Bakalárska práca je zameraná na analýzu marketingového riadenia vo vybranej organizácií. Teoretická časť pojednáva o podstate a cieľoch marketingového riadenia, marketingovom mixe a definuje marketingový proces riadenia. Praktická časť sa zaoberá analýzou súčasné-ho stavu marketingového riadenia vybranej organizácií. Na základe analýzy súčasného stavu marketingového riadenia vybranej organizácie sú definované návrhy na zlepšenie marketingového riadenia.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis provides an analysis of marketing management in the selected organization. Theoretical part describes the essence and the aims of marketing management, the marketing mix and defines the marketing management process. The practical part deals with the analysis of current state of marketing management in the selected organization. The proposals for improvement are based on and defined by the current state of this marketing management.
Bakalárska práca je zameraná na analýzu marketingového riadenia vo vybranej organizácií. Teoretická časť pojednáva o podstate a cieľoch marketingového riadenia, marketingovom mixe a definuje marketingový proces riadenia. Praktická časť sa zaoberá analýzou súčasné-ho stavu marketingového riadenia vybranej organizácií. Na základe analýzy súčasného stavu marketingového riadenia vybranej organizácie sú definované návrhy na zlepšenie marketingového riadenia.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis provides an analysis of marketing management in the selected organization. Theoretical part describes the essence and the aims of marketing management, the marketing mix and defines the marketing management process. The practical part deals with the analysis of current state of marketing management in the selected organization. The proposals for improvement are based on and defined by the current state of this marketing management.
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů zabývající se marketingovým řízením firmy.
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve vybrané organizaci.
Navrhněte doporučení na zdokonalení marketingového řízení ve vybrané organizaci.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů zabývající se marketingovým řízením firmy.
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve vybrané organizaci.
Navrhněte doporučení na zdokonalení marketingového řízení ve vybrané organizaci.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-1545-7. \vsp{1,5mm}
[3] KRETTER, Anton. Marketing. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2004. ISBN 80-8069-390-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-1545-7. \vsp{1,5mm}
[3] KRETTER, Anton. Marketing. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2004. ISBN 80-8069-390-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
3 ilustrace
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Ktorú z príležitostí uvedených v SWOT analýze (str. 49) považujete za
najvýznamnejšiu? Svoje tvrdenie zdôvodnite.
2. Myslíte si, že Vami navrhované odporúčania bude firma realizovať?
Otázky oponenta:
1. Seznámil jste společnost s doporučeními, jež jste navrhl ve své bakalářské práci a pokud ano - jaká byla reakce ze strany analyzované společnosti?
Student z větší části odpověděl na otázky a vznesené dotazy