Cieľom tejto diplomovej práce je zanalyzovať a navrhnúť efektívnejšiu komunikačnú stratégiu mesta Dubnica nad Váhom. Práca je obsahovo delená do troch častí - teoretickej, analytickej a návrhovej. Úvodná časť sa venuje teoretickým pojmom, ich definovaniu, východiskám a vysvetleniu. Stredná časť práce analyzuje doterajšie spôsoby komunikácie mesta, skúma jej klady i zápory. Záverečná časť nadväzuje na predchádzajúce časti a ponúka riešenia daného stavu, zlepšenie a zefektívnenie komunikácie mesta s dôrazom na dosiahnutie stanovených cieľov.
Anotace v angličtině
The task of this diploma paper is to analyse and propose more effective communication strategy of town Dubnica nad Vahom. The paper is divided into 3 main parts - theoretical, analytical and proposal. The first part defines the main theoretical conceptions as a basis of further work. The middle part of this paper analyses the ways town is communicating with its target groups, shows the pros and cons of this communication. The last part continues in the previous ones and offers solutions of present situation, improving of communication and making the communication more effective.
Klíčová slova
komunikácia, mesto, komunikačná stratégia, mestský úrad, občan
Klíčová slova v angličtině
communication, town, communication strategy, town hall, citizen
Rozsah průvodní práce
69
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom tejto diplomovej práce je zanalyzovať a navrhnúť efektívnejšiu komunikačnú stratégiu mesta Dubnica nad Váhom. Práca je obsahovo delená do troch častí - teoretickej, analytickej a návrhovej. Úvodná časť sa venuje teoretickým pojmom, ich definovaniu, východiskám a vysvetleniu. Stredná časť práce analyzuje doterajšie spôsoby komunikácie mesta, skúma jej klady i zápory. Záverečná časť nadväzuje na predchádzajúce časti a ponúka riešenia daného stavu, zlepšenie a zefektívnenie komunikácie mesta s dôrazom na dosiahnutie stanovených cieľov.
Anotace v angličtině
The task of this diploma paper is to analyse and propose more effective communication strategy of town Dubnica nad Vahom. The paper is divided into 3 main parts - theoretical, analytical and proposal. The first part defines the main theoretical conceptions as a basis of further work. The middle part of this paper analyses the ways town is communicating with its target groups, shows the pros and cons of this communication. The last part continues in the previous ones and offers solutions of present situation, improving of communication and making the communication more effective.
Klíčová slova
komunikácia, mesto, komunikačná stratégia, mestský úrad, občan
Klíčová slova v angličtině
communication, town, communication strategy, town hall, citizen
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu s přihlédnutím k marketingu měst a obcí, marketingových komunikací s důrazem na public relations, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat (město, městský úřad, veřejná správa, samospráva, státní správa aj.), formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu komunikace města Dubnice nad Váhom.
2. Zpracujte analýzu současných metod, forem a prostředků komunikace města.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry pro efektivnější strategii komunikace.
4. Zpracujte projekt komunikační strategie pro město Dubnica nad Váhom, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v realizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu s přihlédnutím k marketingu měst a obcí, marketingových komunikací s důrazem na public relations, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat (město, městský úřad, veřejná správa, samospráva, státní správa aj.), formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu komunikace města Dubnice nad Váhom.
2. Zpracujte analýzu současných metod, forem a prostředků komunikace města.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry pro efektivnější strategii komunikace.
4. Zpracujte projekt komunikační strategie pro město Dubnica nad Váhom, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v realizaci.
Seznam doporučené literatury
Defleur, M. L., Ballová-Rokeachová, S. J. Teorie masové komunikace. Praha, Karolinum 1996.
Foret, M. Marketingová komunikace, 2. vyd. Brno, MU, 1997.
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
Němec, P. Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích.Vydání první. Praha, Management Press, 1999. Počet stran 125. ISBN 80-85943-66-2
Šuleř, O. Firemní strategie. Vydání první. Praha, Computer Press, 2002. Počet stran
Bystrický, V.: Dubnica nad Váhom, Bratislava, Slovak Academic Press, 1993, ISBN 80-85665-09-3
Foret, M., Foretová, V.: Komunikující město, 1. vydání, Brno, Masarykova univerzita, 1996, ISBN 80-210-1946-7
Janečková, L., Vaštíková, M.: Marketing měst a obcí, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, 1999, ISBN 80-7169-750-8
Pelsmacker, P. D., Geuens, M., Bergh, J.V.d.: Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha, 2003, ISBN 80-247-0254-1
Kotler P., Marketing managment, 3. doplněné a upravené vydaní, VICTORIA PUBLISHING a.s., Praha, 1997, s.691, ISBN 80-85605-08-2
Seznam doporučené literatury
Defleur, M. L., Ballová-Rokeachová, S. J. Teorie masové komunikace. Praha, Karolinum 1996.
Foret, M. Marketingová komunikace, 2. vyd. Brno, MU, 1997.
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
Němec, P. Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích.Vydání první. Praha, Management Press, 1999. Počet stran 125. ISBN 80-85943-66-2
Šuleř, O. Firemní strategie. Vydání první. Praha, Computer Press, 2002. Počet stran
Bystrický, V.: Dubnica nad Váhom, Bratislava, Slovak Academic Press, 1993, ISBN 80-85665-09-3
Foret, M., Foretová, V.: Komunikující město, 1. vydání, Brno, Masarykova univerzita, 1996, ISBN 80-210-1946-7
Janečková, L., Vaštíková, M.: Marketing měst a obcí, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, 1999, ISBN 80-7169-750-8
Pelsmacker, P. D., Geuens, M., Bergh, J.V.d.: Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha, 2003, ISBN 80-247-0254-1
Kotler P., Marketing managment, 3. doplněné a upravené vydaní, VICTORIA PUBLISHING a.s., Praha, 1997, s.691, ISBN 80-85605-08-2