Tématem bakalářské práce je "Analýza řízení kvality výrobků v podniku CÍL v.d., Prostějov". V teoretické části práce jsou uvedeny základní pojmy a východiska týkající se řízení kvality. Na základě teoretických východisek je zpracována praktická část práce. Dle zjištěných skutečností jsou definovány problémy a navrhnuta řešení vedoucí ke zlepšení a optimalizaci řízení kvality v dané firmě.
Anotace v angličtině
The theme of this bachelor work is "Analysis of Quality Control Products Enterprise CÍL v. d., Prostějov". The theoretical part presents basic concepts and issues related to quality management. Practical part is based on the theoretical solutions. According to the findings author defined the problems and proposed resolutions designed to improve and optimize the quality control in the company.
Klíčová slova
Jakost, ISO normy, systém řízení kvality, technická normalizace, metrologie, auditování, certifikace.
Klíčová slova v angličtině
Quality, ISO standards, quality management, technical standardization, metrology, auditing, certification.
Rozsah průvodní práce
62 s. (11 142 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je "Analýza řízení kvality výrobků v podniku CÍL v.d., Prostějov". V teoretické části práce jsou uvedeny základní pojmy a východiska týkající se řízení kvality. Na základě teoretických východisek je zpracována praktická část práce. Dle zjištěných skutečností jsou definovány problémy a navrhnuta řešení vedoucí ke zlepšení a optimalizaci řízení kvality v dané firmě.
Anotace v angličtině
The theme of this bachelor work is "Analysis of Quality Control Products Enterprise CÍL v. d., Prostějov". The theoretical part presents basic concepts and issues related to quality management. Practical part is based on the theoretical solutions. According to the findings author defined the problems and proposed resolutions designed to improve and optimize the quality control in the company.
Klíčová slova
Jakost, ISO normy, systém řízení kvality, technická normalizace, metrologie, auditování, certifikace.
Klíčová slova v angličtině
Quality, ISO standards, quality management, technical standardization, metrology, auditing, certification.
Zásady pro vypracování
Rozbor informačních zdrojů a technické dokumentace
Analyzujte proces řízení kvality výrobků v podniku Cíl v.d., Prostějov
Vyhodnocení
Závěr
Zásady pro vypracování
Rozbor informačních zdrojů a technické dokumentace
Analyzujte proces řízení kvality výrobků v podniku Cíl v.d., Prostějov
Vyhodnocení
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] Nenadál, J. a kol. Moderní systémy řízení jakosti. Quality Management. 2. doplněné vyd. Praha: Management press. 2005. 282 s. ISBN 80-7261-071-6. \vsp{1,5mm}
[2] Veber, J. a kol. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. 2. aktualizované vyd. Praha: Grada Publishing, a.s.. 2007. 204 s. ISBN 978-80-247-1782-1. \vsp{1,5mm}
[3] Brodský, Z., Brodský, B. Systémové řízení jakosti. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2009. 146 s. ISBN 978-80-7395-161-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] Nenadál, J. a kol. Moderní systémy řízení jakosti. Quality Management. 2. doplněné vyd. Praha: Management press. 2005. 282 s. ISBN 80-7261-071-6. \vsp{1,5mm}
[2] Veber, J. a kol. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. 2. aktualizované vyd. Praha: Grada Publishing, a.s.. 2007. 204 s. ISBN 978-80-247-1782-1. \vsp{1,5mm}
[3] Brodský, Z., Brodský, B. Systémové řízení jakosti. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2009. 146 s. ISBN 978-80-7395-161-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 katalog firmy Bogner
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
Jak je zabezpečený metrologický systém?
Odp. je zpracovaný metrologický řád, který obsahuje závazné normy a nařízení pro pracovníky společnosti.
Jak je nakládáno s vadnými výrobky, zda se jedná i o neopravitelné závady.
Odp. hlavní odběratel odebírá jen 100% výrobky bez vad, zařazené do 1.jakostní třídy. Firma musela důsledně rozpracovat mezioperační a výstupní kontrolu, která odhalí chyby ve výrobě.V meziooperační 95% odhalí, v konečné zbývající, vyplývá z toho, že většina výrobků je zařazeno do 1.jakostní třídy. Odběratel akceptuje opravitelnost výrobků.
Vidová: procento změtků.
Odp. podle výrobků, mezi 5%.
Jaké jsou prioritní cíle výrobního družstva Prostějov?
Odp. být nejlepší.
Otázky oponent:
Lze zcela jednoznačně považovat pojmy jakost a kvalita za synonyma?
Odp. jde považovat za synonyma. Není to stejné slovo, ale podobného významu.
Vidová: doporučil jste skladový systém.
Odp. navrhoval jsem v Excelu, nyní je veden v papírové podobě.Firma má 200 zaměstnanců.