Diplomová práce zachycuje proces tvorby podnikatelského plánu od prvotní myšlenky až po okamžik vstupu investora. Na základě poznatků z teoretické a praktické části je zpracován v projektové části podnikatelský plán na založení a provozování wellness centra a hotelu v centru Prahy.
Anotace v angličtině
This diploma thesis describes the process of business plan creation from the initial thought to the investor’s entry. A concrete business plan how to establish and run a wellness centre and hotel in Prague has been made on the basis of knowledge from the theoretical and practical part.
business plan, financial plan, cash flow analysis, SWOT analysis, competition analysis, investor, capital
Rozsah průvodní práce
92 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce zachycuje proces tvorby podnikatelského plánu od prvotní myšlenky až po okamžik vstupu investora. Na základě poznatků z teoretické a praktické části je zpracován v projektové části podnikatelský plán na založení a provozování wellness centra a hotelu v centru Prahy.
Anotace v angličtině
This diploma thesis describes the process of business plan creation from the initial thought to the investor’s entry. A concrete business plan how to establish and run a wellness centre and hotel in Prague has been made on the basis of knowledge from the theoretical and practical part.
business plan, financial plan, cash flow analysis, SWOT analysis, competition analysis, investor, capital
Zásady pro vypracování
1. Vysvětlete význam business plánu.
2. Definujte jednotlivé části business plánu.
3. Vysvětlete zaměření plánovaného projektu.
4. Charakterizujte a analyzujte ekonomické a sociologické prostředí a podmínky pro plánovaný projekt.
5. Navrhněte způsoby financování projektu.
6. Proveďte finanční analýzu projektu.
7. Zhodnoťte možnost realizace a fungování projektu.
Zásady pro vypracování
1. Vysvětlete význam business plánu.
2. Definujte jednotlivé části business plánu.
3. Vysvětlete zaměření plánovaného projektu.
4. Charakterizujte a analyzujte ekonomické a sociologické prostředí a podmínky pro plánovaný projekt.
5. Navrhněte způsoby financování projektu.
6. Proveďte finanční analýzu projektu.
7. Zhodnoťte možnost realizace a fungování projektu.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 1999. 220 s. ISBN 80-7169-812-1
VALACH, Josef. Finanční řízení podniku. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: EKOPRESS, 1999, 324 s. ISBN 80-86119-21-1
SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika. 3. přepracované a doplněné vydání. Praha: C. H. Beck, 2002, 479 s. ISBN 80-7179-736-7
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2002, 480 s. ISBN 80-247-9069-6
MALACH, Antonín. Jak podnikat po vstupu do EU. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2005, 528 s. ISBN 80-247-0906-6
KOTLER, Philip. Marketing management. Přel. doc. Ing. Václav Dolanský, CSc., Ing. Stanislav Jurečka. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 720s. Přel. z: Marketing Management: Millennium Edition, 10th edition. ISBN 80-247-0016-6
VEBER, Jaromír, SRPOVÁ, Jitka. Podnikání malé a střední firmy. Průvodce pro podnikatele a manažery. Praha: Grada Publishing, 2005. 304 s. ISBN 80-247-106-92
Finanční průvodce pro malé a střední podniky. Praha: Czechinvest, 2004
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 1999. 220 s. ISBN 80-7169-812-1
VALACH, Josef. Finanční řízení podniku. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: EKOPRESS, 1999, 324 s. ISBN 80-86119-21-1
SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika. 3. přepracované a doplněné vydání. Praha: C. H. Beck, 2002, 479 s. ISBN 80-7179-736-7
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2002, 480 s. ISBN 80-247-9069-6
MALACH, Antonín. Jak podnikat po vstupu do EU. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2005, 528 s. ISBN 80-247-0906-6
KOTLER, Philip. Marketing management. Přel. doc. Ing. Václav Dolanský, CSc., Ing. Stanislav Jurečka. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 720s. Přel. z: Marketing Management: Millennium Edition, 10th edition. ISBN 80-247-0016-6
VEBER, Jaromír, SRPOVÁ, Jitka. Podnikání malé a střední firmy. Průvodce pro podnikatele a manažery. Praha: Grada Publishing, 2005. 304 s. ISBN 80-247-106-92
Finanční průvodce pro malé a střední podniky. Praha: Czechinvest, 2004