Budování značky spotřební elektroniky na českém trhu probíhá ve vysoce konkurenčním prostředí. Během řízení budování značky Oxygen a určení dlouhodobé strategie využívá marketingové oddělení firmy HP TRONIC renomovanou výzkumnou agenturu, její zkušenosti a doporučení. Díky těmto je pak možné sestavení marketingového plánu pro aktuální rok.
Anotace v angličtině
Brandbuilding of electric equipment in the czech market runs in a high competitive ambient. During operating of brandbuilding the Oxygen and for long-term strategy determination trades marketing department of HP TRONIC company prestigious researchy agency, its experiences and references.
Budování značky spotřební elektroniky na českém trhu probíhá ve vysoce konkurenčním prostředí. Během řízení budování značky Oxygen a určení dlouhodobé strategie využívá marketingové oddělení firmy HP TRONIC renomovanou výzkumnou agenturu, její zkušenosti a doporučení. Díky těmto je pak možné sestavení marketingového plánu pro aktuální rok.
Anotace v angličtině
Brandbuilding of electric equipment in the czech market runs in a high competitive ambient. During operating of brandbuilding the Oxygen and for long-term strategy determination trades marketing department of HP TRONIC company prestigious researchy agency, its experiences and references.
1. Prostudujte teoretické zdroje se zaměřením ma MKT stratedie budování značky.
2. Analyzujte současnou situaci značky Oxygen, její konkurenci a tuto konkurenci definujte.
3. S využitím závěrů provedených v analýze stanovte cíle a navrhněte MKT strategii.
4. Navrhněte reálný MKT plán pro rok 2006, zohledněte ekonomické hledisko, navrhněte kontrolu efektivnosti vynaložených prostředků.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické zdroje se zaměřením ma MKT stratedie budování značky.
2. Analyzujte současnou situaci značky Oxygen, její konkurenci a tuto konkurenci definujte.
3. S využitím závěrů provedených v analýze stanovte cíle a navrhněte MKT strategii.
4. Navrhněte reálný MKT plán pro rok 2006, zohledněte ekonomické hledisko, navrhněte kontrolu efektivnosti vynaložených prostředků.
Seznam doporučené literatury
AAKER, A, DAVID. Brand buildig budování značky. 1. vyd. Brno: Compuret Press, a.s., 2003. ISBN 80-7226-885-6.
FOCUS MARKETING &SOCIAL RESEARCH. Marketingový výzkum pro značku Oxygen, marketingový výzkum pro HP TRONIC. 2004.
KOTLER, PHILIP. Marketing management
DE PELSMAKER, PATRICK. GEUENS, MAGGIE. VAN DEN BERGH, JOERI. Marketingová komunikace
PORTER, MICHAEL E.. Konkurenční strategiePraha: Victoria publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2
Seznam doporučené literatury
AAKER, A, DAVID. Brand buildig budování značky. 1. vyd. Brno: Compuret Press, a.s., 2003. ISBN 80-7226-885-6.
FOCUS MARKETING &SOCIAL RESEARCH. Marketingový výzkum pro značku Oxygen, marketingový výzkum pro HP TRONIC. 2004.
KOTLER, PHILIP. Marketing management
DE PELSMAKER, PATRICK. GEUENS, MAGGIE. VAN DEN BERGH, JOERI. Marketingová komunikace
PORTER, MICHAEL E.. Konkurenční strategiePraha: Victoria publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2