Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu vybrané organizace a následná opatření vedoucí ke zlepšení celkového stavu komunikačního mixu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho jednotlivých nástrojů získaných z knižních a elektronických zdrojů. V praktické části jsou tyto nástroje komunikačního mixu analyzovány a na základě této analýzy navrhována doporučení vedoucí k jeho zlepšení.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on analyzing of the communication mix of selected organization and subsequent precaution leading to improve the overall condition of the communication mix. The work si divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the definition of marketing communication, communication mix and its individua tools obtained from books and electronic sources. In the practical part, these fools of communication mix are analyzed and based ond this analysis, later proposed to recommendations leading to an overall improvement in communication mix.
Klíčová slova
komunikační mix, marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímý marketing.
Klíčová slova v angličtině
communication mix, marketing communication, advertising, sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing.
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu vybrané organizace a následná opatření vedoucí ke zlepšení celkového stavu komunikačního mixu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho jednotlivých nástrojů získaných z knižních a elektronických zdrojů. V praktické části jsou tyto nástroje komunikačního mixu analyzovány a na základě této analýzy navrhována doporučení vedoucí k jeho zlepšení.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on analyzing of the communication mix of selected organization and subsequent precaution leading to improve the overall condition of the communication mix. The work si divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the definition of marketing communication, communication mix and its individua tools obtained from books and electronic sources. In the practical part, these fools of communication mix are analyzed and based ond this analysis, later proposed to recommendations leading to an overall improvement in communication mix.
Klíčová slova
komunikační mix, marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímý marketing.
Klíčová slova v angličtině
communication mix, marketing communication, advertising, sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing.
Zásady pro vypracování
Teoretická podstata komunikačního mixu
Analýza současného stavu komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Návrhy na zlepšení komunikačního mixu vybrané organizace
Zásady pro vypracování
Teoretická podstata komunikačního mixu
Analýza současného stavu komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Návrhy na zlepšení komunikačního mixu vybrané organizace
Seznam doporučené literatury
[1] MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing. 2. rozšířené a přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2006. 208 s. ISBN 80-247-1678-X. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vydání.Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2 \vsp{1,5mm}
[3] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. Brno: Computer Press, 2003. 276 s. ISBN 80-7226-811-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing. 2. rozšířené a přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2006. 208 s. ISBN 80-247-1678-X. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vydání.Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2 \vsp{1,5mm}
[3] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. Brno: Computer Press, 2003. 276 s. ISBN 80-7226-811-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svoji Bc. práci, její strukturu a cíle. Student prováděl analýzu v mikro podniku s 10 zaměstnanci. Student šetřením došel ke kladům i záporům. Nedostatky - absence internetové reklamy, nepříliš známá společnost apod. Student navrhl některá opatření - vylepšení web. stránek, rozšíření používaných reklamních prostředků, změna místa působiště pobočky, využívání přímého marketingu. Práce dle studenta splnila cíle, které si student stanovil. Společnost může využít návrhy řešení pro inspiraci.
Vedoucí práce neměl otázky.
Oponent:
1. Aké z nových trendov marketingovej komunikácie by ste odporučil využiť spoločnosti Fest Mont, s.r.o. pri zlepšení jej komunikačného mixu?
Odp.: Po zamyšlení bych doporučil guerilla marketing, protože tuto metodu využívají zejména malé firmy.
Tomaštík: Co si představujete pod guerilla marketingem?
Odp.: Nějaký nový prvek, který se použije.