Cílem bakalářské práce "Analýza podmínek založení podniku" je analýza trhu a následné vypracování reálného podnikatelského plánu. V teoretické části autor objasňuje pojem a význam malého a středního podnikání, zavádí nás do oblasti možných forem podnikání a nastiňuje základní význam podnikatelského plánu a jeho základní strukturu. V praktické části si na základě provedené analýzy trhu vybírá perspektivní oblast podnikání v daném regionu a vhodnou právní formu podnikání. Následně navrhne podnikatelský plán na založení konkrétního podniku.
Anotace v angličtině
The theme of the thesis "Analysis of the conditions for setting-up a company" is a market analysis and then the development of a real business plan. In the theoretical part, the author explains the concept and importance of small and medium companies, introdu-ces us the possible forms of the companies and suggests the essential importance of the business plan and its basic structure.In the practical section (based on a market analysis), it selects applicable area of business in the region and the right legal business form. Then it proposes business plan for the establishment of a particular company.
Bussiness, business plan, financing, travel agency
Rozsah průvodní práce
73 s.,7 s. př., (107727 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce "Analýza podmínek založení podniku" je analýza trhu a následné vypracování reálného podnikatelského plánu. V teoretické části autor objasňuje pojem a význam malého a středního podnikání, zavádí nás do oblasti možných forem podnikání a nastiňuje základní význam podnikatelského plánu a jeho základní strukturu. V praktické části si na základě provedené analýzy trhu vybírá perspektivní oblast podnikání v daném regionu a vhodnou právní formu podnikání. Následně navrhne podnikatelský plán na založení konkrétního podniku.
Anotace v angličtině
The theme of the thesis "Analysis of the conditions for setting-up a company" is a market analysis and then the development of a real business plan. In the theoretical part, the author explains the concept and importance of small and medium companies, introdu-ces us the possible forms of the companies and suggests the essential importance of the business plan and its basic structure.In the practical section (based on a market analysis), it selects applicable area of business in the region and the right legal business form. Then it proposes business plan for the establishment of a particular company.
Bussiness, business plan, financing, travel agency
Zásady pro vypracování
Definujte malé a střední podnikání a možnosti forem jeho realizace v České republice
Analyzujte možnosti podnikání v daném regionu, jejich specifika a vyhodnocení
Navrhněte sestavení podnikatelského plánu na založení podniku
Zásady pro vypracování
Definujte malé a střední podnikání a možnosti forem jeho realizace v České republice
Analyzujte možnosti podnikání v daném regionu, jejich specifika a vyhodnocení
Navrhněte sestavení podnikatelského plánu na založení podniku
Seznam doporučené literatury
[1] KORÁB, V., PETERKA, J., REŽŇÁKOVÁ, M., Podnikatelský plán. 1. vyd., Computer Press a.s., 2007, 216 str., ISBN 978-80-251-1605-0. \vsp{1,5mm}
[2] SRBOVÁ, J. a kol.: Podnikatelský plán. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2007, ISBN 978-80-245-1263-1. \vsp{1,5mm}
[3] VEBER, J. a kol. Podnikání malé a střední firmy. 1.vyd. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1069-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KORÁB, V., PETERKA, J., REŽŇÁKOVÁ, M., Podnikatelský plán. 1. vyd., Computer Press a.s., 2007, 216 str., ISBN 978-80-251-1605-0. \vsp{1,5mm}
[2] SRBOVÁ, J. a kol.: Podnikatelský plán. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2007, ISBN 978-80-245-1263-1. \vsp{1,5mm}
[3] VEBER, J. a kol. Podnikání malé a střední firmy. 1.vyd. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1069-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
CD, dokument o plagiátorství
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Podporuje Olomoucký region vznik nových podnikatelských subjektů, a pokud ano jakou formou?
Otázky oponenta:
1. Pojednejte prosím o zvolených metodách zpracování Vaší bakalářské práce.
2. Zhodnoťte použitou literaturu.
3. Jak si vysvětlujete, že přes silnou konkurenci v zamýšleném předmětu Vašeho podnikání existuje na trhu mezera - v podobě komplexní nabídky služeb.
Doplňující otázky:
Lošek: Je nějaká jiná forma podpory MSP než jste už uvedla? Vysvětlete váš pojem "lukrativní umístění provozovny".
Studentka z větší části odpověděla na otázky a vznesené dotazy