Diplomová práce se zabývá jednotlivými specifiky klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře. Kvalita briefu rozhoduje ve velké míře o úspěšnosti komunikační kampaně a zároveň také o vzájemné komunikaci mezi klientem a agenturou. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu řešené problematiky vypracovat návrh ideální podoby klientského a agenturního briefu.
Anotace v angličtině
Specifics of client and agency brief in communication agencies are the topics of this diploma thesis. The quality brief adjudicate about effectively of communication campaign in big measurement and some time is basic good relationship between client and his communication agency. Proposal project of ideal versions of client and agency brief on basic analyses at present state are purposes of this diploma thesis.
marketing communication, advertising, communication agency, client brief, agency brief, tender
Rozsah průvodní práce
110 s., 11 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá jednotlivými specifiky klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře. Kvalita briefu rozhoduje ve velké míře o úspěšnosti komunikační kampaně a zároveň také o vzájemné komunikaci mezi klientem a agenturou. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu řešené problematiky vypracovat návrh ideální podoby klientského a agenturního briefu.
Anotace v angličtině
Specifics of client and agency brief in communication agencies are the topics of this diploma thesis. The quality brief adjudicate about effectively of communication campaign in big measurement and some time is basic good relationship between client and his communication agency. Proposal project of ideal versions of client and agency brief on basic analyses at present state are purposes of this diploma thesis.
marketing communication, advertising, communication agency, client brief, agency brief, tender
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny k tématu práce a definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat. Formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu jednotlivých specifik klientského a agenturního briefu.
2. Analyzujte na příkladech specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a navrhněte, jakým směrem by se komunikační agentury a jejich klienti při tvorbě briefu měli ubírat. Uveďte důležité náležitosti briefu. Upozorněte na úskalí, která může způsobit špatně sestavený brief ze strany klienta k agentuře či přímo v agentuře.
4. Na základě závěrů zpracujte projekt orientovaný zejména na tvorbu ideální podoby klientského a agenturního briefu, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny k tématu práce a definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat. Formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu jednotlivých specifik klientského a agenturního briefu.
2. Analyzujte na příkladech specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a navrhněte, jakým směrem by se komunikační agentury a jejich klienti při tvorbě briefu měli ubírat. Uveďte důležité náležitosti briefu. Upozorněte na úskalí, která může způsobit špatně sestavený brief ze strany klienta k agentuře či přímo v agentuře.
4. Na základě závěrů zpracujte projekt orientovaný zejména na tvorbu ideální podoby klientského a agenturního briefu, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997.157 s. ISBN 80-85605-08-2
MAJARO, J.:Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2
TELLIS, GERARD J.: Reklama a podpora prodeje, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169- 997-7
SMITH, M.: Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80 - 7226 - 252 - 1
ZYMAN, S.: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. 1. vyd. Praha: management Press, 2004, 253 s., ISBN 80-7261-107-0
ZYMAN, S.: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. 1. vyd. Praha: management Press, 2005, 216 s., ISBN 80-7261-134-8
KOTLER, P.: Marketing a management. 9. vyd. Praha, Grada Publishing 1998. Počet stran 712. ISBN 80-7169-600-5
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy. Praha, Grada Publishing, 2000. Počet stran 221. ISBN 80-247-9067-X
VYSEKALOVÁ, J.:, MIKEŠ, J.: Reklama Jak dělat reklamu. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0557-5
BRANNAN, T.: Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Management Press 1996. ISBN 80-85603-99-3
KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
SVOBODA, V.: Reklama. Brno, MOSPRA. 1997. Počet stran 27.
SCHULTZ, Don E.: Moderní reklama, umění zaujmout. 1. vyd. Grada Publishing 1995. ISBN: 80-7169-062-7
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997.157 s. ISBN 80-85605-08-2
MAJARO, J.:Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2
TELLIS, GERARD J.: Reklama a podpora prodeje, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169- 997-7
SMITH, M.: Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80 - 7226 - 252 - 1
ZYMAN, S.: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. 1. vyd. Praha: management Press, 2004, 253 s., ISBN 80-7261-107-0
ZYMAN, S.: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. 1. vyd. Praha: management Press, 2005, 216 s., ISBN 80-7261-134-8
KOTLER, P.: Marketing a management. 9. vyd. Praha, Grada Publishing 1998. Počet stran 712. ISBN 80-7169-600-5
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy. Praha, Grada Publishing, 2000. Počet stran 221. ISBN 80-247-9067-X
VYSEKALOVÁ, J.:, MIKEŠ, J.: Reklama Jak dělat reklamu. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0557-5
BRANNAN, T.: Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Management Press 1996. ISBN 80-85603-99-3
KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
SVOBODA, V.: Reklama. Brno, MOSPRA. 1997. Počet stran 27.
SCHULTZ, Don E.: Moderní reklama, umění zaujmout. 1. vyd. Grada Publishing 1995. ISBN: 80-7169-062-7