Táto diplomová práca sa zaoberá aspektami založenia "online hernej siete" - procesom založenia súkromne vlastnenej spoločsnoti (tzv. game service provider), jej ponuky produktov a hostingových služieb, zákazníckym portfóliom, analýzou vnútorného a vonkajšieho prostredia a marketingovými stratégiami, s ktorými by mala dosiahnuť úspech na trhu.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the aspects of founding a new online gaming network. It will be divided into five fundamental categories: the process of establishing a privately owned company (game service provider), an overview of offered products and hosting services, customer portfolios, analyses of internal and external environments and marketing strategies to achieve sucess on the market.
Klíčová slova
firma, založenia, hosting, marketing, sieť
Klíčová slova v angličtině
company, foundation, hosting, marketing, network
Rozsah průvodní práce
101 s., 13 s. obr. príloh
Jazyk
AN
Anotace
Táto diplomová práca sa zaoberá aspektami založenia "online hernej siete" - procesom založenia súkromne vlastnenej spoločsnoti (tzv. game service provider), jej ponuky produktov a hostingových služieb, zákazníckym portfóliom, analýzou vnútorného a vonkajšieho prostredia a marketingovými stratégiami, s ktorými by mala dosiahnuť úspech na trhu.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the aspects of founding a new online gaming network. It will be divided into five fundamental categories: the process of establishing a privately owned company (game service provider), an overview of offered products and hosting services, customer portfolios, analyses of internal and external environments and marketing strategies to achieve sucess on the market.
Klíčová slova
firma, založenia, hosting, marketing, sieť
Klíčová slova v angličtině
company, foundation, hosting, marketing, network
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné materiály v oblasti marketingových a komunikačních strategií.
2. Formulujte cíly firmy a definujte marketingovou strategii firmy při její založení.
3. Analyzujte konkurenční prostředí firmy.
4. Formulujte projekt pro úspešné etablování firmy na trhu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné materiály v oblasti marketingových a komunikačních strategií.
2. Formulujte cíly firmy a definujte marketingovou strategii firmy při její založení.
3. Analyzujte konkurenční prostředí firmy.
4. Formulujte projekt pro úspešné etablování firmy na trhu.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing, Praha, Grada 2004
Tellis, G.: Reklama a podpora prodeje, Praha, Grada
periodika - Strategie, Ekonom, Hospodářské noviny
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing, Praha, Grada 2004
Tellis, G.: Reklama a podpora prodeje, Praha, Grada
periodika - Strategie, Ekonom, Hospodářské noviny