Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy EFEKT realitní s.r.o. V teoretické části je rozebrána problematika týkající se konkurence a konkurence-schopnosti. Teoretické poznatky jsou čerpány z prostudované odborné literatury. Praktická část je zaměřena na popis současného stavu firmy, jejího postavení na trhu a zhodnocení konkurenceschopnosti firmy pomocí analýz. V závěru práce jsem navrhla doporučení, která mají firmě EFEKT realitní pomoci ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is to analyze the competitiveness of firm EFEKT realitní Ltd. The theoretical part analyzes the issues regarding competition and competitiveness. Theoretical knowledge are drawn from the literature studied. The practical part is focused on describing the current state of the company, its market position and evaluation of the competitiveness of company through analysis. Finally, I proposed suggestions designed to help firm EFEKT realitní to increase competitiveness.
Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy EFEKT realitní s.r.o. V teoretické části je rozebrána problematika týkající se konkurence a konkurence-schopnosti. Teoretické poznatky jsou čerpány z prostudované odborné literatury. Praktická část je zaměřena na popis současného stavu firmy, jejího postavení na trhu a zhodnocení konkurenceschopnosti firmy pomocí analýz. V závěru práce jsem navrhla doporučení, která mají firmě EFEKT realitní pomoci ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is to analyze the competitiveness of firm EFEKT realitní Ltd. The theoretical part analyzes the issues regarding competition and competitiveness. Theoretical knowledge are drawn from the literature studied. The practical part is focused on describing the current state of the company, its market position and evaluation of the competitiveness of company through analysis. Finally, I proposed suggestions designed to help firm EFEKT realitní to increase competitiveness.
Popis současného stavu firmy a jejích konkurentů na trhu
Analýza konkurenceschopnosti firmy a jejího postavení na trhu
Zhodnocení a navržení doporučení zvyšující konkurenceschopnost firmy
Zásady pro vypracování
Teoretická podstata tématu konkurenceschopnost
Popis současného stavu firmy a jejích konkurentů na trhu
Analýza konkurenceschopnosti firmy a jejího postavení na trhu
Zhodnocení a navržení doporučení zvyšující konkurenceschopnost firmy
Seznam doporučené literatury
[1] MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: Konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-1277-6. \vsp{1,5mm}
[2] PORTER, Michael. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. 404 s. ISBN 80-85605-11-2. \vsp{1,5mm}
[3] ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. Praha: Radix, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: Konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-1277-6. \vsp{1,5mm}
[2] PORTER, Michael. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. 404 s. ISBN 80-85605-11-2. \vsp{1,5mm}
[3] ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. Praha: Radix, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svoji Bc. práci a její strukturu. Z analýzy vyplynuly tyto klady - přítomnost konkurenční výhody, dobré jméno, osobní přístup, vysoká inzerce, internetové stránky, rozsah a kvalita poskytovaných služeb. Studentka také popsala negatiní stránky a zároveň představila a popsala navrhovaná opatření jejich řešení. Cíle Bc. byly splněny a práce by mohla sloužit jako podklad pro firmu pro zlepšení konkurenceschopnosti.
Vedoucí neměl otázky.
Oponent:
1. Která z navrhovaných opatření uvedených v kapitole 11 mají podle Vašeho názoru největší naději na rychlé uplatnění v podniku a která naopak ne? Vysvětlete.
Odp.: Největší uplatnění je tištění nabídky - je to rychlý a efektivní nástroj. Neefektivní je obchodování v exekučních dražbách.
Sablik: Popište blíže exekuční dražby.
Odp.: Studentka uspokojivě odpověděla.
Sablik: Co byste doplnila ke zvýšení zisku ve firmě.
Odp.: Pronájem nábytku, který by byl ošetřen smluvně a mohl by tak přispět k vyšším ziskům firmy.