Bakalářská práce na téma ?Analýza postavení podniku RV Fashion Style s. r. o. v konkurenčním prostředí? se zabývá analyzováním situace firmy na trhu. V teoretické části jsou vymezeny základní používané analýzy v oblasti vnitřního a vnějšího prostředí podniku a problematika marketingového výzkumu. V praktické části jsou použity konkrétní analýzy probrané v teoretické části a je využit sběr informací pomocí dotazníku. Na základě analýz a dotazníku jsou v práci zjištěny a zformulovány doporučení pro firmu.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis on theme ?Analysis of Position in RV Fashion Style s. r. o.
in Competitive Environment? deals with the analysis of company in the market.
In the theoretical part are defined basic analysis of internal and external environment
of the company and marketing research. In the practical part are used specific analysis that are discribed in the theoretical part and collection of information using a questionnaire. Based on the analysis and the questionnaire, the recomendations are identified
and formulated for RV Fashion Style, s. r. o.
Klíčová slova
SWOT analýza, Porterův model pěti sil, PEST analýza, konkurenční prostředí, marketingový výzkum, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, Porter´s five forces model, PEST analysis, competitive
environment, marketing research, questionnaire.
Rozsah průvodní práce
72 s. (98083 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma ?Analýza postavení podniku RV Fashion Style s. r. o. v konkurenčním prostředí? se zabývá analyzováním situace firmy na trhu. V teoretické části jsou vymezeny základní používané analýzy v oblasti vnitřního a vnějšího prostředí podniku a problematika marketingového výzkumu. V praktické části jsou použity konkrétní analýzy probrané v teoretické části a je využit sběr informací pomocí dotazníku. Na základě analýz a dotazníku jsou v práci zjištěny a zformulovány doporučení pro firmu.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis on theme ?Analysis of Position in RV Fashion Style s. r. o.
in Competitive Environment? deals with the analysis of company in the market.
In the theoretical part are defined basic analysis of internal and external environment
of the company and marketing research. In the practical part are used specific analysis that are discribed in the theoretical part and collection of information using a questionnaire. Based on the analysis and the questionnaire, the recomendations are identified
and formulated for RV Fashion Style, s. r. o.
Klíčová slova
SWOT analýza, Porterův model pěti sil, PEST analýza, konkurenční prostředí, marketingový výzkum, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, Porter´s five forces model, PEST analysis, competitive
environment, marketing research, questionnaire.
Zásady pro vypracování
Vypracovat teoretické pojednání v oblasti analýzy prostředí podniku a marketingového výzkumu.
Prakticky zpracovat a vyhodnotit situaci uvnitř a vně podniku RV Fashion Style, s. r. o.
Uvést dotazník a aplikovat ho na vybranou organizaci.
Navrhnout doporučení pro rozhodování firmy RV Fashion Style, s. r. o.
Zásady pro vypracování
Vypracovat teoretické pojednání v oblasti analýzy prostředí podniku a marketingového výzkumu.
Prakticky zpracovat a vyhodnotit situaci uvnitř a vně podniku RV Fashion Style, s. r. o.
Uvést dotazník a aplikovat ho na vybranou organizaci.
Navrhnout doporučení pro rozhodování firmy RV Fashion Style, s. r. o.
Seznam doporučené literatury
[1] VEBER, Jaromír, et al. Management: Základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2007. 695 s. ISBN 978-80-7261-029-7. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, P. Marketing, management. Praha: Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0016-6 \vsp{1,5mm}
[3] PŘIBOVÁ, M. aj. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-6 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] VEBER, Jaromír, et al. Management: Základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2007. 695 s. ISBN 978-80-7261-029-7. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, P. Marketing, management. Praha: Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0016-6 \vsp{1,5mm}
[3] PŘIBOVÁ, M. aj. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-6 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
1. Vybrat dvě doporučení, které považuje ve své práci za nejdůležitější pro firmu RV a zdůvodnit proč?
Odp. pokračovat v trendu rozvoje prodejen. Potřeba rozvíjet se do obch. center.
2. Jaké příležitosti a jaké hrozby považuje pro firmu za aktuální z hlediska současného vývoje globálního trhu?
Odp. ekonomická a dluhová krize. Nabídka spíše luxusní zboží.
otázky oponent:
Která z navrhovaných opatření uvedených v kapitole 9 mají podle Vašeho názoru největší naději na rychlé uplatnění v podniku a která naopak ne? Vysvětlete.
Odp. zavedení softwaru.
Konečný: str. 45 graf -jak jste tomu dospěl?
Odp. hodnoceno numericky,