Cílem této práce je provést analýzu direct marketingových aktivit firmy HP TRONIC Zlín, spol. s. r.o. (dále jen HP TRONIC). Na základě provedené analýzy budu měřit efektivnost produktového letáku PROTON a v závěru práce navrhnu koncepci direct marketingu. Ve své práci budu vycházet z odborné literatury a časopisů, které uvedu v závěru v seznamu požité literatury.
Anotace v angličtině
The aim of this work is the analysis of direct marketing activities of the company HP TRONIC Zlin, spol. s.r.o. (in the following text just HP TRONIC). Then I am going to measure the efectivity of product brochure PROTON and at the end of my work I am going to suggest the konception of direct marketing. In my work I will appear from the special literature and magazines which I will point at the end of this work in a seznam of literature out.
Klíčová slova
analýza, direct marketing, efektivita, leták PROTON, koncepce
Klíčová slova v angličtině
analyse, direct marketing, efectivity, brochure PROTON, konception
Rozsah průvodní práce
73 s., 7 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je provést analýzu direct marketingových aktivit firmy HP TRONIC Zlín, spol. s. r.o. (dále jen HP TRONIC). Na základě provedené analýzy budu měřit efektivnost produktového letáku PROTON a v závěru práce navrhnu koncepci direct marketingu. Ve své práci budu vycházet z odborné literatury a časopisů, které uvedu v závěru v seznamu požité literatury.
Anotace v angličtině
The aim of this work is the analysis of direct marketing activities of the company HP TRONIC Zlin, spol. s.r.o. (in the following text just HP TRONIC). Then I am going to measure the efectivity of product brochure PROTON and at the end of my work I am going to suggest the konception of direct marketing. In my work I will appear from the special literature and magazines which I will point at the end of this work in a seznam of literature out.
Klíčová slova
analýza, direct marketing, efektivita, leták PROTON, koncepce
Klíčová slova v angličtině
analyse, direct marketing, efectivity, brochure PROTON, konception
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k diplomové práci.
2. Proveďte analýzu současných forem direct marketingu ve firmě HP Tronic Zlín.
3. Proveďte analýzu efektivity letáků Proton.
4. Na základě zjištěných dat navrhněte efektivní geomarketing letáků Proton.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k diplomové práci.
2. Proveďte analýzu současných forem direct marketingu ve firmě HP Tronic Zlín.
3. Proveďte analýzu efektivity letáků Proton.
4. Na základě zjištěných dat navrhněte efektivní geomarketing letáků Proton.
Seznam doporučené literatury
E. Nash, Direct marketing, Computer Press
L. Wunderman, Direct marketing, Grada Publishing
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
P. Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing
Seznam doporučené literatury
E. Nash, Direct marketing, Computer Press
L. Wunderman, Direct marketing, Grada Publishing
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
P. Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing