Předmětem bakalářské práce ,,Analýza marketingového prostředí podniku" je podnik In-vest Trade s.r.o., zabývající se auto-pneuservisem. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, marketingového prostředí a podrobněji se zabývá nástroji marketingového mixu. Praktická část analyzuje marketingové prostředí podniku pomocí PEST analýzy a S-W analýzy. Dále je zaměřena na analýzu marketingového mixu. K celkovému vyhodnocení byla zvolena SWOT analýza.
Cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz, navrhnout podniku doporučení pro jeho další rozvoj a růst.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis,, marketing analysis business environment "is the lead firm In-Trade Ltd., dealing with car tire. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts, marketing environment and the detail engaged in the marketing mix tools. practical part analyzes the business marketing environment through PEST analysis and software analysis. it is focused on the analysis of the marketing mix. the overall evaluation was chosen SWOT analysis.
The aim of this work is based on the analyzes, design firm recommendations for its further development and growth.
Klíčová slova
Marketing, marketingové prostředí, marketingový mix, PEST analýza, S-W analýza, SWOT analýza, produkt, cena, komunikace, zákazníci.
Předmětem bakalářské práce ,,Analýza marketingového prostředí podniku" je podnik In-vest Trade s.r.o., zabývající se auto-pneuservisem. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, marketingového prostředí a podrobněji se zabývá nástroji marketingového mixu. Praktická část analyzuje marketingové prostředí podniku pomocí PEST analýzy a S-W analýzy. Dále je zaměřena na analýzu marketingového mixu. K celkovému vyhodnocení byla zvolena SWOT analýza.
Cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz, navrhnout podniku doporučení pro jeho další rozvoj a růst.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis,, marketing analysis business environment "is the lead firm In-Trade Ltd., dealing with car tire. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts, marketing environment and the detail engaged in the marketing mix tools. practical part analyzes the business marketing environment through PEST analysis and software analysis. it is focused on the analysis of the marketing mix. the overall evaluation was chosen SWOT analysis.
The aim of this work is based on the analyzes, design firm recommendations for its further development and growth.
Klíčová slova
Marketing, marketingové prostředí, marketingový mix, PEST analýza, S-W analýza, SWOT analýza, produkt, cena, komunikace, zákazníci.
Objasněte funkci analýzy marketingového prostředí podniku
Charakterizujte marketingového prostředí podniku
Navrhněte využití analýzy marketingového prostředí v podniku
Zásady pro vypracování
Objasněte funkci analýzy marketingového prostředí podniku
Charakterizujte marketingového prostředí podniku
Navrhněte využití analýzy marketingového prostředí v podniku
Seznam doporučené literatury
[1] SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000, ISBN: 80-7226-252-1. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Přeložil Pavel Medek. 1. vyd.,
Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer.
Přeložila Hana Škapová. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN:
80-7261-082-1 . \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000, ISBN: 80-7226-252-1. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Přeložil Pavel Medek. 1. vyd.,
Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer.
Přeložila Hana Škapová. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN:
80-7261-082-1 . \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svoji Bc. práci, její strukturu a cíle. Studentka představila malý podnik, jímž se zabývala. Studentka popsla metodologii práce - použila několik forem analýz (S-W, PEST, SWOT, analýza marketingového mixu ad.). Studentka dospěla ke kladům i záporům. Studentka navrhla tato řešení a následně je okomentovala - otevření nové pobočky, zkvalitněnéí zákaznického zázemí, zrušení jedné ze dvou inzercí v tisku, rozšíření reklamy přes internet, zrušení zprostředkovatelské služby, snížení sezónních výkyvů akčními nabídkami.
Vedoucí práce neměl otázky.
Oponent:
1. Ktoré z uvedených odporúčaní považujete za najvýznamnejšie? Svoje tvrdenie
odôvodnite.
Odp.: Za nejvýznamější považuji otevření nové pobočky - bude mít výhodné podmínky od stávajících dodavatelů, pokryje se velká kapacita klientů a bylo by možné na nové pobočce rozšířit sortiment.
Tomaštík: Ta pobočka by měla být opět v Prostějově?
Odp.: Ano, v Prostějově, majitel již o tom na základě mé práce uvažuje.
Sablik: Pěkné zajímavé téma, ale nešla jste příliš do hloubky problému. Nenacházím propojení s analýzami. Proč jste je tedy dělala? Já bych nebyl spokojený s Vašimi závěry, ale pokud jste Vy, tak dobře.