Bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na založení konkrétního podniku. První část práce je zaměřená na teoretický rozbor aspektů založení podniku a popis struktury a náležitostí podnikatelského plánu. Druhá část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na založení konkrétního podnikatelského záměru.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis concerns creating a business plan for establishing a specific company. The first part is focused at theoretical analysis of the aspects of establishment of the company, and a description of the structure and requirements of the business plan. The second part is focused at application of the theoretical knowledge, and establishment of a specific business objective.
Klíčová slova
Podnikatelský plán, podnikatelský záměr, založení podniku
Klíčová slova v angličtině
Business aim, business plan, company establishment
Rozsah průvodní práce
52 s. (66 315 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na založení konkrétního podniku. První část práce je zaměřená na teoretický rozbor aspektů založení podniku a popis struktury a náležitostí podnikatelského plánu. Druhá část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na založení konkrétního podnikatelského záměru.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis concerns creating a business plan for establishing a specific company. The first part is focused at theoretical analysis of the aspects of establishment of the company, and a description of the structure and requirements of the business plan. The second part is focused at application of the theoretical knowledge, and establishment of a specific business objective.
Klíčová slova
Podnikatelský plán, podnikatelský záměr, založení podniku
Klíčová slova v angličtině
Business aim, business plan, company establishment
Zásady pro vypracování
Zpracovat teoretická východiska pro vypracování zadaného tématu s využitím aktuálních odborných a jiných informačních zdrojů.
Provést analýzu prostředí pro založení nového podniku.
Navrhnout podnikatelský záměr na založení konkrétního podniku v České republice v odpovídajícím rozsahu a struktuře.
Shrnutí poznatků teoretické a praktické části, formulace závěrů bakalářské práce, zhodnocení naplnění cíle a přínosu práce.
Zásady pro vypracování
Zpracovat teoretická východiska pro vypracování zadaného tématu s využitím aktuálních odborných a jiných informačních zdrojů.
Provést analýzu prostředí pro založení nového podniku.
Navrhnout podnikatelský záměr na založení konkrétního podniku v České republice v odpovídajícím rozsahu a struktuře.
Shrnutí poznatků teoretické a praktické části, formulace závěrů bakalářské práce, zhodnocení naplnění cíle a přínosu práce.
Seznam doporučené literatury
[1] FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0939-2. \vsp{1,5mm}
[2] KORÁB, V., REŽŇÁKOVÁ, M., PETERKA, J. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1605-0. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, P. Marketing Management. Praha. Victoria Publishing, 2007. ISBN 80-247-1359-4. \vsp{1,5mm}
[4] SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 3. přepracované a doplněné vydání. Praha. C.H.Beck, 2002. ISBN 80-7179-739-7 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0939-2. \vsp{1,5mm}
[2] KORÁB, V., REŽŇÁKOVÁ, M., PETERKA, J. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1605-0. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, P. Marketing Management. Praha. Victoria Publishing, 2007. ISBN 80-247-1359-4. \vsp{1,5mm}
[4] SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 3. přepracované a doplněné vydání. Praha. C.H.Beck, 2002. ISBN 80-7179-739-7 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svoji Bc. práci, její strukturu a cíle. Student dále představil teoretickou i praktickou část. Student prováděl SWOT analýzu. Z průzkumu vyplynuly klady a zápory.
Otázky vedoucího práce:
1. Z jakého okruhu podnikatelské sféry se budou potencionální sponzoři nejvíce hlásit do tohoto projektu?
Odp.:
2. Jaký se dá předpokládat další vývoj v horizontu pěti a deseti let v tomto odvětví?
Odp.:
3. Jaká se dá předpokládat konkurence?
Odp.: Konkurence není tak velká, ale pokud je, tak se těší velké oblibě. S některými konkurenti jsme i partneři.
Oponent:
1. Pokuste se identifikovat nejrizikovější faktor hrozící při realizaci podnikatelského záměru.
Odp.: Je to financování.
Musil: Měl jste začít tím, že jste našel díru na trhu, to jste nám vůbec neřekl. Máte v práci také příjmy a výdaje. Bude Vám to stačit? Nemáte započítány organizátory.
Odp.: Ano, to jsem já.
Musil: Vy sám to budete celé připravovat?
Odp.: Já.
Musil: Když vyděláte těch 15 tis., co s tím budete dělat?
Odp.: Budu dále investovat do nových technologií. Je to jako přivídělek, ne hl. příjem.
Tomaštík: Koho tím budete oslovovat?
Odp.: Jedná se o komunitu asi 25 tis. mladých lidí a stále se tato komunita rozrůstá.
Tomaštík: Mají o reklamu na Vašem portálu nějaké firmy zájem?
Odp.: Ano, mají a velký. Jsou to např. firmy, které nabízejí internetové připojení nebo různé stavební firmy. Je to nový zajímavý trend, které lidi láká. Je to zábava pro celou rodinu.
Sablik: Teď řeknu jen svůj osobní názor - necítíte se jako škůdce mládeže? Nebylo by lepší, kdybyste organizovat čištění potoků v lese?
Odp.: Já se tím celý život zabývám, pracuji s těmi lidmi a vidím i plusy.
Sablik: Toto ale nemá nic společného s Vaší prací.
Tomaštík: Máte tu zmíněn marketingový plán a je zmíněna pouze jen reklama.