Analýza podmínek založení podniku je z hlediska aktuálního vývoje situace v České republice velmi příhodné téma k bakalářské práci. Cílem této práce je zhodnotit osobní předpoklady podnikatele pro podnikání, na základě vypracovaných analýz vnitřního a vnějšího prostředí zjistit, zda je možné podnik založit a jestli by měl šanci se na trhu udržet. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická obsahuje definice a soustavu poznatků, týkajících se podniku, podnikatele a podnikatelského plánu, jež jsou v části praktické použity a zpracovány v celek.
Anotace v angličtině
Analysis of the conditions establishing a business in terms of current developments in the Czech Republic is very convenient topic for a thesis. The aim of this thesis is to assess the personal suitability for business entrepreneurs, based on analyzes prepared by internal and external environment to determine the possibilities to establish a business and if he should chance to be on the market. The thesis has two parts: theoretical and practical. The theo-retical part contains definitions and a system of knowledge relating to business, entrepre-neurs and business plan, which are used in the practical and processed in the whole.
Business, business plan, entrepreneur, analysis, questionnaire survey.
Rozsah průvodní práce
58 s. (56 600 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Analýza podmínek založení podniku je z hlediska aktuálního vývoje situace v České republice velmi příhodné téma k bakalářské práci. Cílem této práce je zhodnotit osobní předpoklady podnikatele pro podnikání, na základě vypracovaných analýz vnitřního a vnějšího prostředí zjistit, zda je možné podnik založit a jestli by měl šanci se na trhu udržet. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická obsahuje definice a soustavu poznatků, týkajících se podniku, podnikatele a podnikatelského plánu, jež jsou v části praktické použity a zpracovány v celek.
Anotace v angličtině
Analysis of the conditions establishing a business in terms of current developments in the Czech Republic is very convenient topic for a thesis. The aim of this thesis is to assess the personal suitability for business entrepreneurs, based on analyzes prepared by internal and external environment to determine the possibilities to establish a business and if he should chance to be on the market. The thesis has two parts: theoretical and practical. The theo-retical part contains definitions and a system of knowledge relating to business, entrepre-neurs and business plan, which are used in the practical and processed in the whole.
Business, business plan, entrepreneur, analysis, questionnaire survey.
Zásady pro vypracování
Na základě literárních zdrojů objasnit základní pojmy vážící se na podnikovou činnost
Charakterizovat místo a úlohu podnikatelského plánu při zakládání podniku
Provést sebezhodnodnocení předpokladů pro podnikání
Sestavit podnikatelský záměr na základě PEST a SWOT analýzy, zhodnotit životaschopnost podnikatelského záměru, vypracovat podnikatelský plán a určit marketingovou strategii na základě výsledku analýz
Zásady pro vypracování
Na základě literárních zdrojů objasnit základní pojmy vážící se na podnikovou činnost
Charakterizovat místo a úlohu podnikatelského plánu při zakládání podniku
Provést sebezhodnodnocení předpokladů pro podnikání
Sestavit podnikatelský záměr na základě PEST a SWOT analýzy, zhodnotit životaschopnost podnikatelského záměru, vypracovat podnikatelský plán a určit marketingovou strategii na základě výsledku analýz
Seznam doporučené literatury
[1] FINKA, Ladislav; HORVÁTHOVÁ, Miluška. Vstup do podnikania. Bratislava : Santora, 1992. 98 s. \vsp{1,5mm}
[2] STEHLÍK, Eduard, et al. Základy marketingu. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1999. 220 s. ISBN 80-7079-527-1. \vsp{1,5mm}
[3] KONEČNÁ, Marika. Založení a řízení malých a středních podniků. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1993. 188 s. ISBN 80-7079-819-X. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura podle doporučení vedoucího práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] FINKA, Ladislav; HORVÁTHOVÁ, Miluška. Vstup do podnikania. Bratislava : Santora, 1992. 98 s. \vsp{1,5mm}
[2] STEHLÍK, Eduard, et al. Základy marketingu. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1999. 220 s. ISBN 80-7079-527-1. \vsp{1,5mm}
[3] KONEČNÁ, Marika. Založení a řízení malých a středních podniků. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1993. 188 s. ISBN 80-7079-819-X. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura podle doporučení vedoucího práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ot.ved.BP:-
Ot.op.BP:
- jak hodnotíte monografie věnované předmětné problematice ? celkově v práci
použitou literaturu a prameny,
- jaké jsou aktuální prognózy vývoje HDP v ČR pro nejbližší dva roky ( v práci
prezentujete optimistický názor),
- pro umístění LED obrazovky přicházejí podle Vašeho názoru do úvahy tři lokace, kdy jednou z nich je náměstí T.G. Masaryka. To skutečně považujete za reálné?
Rozprava - dotazy:
Strohmandl - dotaz k spolehlivosti dodavatele technolgie
Mašek - drob. přip. k formální stránce BP