Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem v oblasti služeb. V teoretické části jsou popsány vlastnosti služeb s klasifikací a jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Praktická část práce je zaměřena na využití marketingového mixu služeb organizací Městská kina Uherské Hradiště. Pomocí provedení dotazníkového šetření, rozhovoru, analýzy dostupných informací a SWOT analýzy je marketingový mix služeb zhodnocen a jsou stanoveny návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is concerned with the marketing mix in the sphere of services. The theoretical part describes the characteristics of services with the classification and the indi-vidual elements of the marketing mix of services. The practical part is focused od the use of marketing mix of services by the organization Městská kina Uherské Hradiště. The mar-keting mix of services is evaluated with the implementation of questionnaire survey, inter-view, analysis of available informations and SWOT analysis, at the end, the proposals for imporvement are submited.
marketing, marketing mix of services, services, customer
Rozsah průvodní práce
60 s. (78 038)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem v oblasti služeb. V teoretické části jsou popsány vlastnosti služeb s klasifikací a jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Praktická část práce je zaměřena na využití marketingového mixu služeb organizací Městská kina Uherské Hradiště. Pomocí provedení dotazníkového šetření, rozhovoru, analýzy dostupných informací a SWOT analýzy je marketingový mix služeb zhodnocen a jsou stanoveny návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is concerned with the marketing mix in the sphere of services. The theoretical part describes the characteristics of services with the classification and the indi-vidual elements of the marketing mix of services. The practical part is focused od the use of marketing mix of services by the organization Městská kina Uherské Hradiště. The mar-keting mix of services is evaluated with the implementation of questionnaire survey, inter-view, analysis of available informations and SWOT analysis, at the end, the proposals for imporvement are submited.
marketing, marketing mix of services, services, customer
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů zabývající se marketingovým mixem v oblasti služeb.
Analyzujte současný stav marketingového mixu služeb v organizaci Městská kina Uherské Hradiště.
Navrhněte doporučení na zdokonalení marketingového mixu služeb v organizaci Městská kina Uherské Hradiště.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů zabývající se marketingovým mixem v oblasti služeb.
Analyzujte současný stav marketingového mixu služeb v organizaci Městská kina Uherské Hradiště.
Navrhněte doporučení na zdokonalení marketingového mixu služeb v organizaci Městská kina Uherské Hradiště.
Seznam doporučené literatury
[1] MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing služieb. Bratislava: Daniel NETRI, 2006. ISBN 80-969567-1-X. \vsp{1,5mm}
[2] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: GRADA Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9. \vsp{1,5mm}
[3] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. kolektiv. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN: 978-80-247-2049-4. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing služieb. Bratislava: Daniel NETRI, 2006. ISBN 80-969567-1-X. \vsp{1,5mm}
[2] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: GRADA Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9. \vsp{1,5mm}
[3] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. kolektiv. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN: 978-80-247-2049-4. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Ktorú z hrozieb uvádzaných v SWOT analýze (str. 35) považujete za ajvýznamnejšiu? Vysvetlite.
2. Oboznámil ste zástupcu analyzovanej organizácie so závermi svojej bakalárskej
práce? Ak áno - myslíte, že niektoré zo súboru Vami navrhovaných opatrení by
mohli byť realizované?
Otázky oponenta:
1. Kterými z Vámi navrhovaných doporučení se organizace rozhodla podrobněji
zabývat a následně realizovat?
2. I když je marketingový mix taktickým nástrojem řízení, je zřejmé, že musí být v
souladu se strategickým záměrem společnosti. Má firma definováno poslání, vizi,
strategii a cíle? Jsou nástroje marketingového mixu v souladu se strategickými cíli, vizí a posláním?
3. V marketingovém výzkumu jste použil i dotazníkovou metodu. Jaké jiné metody
byste použil na další analýzu, abyste získal detailnější pohled zákazníka na služby firmy?
Student z větší části odpověděl na otázky a vznesené dotazy