DP analyzuje a následně vyhodnocuje způsoby a možnosti odlišení konkurenceschopnosti různých subjektů působících v jedné průmyslové oblasti, konkrétně ve sféře výrobců plastových oken. Teoretická část diplomové práce je věnována diferencovaným formám konkurence a ústí ve vyčlenění specifické formy měření konkurenceschopnosti podniku, formou tzv. mystery shoppingu.
Analytická část se zabývá důkladným průzkumem obchodních a komunikačních dovedností zaměstnanců vybraného výrobce a distributora plastových oken. Projektová část shrnuje a hodnotí schopnosti a dovednosti konkurenčních prodejců plastových oken se sídlem na Moravě. Práce je zakončena souborem doporučení, jež by mohla přispět ke zvýraznění postavení zadavatelské firmy mezi ostatními konkurenty v oblasti výrobců plastových oken.
Anotace v angličtině
DW analyze and subsequently evaluate manners and possibilities of differentiation competitive strength disparate subjects - applied in one’s industrial area (in sphere of plastic windows producers). Theoretic part is dedicated to different forms of competing business and orifice to detachment specific forms of admeasurements competitive advantage, uses so-called mystery shopping.
Analytic part deals with complete investigation of staff business and communication skills. Project part of DW sums up and evaluates possibilities and acquirements of different competitive vendor’s plastic windows which are based on Moravia. Work ends with collection of recommendation which could have to contribute by over striking posi-tion of submitter firm among others competitors in the area of plastic windows producers on Moravia.
Klíčová slova
mystery shopping, konkurence, konkurenceschopnost, komunikace
Klíčová slova v angličtině
mystery shopping, competition, competitive advantage, communication
Rozsah průvodní práce
97 s., 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
DP analyzuje a následně vyhodnocuje způsoby a možnosti odlišení konkurenceschopnosti různých subjektů působících v jedné průmyslové oblasti, konkrétně ve sféře výrobců plastových oken. Teoretická část diplomové práce je věnována diferencovaným formám konkurence a ústí ve vyčlenění specifické formy měření konkurenceschopnosti podniku, formou tzv. mystery shoppingu.
Analytická část se zabývá důkladným průzkumem obchodních a komunikačních dovedností zaměstnanců vybraného výrobce a distributora plastových oken. Projektová část shrnuje a hodnotí schopnosti a dovednosti konkurenčních prodejců plastových oken se sídlem na Moravě. Práce je zakončena souborem doporučení, jež by mohla přispět ke zvýraznění postavení zadavatelské firmy mezi ostatními konkurenty v oblasti výrobců plastových oken.
Anotace v angličtině
DW analyze and subsequently evaluate manners and possibilities of differentiation competitive strength disparate subjects - applied in one’s industrial area (in sphere of plastic windows producers). Theoretic part is dedicated to different forms of competing business and orifice to detachment specific forms of admeasurements competitive advantage, uses so-called mystery shopping.
Analytic part deals with complete investigation of staff business and communication skills. Project part of DW sums up and evaluates possibilities and acquirements of different competitive vendor’s plastic windows which are based on Moravia. Work ends with collection of recommendation which could have to contribute by over striking posi-tion of submitter firm among others competitors in the area of plastic windows producers on Moravia.
Klíčová slova
mystery shopping, konkurence, konkurenceschopnost, komunikace
Klíčová slova v angličtině
mystery shopping, competition, competitive advantage, communication
Zásady pro vypracování
1. Zhodnotťe literaturu o tématu a její kritické použití.
2. Definujte hypotézy tématu.
3. Analyzujte pojmy konkurence v kontextu marketingových komunikací.
4. Definujte necenové konkurence jako silné zbraně trhu.
5. Definujte kvalifikované komunikace jako konkurenční výhody.
6. Charakterizujte Mystery shoppingu jako jedné z variant výzkumu konkurenceschopnosti podniku.
7. Analyzujte trh výrobců plastových oken a návazně analýza postavení VPO.
8. Vlastní realizace MS v prodejní síti VPO.
9. Analyzujte výsledky MS a zpracujte soubory návrhů pro konkurenční výhody na trhu.
10. Zhodnocení hypotéz.
Zásady pro vypracování
1. Zhodnotťe literaturu o tématu a její kritické použití.
2. Definujte hypotézy tématu.
3. Analyzujte pojmy konkurence v kontextu marketingových komunikací.
4. Definujte necenové konkurence jako silné zbraně trhu.
5. Definujte kvalifikované komunikace jako konkurenční výhody.
6. Charakterizujte Mystery shoppingu jako jedné z variant výzkumu konkurenceschopnosti podniku.
7. Analyzujte trh výrobců plastových oken a návazně analýza postavení VPO.
8. Vlastní realizace MS v prodejní síti VPO.
9. Analyzujte výsledky MS a zpracujte soubory návrhů pro konkurenční výhody na trhu.
10. Zhodnocení hypotéz.
Seznam doporučené literatury
Foret - Marketingové komunikace
Kotler - Marketing a management
Tellis - Reklama a podpora prodeje
Janečková - Marketing služeb
Mikoláš Zdeněk - Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku
Čichovský Ludvík - Marketing konkurenceschopnosti
Prahalad, Ramaswamy - Budoucnost konkurence
Brabec - 33 základních dovedností pro obchodní jednání : [zvedněte výrazně váš prodej]
Foster, Jungman - Jak získat a udržet zákazníka
Bureš - 10 zlatých pravidel prodeje : prodávat je snazší než dávat
Časopisy: Strategie + Marketing, Media
Výroční zpráva VPO Protivanov
Dostupné vnitřní dokumenty firmy VPO Protivanov
Kodex obchodního zástupce společnosti VPO Protivanov
Seznam doporučené literatury
Foret - Marketingové komunikace
Kotler - Marketing a management
Tellis - Reklama a podpora prodeje
Janečková - Marketing služeb
Mikoláš Zdeněk - Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku
Čichovský Ludvík - Marketing konkurenceschopnosti
Prahalad, Ramaswamy - Budoucnost konkurence
Brabec - 33 základních dovedností pro obchodní jednání : [zvedněte výrazně váš prodej]
Foster, Jungman - Jak získat a udržet zákazníka
Bureš - 10 zlatých pravidel prodeje : prodávat je snazší než dávat
Časopisy: Strategie + Marketing, Media
Výroční zpráva VPO Protivanov
Dostupné vnitřní dokumenty firmy VPO Protivanov
Kodex obchodního zástupce společnosti VPO Protivanov