Bakalárska práca je zameraná na problematiku nových trendov v marketingu a vyhodnocuje využívanie marketingových nástrojov spoločnosti QEX, a.s..
V teoretickej časti sa práca zameriava na využívanie marketingovej komunikácie na internete. Bližšie rozoberá jednotlivé formy nových trendov, medzi ktoré patrí event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing alebo virálny marketing, či využívanie sociálnych sietí na účely marketingu.
Praktická časť sa zaoberá zhodnotením marketingových aktivít spoločnosti QEX, a.s.. Na základe poskytnutých informácii zo strany spoločnosti a spracovaného dotazníka, boli spoločnosti navrhnuté nové možnosti a ich aplikácia.
Anotace v angličtině
Submitted bachelor work is centred on new marketing trends. In this work we analyzed marketing tools application of particular company QEX, a.s..
Theoretical part of bachelor work is oriented at usage of marketing communication published on the Internet. It is closer aimed on respective forms of new marketing trends such as event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing and viral marketing; and also social network usage for marketing purposes.
Practical part of this work proceeds on marketing activity evaluation of QEX, a.s. company. Based on information provided by this particular company and also on information ob-tained by answer sheets interpretation, we suggested new marketing opportunities and their applications to QEX, a.s. company.
Klíčová slova
nové trendy, marketingová komunikácia, sociálne siete, internet, event marketing, komunikácia so zákazníkmi, reklama
Klíčová slova v angličtině
new trends, marketing communication, social networks, Internet, event marketing, communication with consumers, advertising
Rozsah průvodní práce
76 s. (73 389 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalárska práca je zameraná na problematiku nových trendov v marketingu a vyhodnocuje využívanie marketingových nástrojov spoločnosti QEX, a.s..
V teoretickej časti sa práca zameriava na využívanie marketingovej komunikácie na internete. Bližšie rozoberá jednotlivé formy nových trendov, medzi ktoré patrí event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing alebo virálny marketing, či využívanie sociálnych sietí na účely marketingu.
Praktická časť sa zaoberá zhodnotením marketingových aktivít spoločnosti QEX, a.s.. Na základe poskytnutých informácii zo strany spoločnosti a spracovaného dotazníka, boli spoločnosti navrhnuté nové možnosti a ich aplikácia.
Anotace v angličtině
Submitted bachelor work is centred on new marketing trends. In this work we analyzed marketing tools application of particular company QEX, a.s..
Theoretical part of bachelor work is oriented at usage of marketing communication published on the Internet. It is closer aimed on respective forms of new marketing trends such as event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing and viral marketing; and also social network usage for marketing purposes.
Practical part of this work proceeds on marketing activity evaluation of QEX, a.s. company. Based on information provided by this particular company and also on information ob-tained by answer sheets interpretation, we suggested new marketing opportunities and their applications to QEX, a.s. company.
Klíčová slova
nové trendy, marketingová komunikácia, sociálne siete, internet, event marketing, komunikácia so zákazníkmi, reklama
Klíčová slova v angličtině
new trends, marketing communication, social networks, Internet, event marketing, communication with consumers, advertising
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů tykajících se problematiky marketingu s důrazem na nové trendy v marketingu.
Analyzujte současný stav marketingových aktivit ve společnosti Q-EX, a.s.
Navrhněte doporučení vedoucí k zdokonalení marketingových aktivit ve společnosti Q-EX, a.s.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů tykajících se problematiky marketingu s důrazem na nové trendy v marketingu.
Analyzujte současný stav marketingových aktivit ve společnosti Q-EX, a.s.
Navrhněte doporučení vedoucí k zdokonalení marketingových aktivit ve společnosti Q-EX, a.s.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1095-1 \vsp{1,5mm}
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0. Brno: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6 \vsp{1,5mm}
[3] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: Posaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1095-1 \vsp{1,5mm}
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0. Brno: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6 \vsp{1,5mm}
[3] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: Posaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Ktoré z odporúčaní navrhnutých firme (str. 52-55) považujete za najvýznamnejšie?
V čom vidíte jeho najväčší prínos?
2. Ktorý z uvedených trendov podľa Vášho názoru najviac ovplyvní marketingovú
komunikáciu v nasledujúcich desiatich rokoch? Zdôvodnite.
Otázky oponenta:
1. Využívá firma nějakou formu marketingového informačního systému?
2. V čem vidíte praktický význam práce a do jaké míry jsou vaše návrhy reálné?
Doplňující otázky:
Lukoszová: Můžete nás blíže seznámit s tím, jak probíhalo dotazníkové šetření? Jaký byl vzorek respondentů?
Novák: Jak jste vybírala věk respondentů? Většina dotazovaných (přes 80 %) je nižšího věku.
Šafařík: Nedostatky v citaci literatury.
Studentka zcela odpověděla na otázky a vznesené dotazy