Tato závěrečná bakalářská práce řeší prezentaci a propagaci módní značky MODEST APPAREL. Součástí této propagace je sada POP materiálů určených primárně k uskladně-ní, prezentaci produktů a případné možnosti umístění do obchodů a na festivaly. Tato POP sada, svou možností nejrůznějších kombinací, je vhodná jak pro samotné uskladnění, tak pro sezení a nespočet dalších kombinací. Dále je to obal na triko, jehož hlavní výhodou je snadná a rychlá manipulace při distribuci. V neposlední řadě je to samotný vizuální styl značky spojený s doprovodnými grafickými prvky, tiskovinami a webovou prezentací. V teoretické části jsou zmíněny pojmy jako je merchandising, branding, obalový design, pou-žití a funkce POP materiálů a jejich historie na českém trhu. Projektová část obsahuje spe-cifikaci a technické parametry samotných částí POP sady, obalu na trika a SWOT analýzu, která zjišťuje možná rizika a příležitosti značky MODEST APPAREL.
Anotace v angličtině
This final bachelor's thesis solves the presentation and promotion of fashion brand MODEST APPAREL. Part of this promotion is a set of POP materials designed primarily to storage, product presentation and possible options for placement in stores and festivals. This set of POP its various possible combinations is very suitable for storage and seating and countless other combinations. Then there is the t-shirt package, whose main advantage is the quick and easy handling during distribution. Finally, it is very visual style of the brand associated with supporting graphic elements, printed materials and web presentations. The theoretical part mentioned concepts such as merchandising, branding, packaging design, use and function of POP materials and their history on the Czech market. The practical part includes a specification and technical parameters of the POP, packaging of the t-shirts and the SWOT analysis that identifies potential risks and opportunities of MODEST APPAREL brand.
Tato závěrečná bakalářská práce řeší prezentaci a propagaci módní značky MODEST APPAREL. Součástí této propagace je sada POP materiálů určených primárně k uskladně-ní, prezentaci produktů a případné možnosti umístění do obchodů a na festivaly. Tato POP sada, svou možností nejrůznějších kombinací, je vhodná jak pro samotné uskladnění, tak pro sezení a nespočet dalších kombinací. Dále je to obal na triko, jehož hlavní výhodou je snadná a rychlá manipulace při distribuci. V neposlední řadě je to samotný vizuální styl značky spojený s doprovodnými grafickými prvky, tiskovinami a webovou prezentací. V teoretické části jsou zmíněny pojmy jako je merchandising, branding, obalový design, pou-žití a funkce POP materiálů a jejich historie na českém trhu. Projektová část obsahuje spe-cifikaci a technické parametry samotných částí POP sady, obalu na trika a SWOT analýzu, která zjišťuje možná rizika a příležitosti značky MODEST APPAREL.
Anotace v angličtině
This final bachelor's thesis solves the presentation and promotion of fashion brand MODEST APPAREL. Part of this promotion is a set of POP materials designed primarily to storage, product presentation and possible options for placement in stores and festivals. This set of POP its various possible combinations is very suitable for storage and seating and countless other combinations. Then there is the t-shirt package, whose main advantage is the quick and easy handling during distribution. Finally, it is very visual style of the brand associated with supporting graphic elements, printed materials and web presentations. The theoretical part mentioned concepts such as merchandising, branding, packaging design, use and function of POP materials and their history on the Czech market. The practical part includes a specification and technical parameters of the POP, packaging of the t-shirts and the SWOT analysis that identifies potential risks and opportunities of MODEST APPAREL brand.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Rešerše
2. Analýza
3. Cíle, postup a technologie projektu
4. Vypracování projektu
5. Závěr a vyhodnocení projektu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
1. Ambrose, Gavin, Grafický design : designové myšlení
2. Healey, Matthew, Design loga : analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek
3. Braun, Markus Sebastian, 1966, Atlas současných interiérů
4. Hopkins, John, Fashion design : the complete guide
5. P.O.P. Design 2, Azur Corporation; Mul edition
6. Baloušek, Vít, 1971, Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme
Seznam doporučené literatury
1. Ambrose, Gavin, Grafický design : designové myšlení
2. Healey, Matthew, Design loga : analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek
3. Braun, Markus Sebastian, 1966, Atlas současných interiérů
4. Hopkins, John, Fashion design : the complete guide
5. P.O.P. Design 2, Azur Corporation; Mul edition
6. Baloušek, Vít, 1971, Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury - s tématem Propagace módní značky MODEST APPAREL.
Hlavní filozofií nové módní značky je zasazení stromu za každé zakoupené tričko. Student popsal výrobu stojanu na uložení triček, který je možné sestavit v různých variantách. Dále ukázal obal na trička, který souzní s filozofií a další propagační zboží (sluneční brýle, ...).
Otázka k obhajobě - p. Pecháček upozornil na nutnost další úpravy stojanu z důvodu znečištění.
Otázka k obhajobě - p. Vodička se dotázal na cenovou hladinu trička a stojanu.
Student neúplně odpověděl na výše uvedené otázky.
Známky: vedoucí - B, A, oponent - D-E, A