Cílem této práce je analyzovat pozici mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions z různých úhlů pohledu. Teoretická část popisuje základní terminologii a problematiku vzta-hující se k marketingové strategii, konkurenční pozici a event marketingu. Analytická část popisuje festival Cannes Lions a jeho konkurenci a prezentuje výsledky kvalitativního průzkumu zaměřeného na názory cílové skupiny festivalu. Autorka také popisuje pozici festivalu Cannes Lions z pohledu organizátora, z pohledu cílových zákazníků a popisuje jeho pozici v odvětví marketingových komunikací. V projektové části autorka navrhuje možné způsoby, jak vylepšit pozici festivalu v mysli cílových zákazníků.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyze the position of the Cannes Lions International Advertis-ing Festival from various points of view. The theoretic part desccribes basic terminology and issues related to marketing strategy, competitive position and event marketing industry. The analysis describes Cannes Lions International Advertising Festival and its competitors, and presents results from qualitative survey on opinions of the target groups of the festival. Author also describes position of the Cannes Lions festival from the organiser’s point of view, from the consumers’ point of view and its position in the marketing communications industry. In the project part author proposes several ways how to refine on the opinion about the festival and its position in consumers’ mind.
Klíčová slova
pozice, konkurenční pozice, event marketing, event, reklamní festival, reklamní ocenění
Klíčová slova v angličtině
positioning, competitive position, event marketing, event, advertising festival, advertising award
Rozsah průvodní práce
81 s.
Jazyk
AN
Anotace
Cílem této práce je analyzovat pozici mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions z různých úhlů pohledu. Teoretická část popisuje základní terminologii a problematiku vzta-hující se k marketingové strategii, konkurenční pozici a event marketingu. Analytická část popisuje festival Cannes Lions a jeho konkurenci a prezentuje výsledky kvalitativního průzkumu zaměřeného na názory cílové skupiny festivalu. Autorka také popisuje pozici festivalu Cannes Lions z pohledu organizátora, z pohledu cílových zákazníků a popisuje jeho pozici v odvětví marketingových komunikací. V projektové části autorka navrhuje možné způsoby, jak vylepšit pozici festivalu v mysli cílových zákazníků.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyze the position of the Cannes Lions International Advertis-ing Festival from various points of view. The theoretic part desccribes basic terminology and issues related to marketing strategy, competitive position and event marketing industry. The analysis describes Cannes Lions International Advertising Festival and its competitors, and presents results from qualitative survey on opinions of the target groups of the festival. Author also describes position of the Cannes Lions festival from the organiser’s point of view, from the consumers’ point of view and its position in the marketing communications industry. In the project part author proposes several ways how to refine on the opinion about the festival and its position in consumers’ mind.
Klíčová slova
pozice, konkurenční pozice, event marketing, event, reklamní festival, reklamní ocenění
Klíčová slova v angličtině
positioning, competitive position, event marketing, event, advertising festival, advertising award
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné materiály v oblasti marketingových komunikací s důrazem na oblast event marketingu.
2. Formulujte hypotézy pro positioning Cannes Lions v oblasti event marketingu a marketingových komunikací.
3. Analyzujte pozici Cannes Lions.
4. Navrhněte možné kroky pro zlepšení pozice Cannes Lions v oblasti reklamních festivalů.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné materiály v oblasti marketingových komunikací s důrazem na oblast event marketingu.
2. Formulujte hypotézy pro positioning Cannes Lions v oblasti event marketingu a marketingových komunikací.
3. Analyzujte pozici Cannes Lions.
4. Navrhněte možné kroky pro zlepšení pozice Cannes Lions v oblasti reklamních festivalů.
Seznam doporučené literatury
Giglierano, Vitale: Business to Business marketing: Analysis and Practice in Dynamic Environment. South-Western 2002
Perreault, W.D., McCarthy, E.J. : Basic Marketing. A Global Managerial Approach. McGraw-Hill/ Irwin 2005
Prahala, C. K. : Budoucnost konkurence. Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem. Management Press 2005
Přibylová, Marie: Analýza konkurence a trhu. Grada Publishing 1998
Šindler, Petr:Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Grada Publishing 2003
Seznam doporučené literatury
Giglierano, Vitale: Business to Business marketing: Analysis and Practice in Dynamic Environment. South-Western 2002
Perreault, W.D., McCarthy, E.J. : Basic Marketing. A Global Managerial Approach. McGraw-Hill/ Irwin 2005
Prahala, C. K. : Budoucnost konkurence. Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem. Management Press 2005
Přibylová, Marie: Analýza konkurence a trhu. Grada Publishing 1998
Šindler, Petr:Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Grada Publishing 2003