Tato práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu. Teoretická část práce se věnuje vymezení základních pojmů marketingového mixu a marketingové komunikace, práce popisuje všechny složky marketingového komunikačního mixu a jejich formy. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení marketingového komunikačního mixu firmy.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on analysis of marketing communication mix. The theoretical part defines the basic terms of marketing mix and marketing communication. The thesis describes all aspects of marketing communication mix and its forms. The practical part deals with the analysis of current situation of the company and proposes improvements of the company?s marketing communication mix.
Tato práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu. Teoretická část práce se věnuje vymezení základních pojmů marketingového mixu a marketingové komunikace, práce popisuje všechny složky marketingového komunikačního mixu a jejich formy. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení marketingového komunikačního mixu firmy.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on analysis of marketing communication mix. The theoretical part defines the basic terms of marketing mix and marketing communication. The thesis describes all aspects of marketing communication mix and its forms. The practical part deals with the analysis of current situation of the company and proposes improvements of the company?s marketing communication mix.
Vymezit místo a úlohu komunikačního mixu v činnosti podniku a charakterizovat současné trendy komunikačního mixu
Charakterizovat vybraný podnik a jeho strategii
Provést SWOT analýzu komunikačního mixu podniku
Provést dotazníkové šetření, tento dotazník vyhodnotit a navrhnout doporučení pro zkvalitnění komunikačního mixu
Zásady pro vypracování
Vymezit místo a úlohu komunikačního mixu v činnosti podniku a charakterizovat současné trendy komunikačního mixu
Charakterizovat vybraný podnik a jeho strategii
Provést SWOT analýzu komunikačního mixu podniku
Provést dotazníkové šetření, tento dotazník vyhodnotit a navrhnout doporučení pro zkvalitnění komunikačního mixu
Seznam doporučené literatury
[1] HAVLÍČEK,Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-120-8. \ nl{}\vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5. \ nl{}\vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISNB 978- 80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] HAVLÍČEK,Karel a Milan KAŠÍK. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-120-8. \ nl{}\vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5. \ nl{}\vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISNB 978- 80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky oponenta k obhajobě bakalářské práce:
1. Ktoré nedostatky vyplývajúce z výsledkov dotazníkového šetrenia a SWOT analýzy
považujete za najkritickejšie v oblasti marketingového komunikačného mixu
v analyzovanej firme?
2. Ako jedno z odporúčaní firme uvádzate zavedenie direct emailu (str.50). V čom vidíte hlavné prínosy jeho zavedenia? Vysvetlite.
Doc. Ing. Rašner, CSc měl upřesňující dotaz na SWOT analýzu.
Studentka částečně odpověděla na otázky a vznesené dotazy.