Bakalářská práce na téma "Návrh marketingové strategie společnosti" se zaměřuje na marketingovou strategii společnosti BFM. Práce je rozdělena na dvě části. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingové strategie. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na zvolenou firmu, zhodnocení stávající situace podniku BFM a následně na navržení marketingové strategie pro další období.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis on topic "Proposal of Company's Marketing Strategy" focuses on marketing strategy of the BFM company. The thesis is dividend in two parts. The first part is based on theoretical review of the problematics of the marketing strategy. The second part focuses on the application of the theoretical knowledge of the chosen company, the evaluation of current situation of the BFM company and a recommendation of the marketing strategy for the following term.
Klíčová slova
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, STEP analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil.
Bakalářská práce na téma "Návrh marketingové strategie společnosti" se zaměřuje na marketingovou strategii společnosti BFM. Práce je rozdělena na dvě části. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingové strategie. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na zvolenou firmu, zhodnocení stávající situace podniku BFM a následně na navržení marketingové strategie pro další období.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis on topic "Proposal of Company's Marketing Strategy" focuses on marketing strategy of the BFM company. The thesis is dividend in two parts. The first part is based on theoretical review of the problematics of the marketing strategy. The second part focuses on the application of the theoretical knowledge of the chosen company, the evaluation of current situation of the BFM company and a recommendation of the marketing strategy for the following term.
Klíčová slova
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, STEP analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil.
Vymezit místo a úlohu marketingové strategie v činnosti podniku.
Charakterizovat postup tvorby marketingové strategie.
Analyzovat marketingový mix jako zdroj marketingové strategie.
Charakterizovat vybraný podnik a jeho strategické cíle.
Analyzovat marketingovou strategii podniku pomocí SWOT analýzy.
Vyhodnotit a navrhnout doporučení pro zkvalitnění marketingové činnosti podniku.
Zásady pro vypracování
Vymezit místo a úlohu marketingové strategie v činnosti podniku.
Charakterizovat postup tvorby marketingové strategie.
Analyzovat marketingový mix jako zdroj marketingové strategie.
Charakterizovat vybraný podnik a jeho strategické cíle.
Analyzovat marketingovou strategii podniku pomocí SWOT analýzy.
Vyhodnotit a navrhnout doporučení pro zkvalitnění marketingové činnosti podniku.
Seznam doporučené literatury
[1] HAVLÍČEK, Karel; KAŠÍK, Milan. Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha : Management Press, 2005. 171 s. ISBN 80-7261-120-8(brož.). \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip; LANE KELLER, Kevin. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5(váz.). \vsp{1,5mm}
[3] BOUČKOVÁ, Jana; a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1(brož.). \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] HAVLÍČEK, Karel; KAŠÍK, Milan. Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha : Management Press, 2005. 171 s. ISBN 80-7261-120-8(brož.). \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip; LANE KELLER, Kevin. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5(váz.). \vsp{1,5mm}
[3] BOUČKOVÁ, Jana; a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1(brož.). \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ot.ved.BP:-
Ot.op.BP:
1. Jakým způsobem je nutné modifikovat marketingovou strategii pro rozšiřování
zahraničních aktivit?
2. Jakým způsobem bude ovlivněn komunikační mix při použití v zahraničí?
Rozprava - dotazy:
Strohmandl - drob. přip. k BP - jednotná forma úpravy,
Cempírek - věcná přip. k angl. vyjadřování, má firma certifikáty ISO?