Bakalárska práca sa zaoberá problematikou krízovej komunikácie. Zameriava sa na riešenie mimoriadnych udalostí, ktoré vznikli vo Vojenskom opravárenskom podniku Nováky, a. s. za posledných 7 rokov. V prvej časti sú zhrnuté teoretické podklady potrebné pre spra-covanie praktickej časti. V praktickej časti sú riešené dve najtragickejšie mimoriadne uda-losti vzniknuté v uvedenom podniku. Jednotlivé závažné priemyselné havárie sú rozobrané z hľadiska pripravenosti podniku a orgánov štátnej správy na riešenie mimoriadnych uda-lostí v oblasti krízovej komunikácie. Ďalej sú uvedené postupy a spôsoby poskytovania informácií verejnosti. V závere práce sú uvedené možné riešenia poskytovania informácií verejnosti.
Anotace v angličtině
Bechelor thesis deals with crisis communikation. It aims to tackle emergencies arising in the Vojenský opravárenský podnik Nováky, a. s., in the last 7 year. The first section sum-marizes the theoretical background needed for the practical part of the process. The practi-cal part is dealt two most tragic incidents arising in that company. The major industrial accidents are discussed in terms of company readiness and government bodies to deal with emergencies in crisis communication. The follwing are the procedures and modalities for providing information to the public. In conclusion there are the possible solutions to public information.
Klíčová slova
krízová komunikácia, mimoriadna udalosť, závažná priemyselná havária, vzťahy s verejnosťou
Klíčová slova v angličtině
crisis communikation, emeregency, major industrial accident, public relations
Rozsah průvodní práce
65 s. (79 601znakov)
Jazyk
SK
Anotace
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou krízovej komunikácie. Zameriava sa na riešenie mimoriadnych udalostí, ktoré vznikli vo Vojenskom opravárenskom podniku Nováky, a. s. za posledných 7 rokov. V prvej časti sú zhrnuté teoretické podklady potrebné pre spra-covanie praktickej časti. V praktickej časti sú riešené dve najtragickejšie mimoriadne uda-losti vzniknuté v uvedenom podniku. Jednotlivé závažné priemyselné havárie sú rozobrané z hľadiska pripravenosti podniku a orgánov štátnej správy na riešenie mimoriadnych uda-lostí v oblasti krízovej komunikácie. Ďalej sú uvedené postupy a spôsoby poskytovania informácií verejnosti. V závere práce sú uvedené možné riešenia poskytovania informácií verejnosti.
Anotace v angličtině
Bechelor thesis deals with crisis communikation. It aims to tackle emergencies arising in the Vojenský opravárenský podnik Nováky, a. s., in the last 7 year. The first section sum-marizes the theoretical background needed for the practical part of the process. The practi-cal part is dealt two most tragic incidents arising in that company. The major industrial accidents are discussed in terms of company readiness and government bodies to deal with emergencies in crisis communication. The follwing are the procedures and modalities for providing information to the public. In conclusion there are the possible solutions to public information.
Klíčová slova
krízová komunikácia, mimoriadna udalosť, závažná priemyselná havária, vzťahy s verejnosťou
Klíčová slova v angličtině
crisis communikation, emeregency, major industrial accident, public relations
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska z oblasti krizové komunikace.
Analyzujte krizovou komunikaci mimořádné události výbuchu ve VOP, a. s. Nováky.
Porovnejte teoretická východiska a řešení konkrétní krizové komunikace mimořádné události, vyvoďte závěry a doporučení aplikovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska z oblasti krizové komunikace.
Analyzujte krizovou komunikaci mimořádné události výbuchu ve VOP, a. s. Nováky.
Porovnejte teoretická východiska a řešení konkrétní krizové komunikace mimořádné události, vyvoďte závěry a doporučení aplikovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
[1] NĚMEC, Petr. Public relations: Komunikace v konfliktních a krizových situacích. 1. vydání. Praha: Management Press, 1999. ISBN 80-85943-66-2. \vsp{1,5mm}
[2] VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. 1. vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. ISBN 978-80-247-2510-9. \vsp{1,5mm}
[3] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace 1. vydání. Grada Publishing a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8. \vsp{1,5mm}
Další literatura dle doporučení vedoucího balakářské prace.
Seznam doporučené literatury
[1] NĚMEC, Petr. Public relations: Komunikace v konfliktních a krizových situacích. 1. vydání. Praha: Management Press, 1999. ISBN 80-85943-66-2. \vsp{1,5mm}
[2] VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. 1. vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. ISBN 978-80-247-2510-9. \vsp{1,5mm}
[3] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace 1. vydání. Grada Publishing a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8. \vsp{1,5mm}
Další literatura dle doporučení vedoucího balakářské prace.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího BP:
nejsou
Otázky oponenta BP:
1. Jaké mohou nastat šumy při komunikaci v průběhu mimořádné situace?
2. Jak souvisí marketingová komunikace s krizovou komunikací mimořádné události?
3. Popište teorii negativní dominance komunikace v krizových situacích. Byly její
postupy při komunikaci, kterou jste ve své práci popisoval, dodržovány?