Diplomová práce „Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou“ reaguje na ne zcela vyhovující stav vzdělání marketingových pracovníků a reklamních managerů se kterým se setkávám v praxi. Řada, zejména malých a středně velkých podniků, dosud nezaměstnává marketingové specialisty s dostatečnou kvalifikací, nechápe význam a přínos reklamy, neumí reklamu využít jako konkurenční výhodu.
Diplomová se zabývá důsledky tohoto nevyhovujícího stavu a zaměřuje se především na problémy, které vznikají ve vztahu mezi reklamní agenturou a klientem.
„Praktický manuál pro spolupráci s agenturou“ nabízí jednu z možností jak přispět ke zlepšení nevyhovujícího stavu prostřednictvím vzdělávacího projektu, který je zaměřen na pracovníky marketingových a reklamních oddělení.
Cílem vzdělávacího projektu je poskytnout marketingovým pracovníkům - populárně naučnou formou a na jednom místě - ucelený materiál, který obsahuje nezbytné teoretické informace a zejména praktická doporučení, jak řešit a zvládnout obvyklé pracovní situace v této oblasti. Prostředkem vzdělávání je v tomto případě oborově zaměřený internetový server www.MarketingoveKomunikace.cz
Anotace v angličtině
„The Practical Manual for Co-operation with a Communication Agency" is a project which responds to not quite satisfactory state of the advertising market in nowadays practice.
Many, especially small and middle size companies, do not employ marketing specialists with sufficient qualification. They do not understand the significance and contribution of marketing communication (publicity) and they are not able to use the marketing communication as a competitive advantage.
"The Practical Manual" is an educational project directed at people working for the marketing departments. The aim of this project is to give the marketing specialists
a comprehensive material which contains necessary theoretical information and practical recommendation on how to solve and manage typical working situations
in this area. Another goal of this project is to contribute to a better quality of general standard in the field.
The means of education for this project is a server www. MarketingoveKomunikace.cz which specializes in the above mentioned area.
Klíčová slova
marketingové komunikace, reklamní agentura, komunikační agentura, vztah mezi agenturou a klientem, praktický manuál pro spolupráci s agenturou, www.MarketingovéKomunikace.cz
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communiction agency, advertising agency, the link between an agency and a client, practical manual for co-operation with an agency, www.MarketingoveKomunikace.cz
Rozsah průvodní práce
60 s, 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce „Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou“ reaguje na ne zcela vyhovující stav vzdělání marketingových pracovníků a reklamních managerů se kterým se setkávám v praxi. Řada, zejména malých a středně velkých podniků, dosud nezaměstnává marketingové specialisty s dostatečnou kvalifikací, nechápe význam a přínos reklamy, neumí reklamu využít jako konkurenční výhodu.
Diplomová se zabývá důsledky tohoto nevyhovujícího stavu a zaměřuje se především na problémy, které vznikají ve vztahu mezi reklamní agenturou a klientem.
„Praktický manuál pro spolupráci s agenturou“ nabízí jednu z možností jak přispět ke zlepšení nevyhovujícího stavu prostřednictvím vzdělávacího projektu, který je zaměřen na pracovníky marketingových a reklamních oddělení.
Cílem vzdělávacího projektu je poskytnout marketingovým pracovníkům - populárně naučnou formou a na jednom místě - ucelený materiál, který obsahuje nezbytné teoretické informace a zejména praktická doporučení, jak řešit a zvládnout obvyklé pracovní situace v této oblasti. Prostředkem vzdělávání je v tomto případě oborově zaměřený internetový server www.MarketingoveKomunikace.cz
Anotace v angličtině
„The Practical Manual for Co-operation with a Communication Agency" is a project which responds to not quite satisfactory state of the advertising market in nowadays practice.
Many, especially small and middle size companies, do not employ marketing specialists with sufficient qualification. They do not understand the significance and contribution of marketing communication (publicity) and they are not able to use the marketing communication as a competitive advantage.
"The Practical Manual" is an educational project directed at people working for the marketing departments. The aim of this project is to give the marketing specialists
a comprehensive material which contains necessary theoretical information and practical recommendation on how to solve and manage typical working situations
in this area. Another goal of this project is to contribute to a better quality of general standard in the field.
The means of education for this project is a server www. MarketingoveKomunikace.cz which specializes in the above mentioned area.
Klíčová slova
marketingové komunikace, reklamní agentura, komunikační agentura, vztah mezi agenturou a klientem, praktický manuál pro spolupráci s agenturou, www.MarketingovéKomunikace.cz
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communiction agency, advertising agency, the link between an agency and a client, practical manual for co-operation with an agency, www.MarketingoveKomunikace.cz
Zásady pro vypracování
1. Zpracování rešerše dostupné literatury a pramenů v oblasti marketingu - marketingových komunikací a péče o zákazníky.
2. Analýza problémů ve vztazích mezi komunikační agenturou a klientem.
3. Zhodnocení výsledků analýzy, vyvození závěrů a návrh opatření pro kvalitní fungování vztahů mezi komunikační agenturou a klientem, praktická doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracování rešerše dostupné literatury a pramenů v oblasti marketingu - marketingových komunikací a péče o zákazníky.
2. Analýza problémů ve vztazích mezi komunikační agenturou a klientem.
3. Zhodnocení výsledků analýzy, vyvození závěrů a návrh opatření pro kvalitní fungování vztahů mezi komunikační agenturou a klientem, praktická doporučení.
Seznam doporučené literatury
Spáčil, Aleš, Péče o zákazníky, Grada Publishing, Praha, 2002, ISBN 80-247-0254-1
Kaj Storbacka, Jarmo L. Lehtinen, Řízení vztahů se zákazníky, Grada Publishing, Praha 2002, ISBN 80-7169-813-X
Patrick de Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri van den Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha, 2003,ISBN 80-247-0254-1
Gerard J. Tellis, Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing, Praha, 2000, ISBN 80-7169-997-7
Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Reklama, Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0557-5
Křížek, Zdeněk, Tvorba propagačních prostředků, Uební texty vysokých škol, UTB, Zlín 2001, ISBN 80-7318-19-7
Případové studie, které poskytla komunikační agentura Produkce 24, s.r.o., Zlín
Seznam doporučené literatury
Spáčil, Aleš, Péče o zákazníky, Grada Publishing, Praha, 2002, ISBN 80-247-0254-1
Kaj Storbacka, Jarmo L. Lehtinen, Řízení vztahů se zákazníky, Grada Publishing, Praha 2002, ISBN 80-7169-813-X
Patrick de Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri van den Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha, 2003,ISBN 80-247-0254-1
Gerard J. Tellis, Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing, Praha, 2000, ISBN 80-7169-997-7
Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Reklama, Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0557-5
Křížek, Zdeněk, Tvorba propagačních prostředků, Uební texty vysokých škol, UTB, Zlín 2001, ISBN 80-7318-19-7
Případové studie, které poskytla komunikační agentura Produkce 24, s.r.o., Zlín
Přílohy volně vložené
Příloha 1: Autorské honoráře v užité grafice
Příloha 2. APRA zveřejnila hodinové sazby
Příloha 3: Doporučení Asociace profesionálních fotgrafů v ČR