Diplomová práce ukazuje komunikační strategie, které se vytvářejí a aplikují ve vydavatelství Ringier ČR a.s. a konkrétně v nejčtenějším deníku v ČR. Předkládá jejich zhodnocení a návrhy změn, v reklamě, komunikaci se čtenáři i obchodními partnery či v distribuci. Vysvětluje funkci a činnost oddělení, které se na marketingových aktivitách podílejí. Praktická část ukazuje také srovnání s konkurencí, reakci na vstup dalších deníků na trh, či význam internetu pro celkovou strategii firmy. Projekt navrhuje propojení internetu a mobilních komunikací a jeho možné využití k posílení postavení na trhu a také k možnosti získání příjmů z této oblasti.
Anotace v angličtině
This thesis presents communication strategies, which are created and applied by publishing company Ringier ČR, a.s., specifically by the most popular newspaper in the Czech Repub-lic. It presents their appraisal and recommendation concerning changes - for advertising, communication with readers, B2B or for distribution. It explains function and activities of all departments participating in marketing activities. The applied part of thesis presents comparison with competitors, reaction of other newspapers entering the market or importance of internet for the company’s strategy. The project recommends interconnection of the internet and mobile phone communication and its possible application to strengthening of the market position and to gain profits as well.
Klíčová slova
Direct marketing, distribuce, E-media, komunikace, komunikační strategie, kulturní dimenze, marketing, marketingový mix, média, online oddělení, podpora prodeje, public relations, reklama, sponzoring, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Direct marketing, distribution, E-media, communication, communication strategy, cultural dimension, marketing, marketing mix, media, on-line department, sales promotion, public relations, advertising, sponsorship, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
83 s., 23 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce ukazuje komunikační strategie, které se vytvářejí a aplikují ve vydavatelství Ringier ČR a.s. a konkrétně v nejčtenějším deníku v ČR. Předkládá jejich zhodnocení a návrhy změn, v reklamě, komunikaci se čtenáři i obchodními partnery či v distribuci. Vysvětluje funkci a činnost oddělení, které se na marketingových aktivitách podílejí. Praktická část ukazuje také srovnání s konkurencí, reakci na vstup dalších deníků na trh, či význam internetu pro celkovou strategii firmy. Projekt navrhuje propojení internetu a mobilních komunikací a jeho možné využití k posílení postavení na trhu a také k možnosti získání příjmů z této oblasti.
Anotace v angličtině
This thesis presents communication strategies, which are created and applied by publishing company Ringier ČR, a.s., specifically by the most popular newspaper in the Czech Repub-lic. It presents their appraisal and recommendation concerning changes - for advertising, communication with readers, B2B or for distribution. It explains function and activities of all departments participating in marketing activities. The applied part of thesis presents comparison with competitors, reaction of other newspapers entering the market or importance of internet for the company’s strategy. The project recommends interconnection of the internet and mobile phone communication and its possible application to strengthening of the market position and to gain profits as well.
Klíčová slova
Direct marketing, distribuce, E-media, komunikace, komunikační strategie, kulturní dimenze, marketing, marketingový mix, média, online oddělení, podpora prodeje, public relations, reklama, sponzoring, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Direct marketing, distribution, E-media, communication, communication strategy, cultural dimension, marketing, marketing mix, media, on-line department, sales promotion, public relations, advertising, sponsorship, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
1. Ukažte jak a zda fungovaly a fungují komunikační strategie v nejčtenějším deníku v ČR a ve vydavatelství novin a časopisů Ringier ČR, a.s.
2. Analyzujte reklamní kampaně společnosti, tvorbu marketingových plánů atd.
3. Analyzujte jakým způsobem a proč se kampaně vytvářejí. Porovnejte s připravovanými změnami a plány.
4. Srovnejte tato fakta s konkurencí, ale i s ostatními tituly společnosti Ringier ČR, a.s. (vzájemná provázanost, plánování strategií atd.).
5. Popište jak se společnost prezentuje vůči čtenářům, inzerentům, konkurenci i obchodním partnerům.
6. Předložte zhodnocení komunikační strategie a návrhy případného vylepšení.
Zásady pro vypracování
1. Ukažte jak a zda fungovaly a fungují komunikační strategie v nejčtenějším deníku v ČR a ve vydavatelství novin a časopisů Ringier ČR, a.s.
2. Analyzujte reklamní kampaně společnosti, tvorbu marketingových plánů atd.
3. Analyzujte jakým způsobem a proč se kampaně vytvářejí. Porovnejte s připravovanými změnami a plány.
4. Srovnejte tato fakta s konkurencí, ale i s ostatními tituly společnosti Ringier ČR, a.s. (vzájemná provázanost, plánování strategií atd.).
5. Popište jak se společnost prezentuje vůči čtenářům, inzerentům, konkurenci i obchodním partnerům.
6. Předložte zhodnocení komunikační strategie a návrhy případného vylepšení.
Seznam doporučené literatury
Philip Kotler. Marketing a management. Praha: Grada Publishing, 2003
Jaroslav Světlík. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003
Jan Tomek. Marketingová strategie podniku. Praha: Management Press, 1992
Miroslav Foret, Jana Stávková. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003
ILOWIECKI Maciej Tadeusz, ZASEPA Tadeusz. Moc a nemoc médií. Bratislava: Typi universitatis Tyrnaviensis, 2003
Jitka Vysekalová, Růžena Komárková. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2002
Gerard J. Tellis. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000
Petr Stuchlík, Martin Dvořáček. Reklama na internetu. Praha: Grada Publishing, 2000
DE FLEUR, Melvin L. Teorie masové komunikace. Praha: Karolinum, 1996
Seznam doporučené literatury
Philip Kotler. Marketing a management. Praha: Grada Publishing, 2003
Jaroslav Světlík. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003
Jan Tomek. Marketingová strategie podniku. Praha: Management Press, 1992
Miroslav Foret, Jana Stávková. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003
ILOWIECKI Maciej Tadeusz, ZASEPA Tadeusz. Moc a nemoc médií. Bratislava: Typi universitatis Tyrnaviensis, 2003
Jitka Vysekalová, Růžena Komárková. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2002
Gerard J. Tellis. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000
Petr Stuchlík, Martin Dvořáček. Reklama na internetu. Praha: Grada Publishing, 2000
DE FLEUR, Melvin L. Teorie masové komunikace. Praha: Karolinum, 1996