Práce shrnuje základní specifika marketingu a komunikace na trhu s kávou. Obsahuje základní data o českém trhu s touto komoditou a popisuje aktuální stav marketingového mixu a komunikačního mixu značky Dersut. V projektové části se pokouší navrhnout nové marketingové a komunikační prvky, které by při nízkých nákladech přinesly zvýšení povědomí o značce Dersut i nárůst prodejů kávy této značky.
Anotace v angličtině
The thesis resumes basic points of marketing and communication on the coffee market. It includes information about the Czech market with this commodity and describes the actual situation of the marketing mix as well as the communication mix of the Dersut company. In the project part it tries to propose some new marketing and communication elements, which would bring better cognizance of the Dersut company and would also increase the sale of coffee of this brand. All of this at the lowest possible costs.
Klíčová slova
káva, zrnková káva, instantní káva, spotřeba kávy, historie kávy, zpracování kávy, trh s kávou, Dersut, HoReCa, SWOT, marketingový mix, komunikační mix, jedinečný prodejní argument (USP), distribuce, cena
Klíčová slova v angličtině
Coffee, bean coffee, instant coffee, coffee consumption, history of coffee, coffee processing, coffee market, Dersut, HoReCa, SWOT, marketing mix, communication mix, Unique Selling Proposition (USP), distribution, price.
Rozsah průvodní práce
77 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce shrnuje základní specifika marketingu a komunikace na trhu s kávou. Obsahuje základní data o českém trhu s touto komoditou a popisuje aktuální stav marketingového mixu a komunikačního mixu značky Dersut. V projektové části se pokouší navrhnout nové marketingové a komunikační prvky, které by při nízkých nákladech přinesly zvýšení povědomí o značce Dersut i nárůst prodejů kávy této značky.
Anotace v angličtině
The thesis resumes basic points of marketing and communication on the coffee market. It includes information about the Czech market with this commodity and describes the actual situation of the marketing mix as well as the communication mix of the Dersut company. In the project part it tries to propose some new marketing and communication elements, which would bring better cognizance of the Dersut company and would also increase the sale of coffee of this brand. All of this at the lowest possible costs.
Klíčová slova
káva, zrnková káva, instantní káva, spotřeba kávy, historie kávy, zpracování kávy, trh s kávou, Dersut, HoReCa, SWOT, marketingový mix, komunikační mix, jedinečný prodejní argument (USP), distribuce, cena
Klíčová slova v angličtině
Coffee, bean coffee, instant coffee, coffee consumption, history of coffee, coffee processing, coffee market, Dersut, HoReCa, SWOT, marketing mix, communication mix, Unique Selling Proposition (USP), distribution, price.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu a marketingových komunikací.
2. Definujte problém a pojmy, s nimiž budete dále pracovat. Formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy z oblasti zavádění nových výrobků na trh.
3. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
5. Na základě závěrů zpracujte projekt komunikace zavádění nové značky na trh.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu a marketingových komunikací.
2. Definujte problém a pojmy, s nimiž budete dále pracovat. Formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy z oblasti zavádění nových výrobků na trh.
3. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
5. Na základě závěrů zpracujte projekt komunikace zavádění nové značky na trh.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace, 1. vyd. Brno: Computer Press 2003. 275s. ISBN 80-7226-811-2
KOTLER, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ D., ŠKAPOVÁ H.: Strategie firemní komunikace, 1. vyd. Praha: management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-8594-99-9
MAJARO, J.:Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2
BLACK, S. Nejúčinnější propagace Public Relations, 1. vyd. Praha: Grada Publishing 1994. 208s. ISBN 80-7169-106-2
TELIS, G. J. Reklama a podpora prodeje, 1.vyd. Praha: Grada Publishing 2000. 620s. ISBN 80-7169-997-7
SMITH, P. Moderní marketing, 1.vyd. Praha: Computer press.2000. 518s. ISBN 80-7226-252-1
LESLY, P. Public relations. Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
KOTLER, P. Marketing Management, 3. vyd. Praha: Victoria Publishing 1997. 789s. ISBN 80-85605-08-2
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy. Praha, Grada Publishing, 2000. Počet stran 221. ISBN 80-247-9067-X
VYSEKALOVÁ, J.:, MIKEŠ, J.: Reklama Jak dělat reklamu. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0557-5
BRANNAN, T.: Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Management Press 1996. ISBN 80-85603-99-3
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace, 1. vyd. Brno: Computer Press 2003. 275s. ISBN 80-7226-811-2
KOTLER, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ D., ŠKAPOVÁ H.: Strategie firemní komunikace, 1. vyd. Praha: management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-8594-99-9
MAJARO, J.:Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2
BLACK, S. Nejúčinnější propagace Public Relations, 1. vyd. Praha: Grada Publishing 1994. 208s. ISBN 80-7169-106-2
TELIS, G. J. Reklama a podpora prodeje, 1.vyd. Praha: Grada Publishing 2000. 620s. ISBN 80-7169-997-7
SMITH, P. Moderní marketing, 1.vyd. Praha: Computer press.2000. 518s. ISBN 80-7226-252-1
LESLY, P. Public relations. Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
KOTLER, P. Marketing Management, 3. vyd. Praha: Victoria Publishing 1997. 789s. ISBN 80-85605-08-2
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy. Praha, Grada Publishing, 2000. Počet stran 221. ISBN 80-247-9067-X
VYSEKALOVÁ, J.:, MIKEŠ, J.: Reklama Jak dělat reklamu. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0557-5
BRANNAN, T.: Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Management Press 1996. ISBN 80-85603-99-3