Tato bakalářská práce se zabývá distribuční strategií společnosti Sedco s.r.o. Práce se skládá z praktické a teoretické části. V teoretické části jsou popsány jednotlivé formy distribučních cest a problematika distribuční strategie. Praktická část obsahuje analýzu současného systému distribuční strategie, nalezené problémy a návrh na zlepšení.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the distribution strategies of Sedco s.r.o. Work consists of practical and theoretical part. In the theoretical part describes the individual forms of distribution paths, and issues a distribution strategy. The practical part includes the analysis of the cur-rent system of distribution strategy, found problems and proposal for improvement.
Distribution, distribution strategy, distribution channel, direct distribution path, an indirect distribution route, distribution logistics.
Rozsah průvodní práce
60 s. (10 234)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá distribuční strategií společnosti Sedco s.r.o. Práce se skládá z praktické a teoretické části. V teoretické části jsou popsány jednotlivé formy distribučních cest a problematika distribuční strategie. Praktická část obsahuje analýzu současného systému distribuční strategie, nalezené problémy a návrh na zlepšení.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the distribution strategies of Sedco s.r.o. Work consists of practical and theoretical part. In the theoretical part describes the individual forms of distribution paths, and issues a distribution strategy. The practical part includes the analysis of the cur-rent system of distribution strategy, found problems and proposal for improvement.
Distribution, distribution strategy, distribution channel, direct distribution path, an indirect distribution route, distribution logistics.
Zásady pro vypracování
Vyberte, soustřeďte a použijte odpovídající informační zdroje k tématu bakalářské práce a aplikujte na vybraný podnik
Analyzujte distribuční strategii podniku a nalezněte problematická místa
Navrhněte opatření vedoucí k odstranění zjištěných problematických míst a zhodnoťte jejich přínos pro podnik
Zásady pro vypracování
Vyberte, soustřeďte a použijte odpovídající informační zdroje k tématu bakalářské práce a aplikujte na vybraný podnik
Analyzujte distribuční strategii podniku a nalezněte problematická místa
Navrhněte opatření vedoucí k odstranění zjištěných problematických míst a zhodnoťte jejich přínos pro podnik
Seznam doporučené literatury
[1] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing: Strategie a trendy. Praha: Grada
Publishing. 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J., ARMSTRONG, G. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing. 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing. 2004.
855 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing: Strategie a trendy. Praha: Grada
Publishing. 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J., ARMSTRONG, G. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing. 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing. 2004.
855 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Kde spatřujete největší zjištěný problém a co je jeho příčinou?
2. Byl podnik seznámen s návrhy na zlepšení a uvažuje o jejich zavedení?
3. Jaký může být ekonomický efekt při zavedení navrhovaných opatření?
Otázky oponenta:
1. Uveďte typy nepřímých distribučních cest.
2. Co je to INCOTERMS?
Doplňují otázky a připomínky:
Lukoszová? Jaké znáte typy distribuční strategie?
Šafařík: Závěr je moc všeobecný a nekonkrétní.
Novák: Cíl není v úvadu a závěru formulován stejně.
Student částečně odpověděl na otázky a vznesené dotazy