Současná podoba sociální reklamy, její typologie a specifika. Historie sociální reklamy. Sociální reklama a bezpečnost silničního provozu. Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávních a komerčních médií. Národní strategie bezpečnosti silničního provozu v České republice a mediální kampaně BESIP. Výzkum účinnosti sociální reklamy v médiích a současné trendy zpracování reklamních komunikátů. Návrh projektu Multimediálního serveru WWW.BESIP.CZ.
Anotace v angličtině
Current forms of social advertising, its typology and specific features. History of social advertising. Social advertising and traffic and road safety (TRS). Social advertising in public and private media broadcasting. National strategy of traffic and road safety in the Czech Republic and media ‘‘BESIP‘‘ (TRS) campaigns. Research on the efficiency of social advertising in media and current trends in advertisements processing. Project proposal of Multimedia server WWW.BESIP.CZ
Klíčová slova
Reklama, sociální reklama, média, bezpečnost silničního provozu, kampaně BESIP
Klíčová slova v angličtině
Advertising, social advertising, media, traffic and road safety, BESIP campaigns
Rozsah průvodní práce
95 s., 38 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Současná podoba sociální reklamy, její typologie a specifika. Historie sociální reklamy. Sociální reklama a bezpečnost silničního provozu. Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávních a komerčních médií. Národní strategie bezpečnosti silničního provozu v České republice a mediální kampaně BESIP. Výzkum účinnosti sociální reklamy v médiích a současné trendy zpracování reklamních komunikátů. Návrh projektu Multimediálního serveru WWW.BESIP.CZ.
Anotace v angličtině
Current forms of social advertising, its typology and specific features. History of social advertising. Social advertising and traffic and road safety (TRS). Social advertising in public and private media broadcasting. National strategy of traffic and road safety in the Czech Republic and media ‘‘BESIP‘‘ (TRS) campaigns. Research on the efficiency of social advertising in media and current trends in advertisements processing. Project proposal of Multimedia server WWW.BESIP.CZ
Klíčová slova
Reklama, sociální reklama, média, bezpečnost silničního provozu, kampaně BESIP
Klíčová slova v angličtině
Advertising, social advertising, media, traffic and road safety, BESIP campaigns
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte teoretické vymezení sociální reklamy, její typologii a specifika.
2. Proveďte rešerši historie sociální reklamy v ČR.
3. V praktické části proveďte obrazovou analýzu vybraného souboru rekl. komunikátů a formou ankety zjistěte reakce respondentů.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte teoretické vymezení sociální reklamy, její typologii a specifika.
2. Proveďte rešerši historie sociální reklamy v ČR.
3. V praktické části proveďte obrazovou analýzu vybraného souboru rekl. komunikátů a formou ankety zjistěte reakce respondentů.
Seznam doporučené literatury
Pelsmacker, Marketingová komunikace, vyd. 1, Praha: Grada,ISBN 80-247-0254-1
Vysekalová, Komárková, Psychologie reklamy, vyd.2., Praha:Grada ISBN 80-247-0402-1
Koltler, P., Armstrong,G. ,Marketing, vyd. 1, Bratislava: SPN,1992, ISBN 80-08-02042-3
Hannagan,T.J., Marketing pro neziskový sektor,vyd. 1. Praha:Management Press, 1996, ISBN 80-85943-07-7
Duben, R. Neziskový sektor v ekonomice a společnosti, vyd.1.Praha:Codex Bohemia,1996, ISBN 80-85963-19-1
Seznam doporučené literatury
Pelsmacker, Marketingová komunikace, vyd. 1, Praha: Grada,ISBN 80-247-0254-1
Vysekalová, Komárková, Psychologie reklamy, vyd.2., Praha:Grada ISBN 80-247-0402-1
Koltler, P., Armstrong,G. ,Marketing, vyd. 1, Bratislava: SPN,1992, ISBN 80-08-02042-3
Hannagan,T.J., Marketing pro neziskový sektor,vyd. 1. Praha:Management Press, 1996, ISBN 80-85943-07-7
Duben, R. Neziskový sektor v ekonomice a společnosti, vyd.1.Praha:Codex Bohemia,1996, ISBN 80-85963-19-1