Tato diplomová práce se snaží vytvořit určitou nosnou konstrukci, na které by bylo možné dále stavět a vytvořit tím stabilní plán, podle kterého by bylo možné postupovat při založe-ní samostatné firmy zabývající se uměleckou autorskou tvorbou v oboru šperkařství.
Hlavní důraz je zde kladen na upřesnění tvorby marketingového mixu, propagace a přede-vším vyjasnění legislativních kroků, které jsou nezbytné pro práci s drahými kovy a umě-leckou tvorbou.
Anotace v angličtině
This master thesis completely tries to make a basic construction, which would be a plat-form for a stabile plan for establishing a new individual artistic firm. This firm will be spe-cialized on artistic crafted jewelry.
The key objectives of this thesis are basement of marketing mix and right communication mix. The searching of new ways of communication, not only with customers, will help to get front position in the market. Next part includes brand building and sizing up the situa-tion in legislation around the artistic work, jewelry production and parts of The Trades Li-censing Act. These steps are necessary to go through and find the right solution for the fu-ture going business.
Tato diplomová práce se snaží vytvořit určitou nosnou konstrukci, na které by bylo možné dále stavět a vytvořit tím stabilní plán, podle kterého by bylo možné postupovat při založe-ní samostatné firmy zabývající se uměleckou autorskou tvorbou v oboru šperkařství.
Hlavní důraz je zde kladen na upřesnění tvorby marketingového mixu, propagace a přede-vším vyjasnění legislativních kroků, které jsou nezbytné pro práci s drahými kovy a umě-leckou tvorbou.
Anotace v angličtině
This master thesis completely tries to make a basic construction, which would be a plat-form for a stabile plan for establishing a new individual artistic firm. This firm will be spe-cialized on artistic crafted jewelry.
The key objectives of this thesis are basement of marketing mix and right communication mix. The searching of new ways of communication, not only with customers, will help to get front position in the market. Next part includes brand building and sizing up the situa-tion in legislation around the artistic work, jewelry production and parts of The Trades Li-censing Act. These steps are necessary to go through and find the right solution for the fu-ture going business.
1. Proveďte rešerši literatury a zdrojů, které souvisí s tématem diplomové práce.
2. Zpracujte podklady týkající se legislativy v oblasti zpracování drahých kovů.
3. Proveďte analýzu stávajícího stavu v oboru šperkařství.
4. Popište proces tvorby návrhu značky a loga.
5. Navrhněte marketingový a komunikační mix.
6. V závěru práce zhodnoťte úskalí při zakládání nové firmy.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury a zdrojů, které souvisí s tématem diplomové práce.
2. Zpracujte podklady týkající se legislativy v oblasti zpracování drahých kovů.
3. Proveďte analýzu stávajícího stavu v oboru šperkařství.
4. Popište proces tvorby návrhu značky a loga.
5. Navrhněte marketingový a komunikační mix.
6. V závěru práce zhodnoťte úskalí při zakládání nové firmy.
Seznam doporučené literatury
John Cooper, Peter Lane, Marketingové plánování, Grada 1999
Marie Přibová a spol., Strategické řízení značky, Ekopress 2000
Miroslav Foret, Marketingová komunikace, Computer Press 2004
David Aaker, Brand Building, Computer Press 2003
Leon Schiffman, Leslie Kanuk, Nákupní chování, Computer Press 2004
Philip Kotler, Gary Armstrong, Marketing, Grada 2004
Patrick Pelsmacker a spol., Marketingová komunikace, Grada 2003
Seznam doporučené literatury
John Cooper, Peter Lane, Marketingové plánování, Grada 1999
Marie Přibová a spol., Strategické řízení značky, Ekopress 2000
Miroslav Foret, Marketingová komunikace, Computer Press 2004
David Aaker, Brand Building, Computer Press 2003
Leon Schiffman, Leslie Kanuk, Nákupní chování, Computer Press 2004
Philip Kotler, Gary Armstrong, Marketing, Grada 2004
Patrick Pelsmacker a spol., Marketingová komunikace, Grada 2003