Cieľom bakalárskej práce je vytvoriť promo hudobného interpreta. V teoretickej časti sa venujem základným pojmom, konkrétne videomappingu, motion grafike a luminografii. Ďalej rozoberám históriu a súčasnosť hudobných staníc a hudobných videoklipov. V praktickej časti popisujem celý tvorivý proces, od prvej myšlienky, až po výsledný hudobný videoklip, doplnený o promo plagát a obal na CD.
Anotace v angličtině
The principal aim of this bachelor thesis is to create a promo music interpret. The theoretical part deals with the basic temrs, being specific videomapping, graphic motion and luminographic. The following parts include the history of present music stations and musical videoclips. In the practical part, I am describing complete creative process from the very first idea until the final product - musical videoclip completed together with promo poster and CD cover.
Klíčová slova
promotion, videomapping, motion grafika, luminografia, hudobné stanice, hudobný videoklip
Klíčová slova v angličtině
promotion, videomapping, graphic motion, luminography, music stations, musical videoclip
Rozsah průvodní práce
45 s. (38 660 znaků)
Jazyk
SK
Anotace
Cieľom bakalárskej práce je vytvoriť promo hudobného interpreta. V teoretickej časti sa venujem základným pojmom, konkrétne videomappingu, motion grafike a luminografii. Ďalej rozoberám históriu a súčasnosť hudobných staníc a hudobných videoklipov. V praktickej časti popisujem celý tvorivý proces, od prvej myšlienky, až po výsledný hudobný videoklip, doplnený o promo plagát a obal na CD.
Anotace v angličtině
The principal aim of this bachelor thesis is to create a promo music interpret. The theoretical part deals with the basic temrs, being specific videomapping, graphic motion and luminographic. The following parts include the history of present music stations and musical videoclips. In the practical part, I am describing complete creative process from the very first idea until the final product - musical videoclip completed together with promo poster and CD cover.
Klíčová slova
promotion, videomapping, motion grafika, luminografia, hudobné stanice, hudobný videoklip
Klíčová slova v angličtině
promotion, videomapping, graphic motion, luminography, music stations, musical videoclip
Zásady pro vypracování
1. Rešerše
2. Analýza
3. Stanovení cílů a metody práce
4. Vypracování projektu
5. Závěr a vyhodnocení projektu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Rešerše
2. Analýza
3. Stanovení cílů a metody práce
4. Vypracování projektu
5. Závěr a vyhodnocení projektu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
1. Roberto Simanowski, Digital Art and Meaning: Reading Kinetic Poetry, Text Machines, Mapping Art, and Interactive Installations
2. Sylvia Martin, Video Art
3. Julius Wiedemann, Advertising Now! TV Commercials
4. Giuseppe Cristiano, The Storyboard Artist: A Guide to Freelancing in Film, TV, and Advertising
5. Lynn Spigel, TV by Design: Modern Art and the Rise of Network Television
Seznam doporučené literatury
1. Roberto Simanowski, Digital Art and Meaning: Reading Kinetic Poetry, Text Machines, Mapping Art, and Interactive Installations
2. Sylvia Martin, Video Art
3. Julius Wiedemann, Advertising Now! TV Commercials
4. Giuseppe Cristiano, The Storyboard Artist: A Guide to Freelancing in Film, TV, and Advertising
5. Lynn Spigel, TV by Design: Modern Art and the Rise of Network Television
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury - s tématem Vizuální styl a promotion hudebního interpreta.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce k teoretické a praktické části.
Otázka k obhajobě - p. Ondroušek upozornil, že student mohl navrhnout další možnosti šíření hudby.
Známky: vedoucí - B, C, oponent - C, B