Bakalářská práce se zaměřuje na SWOT analýzu, poziční mapu značky, Porterův model a na marketingový výzkum ve firmě RV Fashion Style s. r. o. V teoretické části je zpracována literatura, která se váže na jednotlivé části postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci. V praktické části je zpracována SWOT analýza, poziční mapa značky, Porterův model a marketingový výzkum. Na základě výzkumu byla provedena analýza, jak se firma RV jeví ve vztahu ke konkurenci. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta doporučení, aby se firma více dostala do povědomí zákazníkům.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis focuses on SWOT analysis, brand´s position map, Porte´s model and on the marketing research in the RV Fashion Style company Ltd. The theoretical part processes the literature linked to the individual part sof the company´s brand position in relation to the competition. The practical part deals with the SWOT analysis, the brand´s position map, Porter´s model and marketing research. On the basis of a research an analysis has been conducted schowing the RV company´s position in the relation to the competition. In the conclusion the thesis makes recommendations on how to increase the customer´s awareness of the company.
Klíčová slova
SWOT analýza, poziční mapa značky, Porterův model, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, brand´s position map, Porter´s model and marketing research
Rozsah průvodní práce
71 s. (74 477 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na SWOT analýzu, poziční mapu značky, Porterův model a na marketingový výzkum ve firmě RV Fashion Style s. r. o. V teoretické části je zpracována literatura, která se váže na jednotlivé části postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci. V praktické části je zpracována SWOT analýza, poziční mapa značky, Porterův model a marketingový výzkum. Na základě výzkumu byla provedena analýza, jak se firma RV jeví ve vztahu ke konkurenci. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta doporučení, aby se firma více dostala do povědomí zákazníkům.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis focuses on SWOT analysis, brand´s position map, Porte´s model and on the marketing research in the RV Fashion Style company Ltd. The theoretical part processes the literature linked to the individual part sof the company´s brand position in relation to the competition. The practical part deals with the SWOT analysis, the brand´s position map, Porter´s model and marketing research. On the basis of a research an analysis has been conducted schowing the RV company´s position in the relation to the competition. In the conclusion the thesis makes recommendations on how to increase the customer´s awareness of the company.
Klíčová slova
SWOT analýza, poziční mapa značky, Porterův model, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, brand´s position map, Porter´s model and marketing research
Zásady pro vypracování
Stanovte cíl práce
Zpracujte teoretická východiska
Stanovte hypotézy pro marketingový výzkum
Zásady pro vypracování
Stanovte cíl práce
Zpracujte teoretická východiska
Stanovte hypotézy pro marketingový výzkum
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. 1 048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Kevin KELLER. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
[3] PŘÍBOVÁ, Marie a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. 1 048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Kevin KELLER. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
[3] PŘÍBOVÁ, Marie a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 katalog
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
1. Která z doporučení pro firmu RV FASHION STYLE považuje za nejdůležitější a
proč?
Odp. zvolila bych, že firma musí investovat do reklamy a podpory prodeje. Musí podpořit se reklamou, více se zviditelnit.
2. Jakou reklamu a marketing by firmě RV doporučila a proč?
Odp. na bilbordech, letáčky v autobusech. regionální deníky, rozhlas, propagační materiály.
Otázky oponent:
Konkrétně rozveďte jak by měla firma investovat do podpory prodeje a marketingu? Jakou částku byste navrhovala?
Vysvětlete větu na straně 64 ? Je nutné věnovat se zákazníkům i nadále?
Odp. Firma by měla investovat 100 až 200 tis. Měla by předvádět na přehlídkách, dávat 3+1 nebo posílat slevy.
Neustálá komunikace se zákazníkem je velmi přínosná. Má vyškolené prodavačky. Poskytují odborné rady. Nabízí slevové kupony. Je nutné neustále se orientovat na mladší a XXL oděvy.
Konečný: jak jste vybírala respondenty?
Odp. 50 žen, 50 mužů. Jak jsou zaopatření. I přes internet i na náměstí. 100 bylo dostačující.
Vidová: opatření si myslím, že jsou finančně náročné. Měla by být návratnost určená. Měla by jste uděla SWOT analýzu.
Odp. v práci jsem provedla.