Studie vychází z praktických zkušeností v oblasti maloobchodního prodeje. Snaží se vystihnout ideální komunikační prostředky maloobchodní jednotky v souvislosti s nabízeným sortimentem a cílovou skupinou zákazníků a poté navrhnout vhodné postupy k vytvoření dlouhodobé komunikační strategie, která by nadále určovala postavení
prodejny na trhu.
Anotace v angličtině
The study is based on the practical experience in the retail sales. The aim is to comprise ideal means of communication of a retail unit regarding the assortment and target customer group. Subsequently, the aim is to suggest suitable methods of a long-term communication strategy that would determine the positron of the retail store on the market.
Studie vychází z praktických zkušeností v oblasti maloobchodního prodeje. Snaží se vystihnout ideální komunikační prostředky maloobchodní jednotky v souvislosti s nabízeným sortimentem a cílovou skupinou zákazníků a poté navrhnout vhodné postupy k vytvoření dlouhodobé komunikační strategie, která by nadále určovala postavení
prodejny na trhu.
Anotace v angličtině
The study is based on the practical experience in the retail sales. The aim is to comprise ideal means of communication of a retail unit regarding the assortment and target customer group. Subsequently, the aim is to suggest suitable methods of a long-term communication strategy that would determine the positron of the retail store on the market.
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu a marketingových komunikací. Definujte pojmy dané problematiky a stanovte pracovní hypotézy své studie.
2. Analyzujte marketingové komunikace vybrané maloobchodní jednotky v kontextu oboru její působnosti, vyhodnoťte výsledky analýzy.
3. Navrhněte vlastní metody MK s přihlédnutím k cílovým skupinám a efektivitě působení, zhodnoťte možnosti jejich reálné implementace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu a marketingových komunikací. Definujte pojmy dané problematiky a stanovte pracovní hypotézy své studie.
2. Analyzujte marketingové komunikace vybrané maloobchodní jednotky v kontextu oboru její působnosti, vyhodnoťte výsledky analýzy.
3. Navrhněte vlastní metody MK s přihlédnutím k cílovým skupinám a efektivitě působení, zhodnoťte možnosti jejich reálné implementace.