriéru i virtuálního prostředí" spočívá ve vypracování identity pro začínající společnost, resp. designové studio ve spolupráci se studentkou Ateliéru 3D Design - Veronikou Zelezníkovou. Teoretická část této práce seznamuje a pojednává o zásadách brandingu, corporate identity a web designu. Všechny předchozí poznatky jsem zúročila do finální podoby, která je aplikována v praxi a náhledy se nacházejí v praktické části této práce.
Annotation in English
Bachelor thesis "Corporate Identity of Company with an Overlap into the Interior, Exterior and virtual Enviroment" consists in the development of identity for a beginning company, respectively. design studio in collaboration with the student of Studio 3D Design - Veronika Zelezníková. The theoretical part of this thesis introduces and disserts on the principles of branding, corporate identity and web design. All the above findings i put to use in final form, which is applied in practice and insights can be found in the practical part of this work.
1. Úvod:
Představení společnosti, Metodika práce
Rešerše / analýza
2. Koncept:
Filozofie návrhu / hlavní myšlenka
Psychologie návrhu, Sociologie návrhu /cílová skupina
Použité technologie, Užití vizuálního stylu
Rozsah a zpracování
3. Závěr:
Náhled vizuálního stylu
Zhodnocení / konečný postoj k práci
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Research Plan
1. Úvod:
Představení společnosti, Metodika práce
Rešerše / analýza
2. Koncept:
Filozofie návrhu / hlavní myšlenka
Psychologie návrhu, Sociologie návrhu /cílová skupina
Použité technologie, Užití vizuálního stylu
Rozsah a zpracování
3. Závěr:
Náhled vizuálního stylu
Zhodnocení / konečný postoj k práci
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Recommended resources
1. The Fundamentals of Branding / Melissa Davis
2. What is Branding? / Matthew Healey
3. Logo / David Airey
4. Grid Systems in Graphic Design / Josef Müller-Brockmann
5. The Brand Handbook / Wally Olins
6. Wally Olins on Brand / Wally Olins
7. Web Design: Flash Sites / Julius Wiedemann
8. Web Anatomy: Interaction Design Frameworks That Work / Jr. Robert Hoekman, Jared Spool
Recommended resources
1. The Fundamentals of Branding / Melissa Davis
2. What is Branding? / Matthew Healey
3. Logo / David Airey
4. Grid Systems in Graphic Design / Josef Müller-Brockmann
5. The Brand Handbook / Wally Olins
6. Wally Olins on Brand / Wally Olins
7. Web Design: Flash Sites / Julius Wiedemann
8. Web Anatomy: Interaction Design Frameworks That Work / Jr. Robert Hoekman, Jared Spool
Enclosed appendices
CD s touto prácou vo formáte pdf, Openoffice dokument
CD s obrazovou dokumentáciou
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury - s tématem Vizuální styl společnosti s přesahem do interiéru, exteriéru i virtuálního prostředí
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce k teoretické a praktické části.
Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázka k obhajobě - Pecháček - Zdůvodnění použití nurbsových dat ?
Studentka zodpověděla uspokojivě.
Známky: vedoucí - B, A, oponent - B, B