Hlavním cílem bakalářské práce je seznámit se se společností
RV Fashion s. r. o., zanaly-zovat její marketingové aktivity a pozici na trhu, zjistit konkurenceschopnost produktů a na základě získaných dat vymezit chyby
v marketingovém řízení. Po vymezení případných problémů navrhnout lepší řešení, které by upevnilo pozici společnosti na trhu a pomohlo jí v dalším růstu. Teoretická část je soustředěna na marketing s určitým zaměřením na vý-robní podnik. V části praktické se nachází samotné charakterizování společnosti, aktuální hospodářská situace a cíle. Důraz bude přikládán SWOT analýze. Závěrem po zanalyzová-ní potřebných dat přichází na řadu doporučení ke zlepšení konkrétních marketingových aktivit pro navýšení zisku společnosti, a tím dosažení lepšího plnění primárních cílů.
Anotace v angličtině
The aim of Bachelor's thesis is to get acquainted with RV Fashion s. r. o. company ? ana-lyze marketing strategies, position in the market and products competitiveness. Then based on collected data define gaps in the marketing management. After definition of any poten-tial gaps, suggest better solution which would strengthen company?s position in the market and aid her future growth. Theoretical part is focused on the marketing with a particular focus on a productive business. Practical part includes company?s very characteristic, re-cent economic situation and goals with the emphasis on SWOT analysis. In a conclusion after analyzing of the required data comes the suggestion for specific improvement of mar-keting activities which would increase profit of the company and result in a better fulfill-ment of primary goals.
Klíčová slova
marketing, analýza, SWOT, marketingový mix, marketingová komunikace dotazník
Hlavním cílem bakalářské práce je seznámit se se společností
RV Fashion s. r. o., zanaly-zovat její marketingové aktivity a pozici na trhu, zjistit konkurenceschopnost produktů a na základě získaných dat vymezit chyby
v marketingovém řízení. Po vymezení případných problémů navrhnout lepší řešení, které by upevnilo pozici společnosti na trhu a pomohlo jí v dalším růstu. Teoretická část je soustředěna na marketing s určitým zaměřením na vý-robní podnik. V části praktické se nachází samotné charakterizování společnosti, aktuální hospodářská situace a cíle. Důraz bude přikládán SWOT analýze. Závěrem po zanalyzová-ní potřebných dat přichází na řadu doporučení ke zlepšení konkrétních marketingových aktivit pro navýšení zisku společnosti, a tím dosažení lepšího plnění primárních cílů.
Anotace v angličtině
The aim of Bachelor's thesis is to get acquainted with RV Fashion s. r. o. company ? ana-lyze marketing strategies, position in the market and products competitiveness. Then based on collected data define gaps in the marketing management. After definition of any poten-tial gaps, suggest better solution which would strengthen company?s position in the market and aid her future growth. Theoretical part is focused on the marketing with a particular focus on a productive business. Practical part includes company?s very characteristic, re-cent economic situation and goals with the emphasis on SWOT analysis. In a conclusion after analyzing of the required data comes the suggestion for specific improvement of mar-keting activities which would increase profit of the company and result in a better fulfill-ment of primary goals.
Klíčová slova
marketing, analýza, SWOT, marketingový mix, marketingová komunikace dotazník
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingových aktivit.
Analyzujte marketingové aktivity ve společnosti RV Fashion s.r.o.
Na základě provedené analýzy formulujte doporučení ke zlepšení marketingových aktivit ve společnosti RV Fashion s.r.o.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingových aktivit.
Analyzujte marketingové aktivity ve společnosti RV Fashion s.r.o.
Na základě provedené analýzy formulujte doporučení ke zlepšení marketingových aktivit ve společnosti RV Fashion s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. vyd. [s.l.]: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[2] LEBOFF, Grant. Sticky marketing: Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky. 4.evropské vydání. [s.l.]: Management Press, 2011. 214 s. ISBN 978-80-7261-235-2. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip; HENYCHOVÁ, Markéta. Řízení zásob: Jak minimalizovat náklady a maximalizovat hodnotu. Vyd. 1.Brno: Computer Press, 2008. 298 s. ISBN 978-80-251-1828-3. \vsp{1,5mm}
Další litreratura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. vyd. [s.l.]: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[2] LEBOFF, Grant. Sticky marketing: Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky. 4.evropské vydání. [s.l.]: Management Press, 2011. 214 s. ISBN 978-80-7261-235-2. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip; HENYCHOVÁ, Markéta. Řízení zásob: Jak minimalizovat náklady a maximalizovat hodnotu. Vyd. 1.Brno: Computer Press, 2008. 298 s. ISBN 978-80-251-1828-3. \vsp{1,5mm}
Další litreratura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 katalog,
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svoji Bc. práci a její strukturu. Dále nastínil teoretickou i praktickou část a klady a zápory, ke kterým student analýzou došel. Dále představil a popsal návrhy řešení těchto nedostatků - skladové hospodářství, klub RV Fashion, reklama, vztahy se zákazníky a "fanoušky", český trh. Specifika těchto nedostatků student při své prezentaci rozvedl a pečlivě je popsal. Student splnil cíle práce a vytvořil návrhy na řešení nedostatků.
Otázky vedoucího práce:
1. Které ze svých doporučení považuje za nejdůležitější, a které by realizoval jako první.
Odp.: Za nejdůležitější doporučení považuji skladové hospodářství, které doposud fungovalo neefektivně.
2. Jaké příležitosti a jaké hrozby jsou v současné době pro společnost RV FASHION
STYLE aktuální?
Odp.: Jsou to mezera na trhu po krachu OP Prostějov, dále je to konkurence a levnější produkty od jiných výrobců. Vše podkládáme SWOT analýzou.
Oponent:
1. Která z navrhovaných opatření uvedených v kapitole 3 mají podle Vašeho názoru největší naději na rychlé uplatnění v podniku a která naopak ne? Vysvětlete.
Odp.: Nejrychleji zaveditelný je zřízení Klubu RV, který sdružuje zákazníky, členy Klubu, kterým jsou zasílány speciální nabídky, katalogy apod.
Tomaštík: Ke Klubu RV - v čem je ten klub odlišný od Baťa klub, Klub Blažek apod. V čem se odlišuje?
Odp.: Tento klub se snaží dosáhnout stejných cílů, ale je teprve v začátku, není na takové úrovni.
Tomaštík: Zajímám mě metodologie dotazníků.
Odp.: Respondenti byli z celé ČR a zejména z míst, kde má tato značka zastoupení.
Sablik: V práci mi chyběla kompletní SWOT analýza, ne jen její třetina.