Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů, metod a technik. Je zde také popsána tvorba dotazníku. Praktická část se věnuje cílu bakalářské práce, op-timalizovat výrobní sortiment firmy RV Fashion Style s.r.o. K tomu byla využita marketingová metoda pozorování a z vyhodnocení výsledků byly vyvozeny výsledky a doporučení pro firmu, které by ji měli pomoci k lepší efektivnosti výroby a větší konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this paper focuses on definitions of key concepts, methods and techniques. There is a questionnaire design described in this part in addition. The practical part deals with the primary aim of this study which is to optimize the pro-duct range of RV Fashion Style s. r. o. The main marketing method used in this re-search was observation. Results were evaluated and research findings served as a basis for possible future recommendations for the firm which should lead to increa-sed production efficiency and greater competitiveness.
Klíčová slova
Marketingový výzkum, dotazník, výrobní sortiment, pozorování
Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů, metod a technik. Je zde také popsána tvorba dotazníku. Praktická část se věnuje cílu bakalářské práce, op-timalizovat výrobní sortiment firmy RV Fashion Style s.r.o. K tomu byla využita marketingová metoda pozorování a z vyhodnocení výsledků byly vyvozeny výsledky a doporučení pro firmu, které by ji měli pomoci k lepší efektivnosti výroby a větší konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this paper focuses on definitions of key concepts, methods and techniques. There is a questionnaire design described in this part in addition. The practical part deals with the primary aim of this study which is to optimize the pro-duct range of RV Fashion Style s. r. o. The main marketing method used in this re-search was observation. Results were evaluated and research findings served as a basis for possible future recommendations for the firm which should lead to increa-sed production efficiency and greater competitiveness.
Klíčová slova
Marketingový výzkum, dotazník, výrobní sortiment, pozorování
Stručně definovat marketingový výzkum, jeho techniky a metody
Vytvořit dotazník pro provedení výzkumu
Zpracovat údaje z dotazníkového šetření a interpretovat výsledky
Zásady pro vypracování
Stručně definovat marketingový výzkum, jeho techniky a metody
Vytvořit dotazník pro provedení výzkumu
Zpracovat údaje z dotazníkového šetření a interpretovat výsledky
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9. \vsp{1,5mm}
[2] FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky.
Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, P. Marketing management. 12.vyd. Praha: Grada Publishing,
2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9. \vsp{1,5mm}
[2] FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky.
Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, P. Marketing management. 12.vyd. Praha: Grada Publishing,
2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svoji Bc. práci, její strategii a cíle. Student shrnul poznatky z dotazníkového šetření a popsal hlavní problémy. Na základě výsledků z marketingového šetření navrhl student několi opatření - snížení počtu velikostí, provádění úprav konfekce apod.
Pokud by firma přijala všechna studentova doporučení, zrychlely by se obrátky zásob, snížilo by se riziko ztráty módnosti apod.
Otázky vedoucího práce:
1. Z výzkumu vyplynulo, že zákazníci nemají o měřenkový servis firmy RV zájem,
proč?
Odp.: Zákazníci nemají o toto zájem z důvodu vysoké ceny a vysoké náročnosti časové
2. Jaké metody by posluchač využil při revizi stávajícího dámského sortimentu?
Postupoval by obdobně? Proč?
Odp.: U dámského sortimentu bych postupoval podobně a použil bych stejný průzkum. Výsledkem by určitě bylo také omezení výroby některých velikostí.
Oponent:
1. Má firma RV Fashion funkční marketingový informační systém?
Odp.: Momentálně firma nemá žádná info systém. Vše se zaznamenává ručně a informace se šíří pouze ústní formou.
2. Použije Vaše doporučení vedení firmy RV Fashion?
Odp.: Vedení firmy mi sdělilo, že se pokusí mé závěry a doporučení implementovat do chodu firmy.
Sablik: Některé Vaše návrhy se mi nelíbí. Zásadní chybou je zúžení sortimentu. Co by se mělo na pánské módě měnit?
Odp.: Já jsem si to myslel taky, gen. ředitel si zakládá na tom, že mají každý rok jinou kolekci.
Sablik: Vaši práci byste měl trochu víc propracovat.
Tomaštík: Oceňuji, jakým způsobem jste přistoupil k výzkumu, i když metodologicky to není úplně propracované.