Bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci. Pro tuto práci byla zvolena vojenská příspěvková organizace Volareza se sídlem v Praze s odloučeným pracovištěm ve Vyškově. Tato firma je zaměřena na vojenské lázeňské a rekreační zařízení.
Teoretická část charakterizuje místo a úlohu marketingové komunikační činnosti podniku. Dále pak marketingový komunikační mix a marketingový průzkum.
V praktické části je na základě charakteristiky činnosti organizace Volareza zpracováno dotazníkové šetření a s pomocí analýzy SWOT navržené opatření a postupy pro zkvalitnění marketingového komunikačního mixu organizace.
Anotace v angličtině
This bachelor work focuses on the Analysis of marketing communication mix in a selected organisation. A military state-funded organisation called Volareza, which has its official seat in Prague and a detached workplace in Vyškov, was chosen for this work. This com-pany specializes in military spa and holiday facilities.
The theoretical part characterizes the place and task of the company´s marketing communi-cation activities, further also marketing communication mix and a marketing survey.
The practical part deals with a questionnaire survey based on description of the activities of Volareza and by means of the SWOT analysis it proposes measures and procedures aimed at improving the quality of the company´s marketing communication mix.
marketing communication activities of a company, marketing communication mix, a marketing survey, a questionnaire survey, the SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
60 s. (62 049 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci. Pro tuto práci byla zvolena vojenská příspěvková organizace Volareza se sídlem v Praze s odloučeným pracovištěm ve Vyškově. Tato firma je zaměřena na vojenské lázeňské a rekreační zařízení.
Teoretická část charakterizuje místo a úlohu marketingové komunikační činnosti podniku. Dále pak marketingový komunikační mix a marketingový průzkum.
V praktické části je na základě charakteristiky činnosti organizace Volareza zpracováno dotazníkové šetření a s pomocí analýzy SWOT navržené opatření a postupy pro zkvalitnění marketingového komunikačního mixu organizace.
Anotace v angličtině
This bachelor work focuses on the Analysis of marketing communication mix in a selected organisation. A military state-funded organisation called Volareza, which has its official seat in Prague and a detached workplace in Vyškov, was chosen for this work. This com-pany specializes in military spa and holiday facilities.
The theoretical part characterizes the place and task of the company´s marketing communi-cation activities, further also marketing communication mix and a marketing survey.
The practical part deals with a questionnaire survey based on description of the activities of Volareza and by means of the SWOT analysis it proposes measures and procedures aimed at improving the quality of the company´s marketing communication mix.
marketing communication activities of a company, marketing communication mix, a marketing survey, a questionnaire survey, the SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Charakterizovat místo a úlohu marketingové komunikační činnosti podniku.
Vymezit úlohu propagace v komunikačním mixu a nástroje současných trendů propagace.
Vypracovat na základě charakteristiky činnosti organizace Volareza analýzu marketingové strategie a komunikačního mixu.
Provést dotazníkové šetření a pomocí analýzy SWOT ho vyhodnotit.
Navrhnout opatření a postupy pro zkvalitnění marketingového a komunikačního mixu.
Zásady pro vypracování
Charakterizovat místo a úlohu marketingové komunikační činnosti podniku.
Vymezit úlohu propagace v komunikačním mixu a nástroje současných trendů propagace.
Vypracovat na základě charakteristiky činnosti organizace Volareza analýzu marketingové strategie a komunikačního mixu.
Provést dotazníkové šetření a pomocí analýzy SWOT ho vyhodnotit.
Navrhnout opatření a postupy pro zkvalitnění marketingového a komunikačního mixu.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha. Grada Publishing a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[2] KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace, Praha. Grada Publishing a.s., 2011. ISBN 978-80-247-3541-2 \vsp{1,5mm}
[3] HAVLÍČEK, Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha. Management Press, ISBN 80-7261-120-8 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha. Grada Publishing a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[2] KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace, Praha. Grada Publishing a.s., 2011. ISBN 978-80-247-3541-2 \vsp{1,5mm}
[3] HAVLÍČEK, Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha. Management Press, ISBN 80-7261-120-8 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ot.ved.BP:-
Ot.op.BP:
1. Domníváte se, že za ?Historii firmy? ( 4.1.) lze považovat seznam vojenských
lázeňských ústavů a zotavoven?
2. Ve SWOT analýze zpracované na základě dotazníkového šetření uvádíte jako slabé
stránky například malou pestrost jídelníčku a nižší kvalitu jídla. Objasněte prosím, jak tato závažná konstatování korespondují s názorem respondentů prezentovaným v jejich odpovědích na otázky č. 2 a 3 dotazníku.
Rozprava - dotazy:
Strohmandl - dotaz k probl. kalkulačních dat, náklady na nový modul,
Mašek - přip. k formální a gramatické stránce BP,