Ve své diplomové práci se budu zabývat veletrhy a výstavami coby komunikačním nástrojem vybrané firmy. V teoretické části budu vycházet z odborné literatury. Zaměřím se na historii výstavnictví, charakterizuji pojem veletrh a definuji jeho výhody a nevýhody a rozdělím veletrhy a výstavy na jednotlivé typy. Většinu teoretické části věnuji jednotlivým částem přípravy na veletrh a podrobně popíši, co je pro firmu nezbytné udělat v dané fázi. Toto bude sloužit jako osnova pro část praktickou, kde se budu zabývat přípravami firmy Robe Show Lighting na mezinárodní veletrh ProLight + Sound ve Frankfurtu nad Mohanem.
V projektové části se pokusím zpracovat výstavní manuál, na základě analýzy z praktické části. Tento manuál by měl sloužit firmě Robe Show Lighting jako ,,návod‘‘ na zlepšení komunikace pomocí veletrhů a výstav.
Anotace v angličtině
In my diploma paper I am going to deal with fairs and exhibitions as a communication instrument of chosen company. In the theoretical part I gather from technical bibliography. I will focus on fairs history, I will describe the term fair and I will define its advantages and then I will divide fairs and exhibitions into individual types. The most of the theoretical part I devote to individual parts of company’s preparation for a fair and I describe each part of the preparation in detail. This will serve as a plan for my practice part of my work, that I devote to a preparation of Robe Show Lighting company for the international fair ProLight + Sound in Frankfurt.
In the project part I am going to put together a fair handbook for Robe Show Lighting on the basic of an analysis from the practice part. This manual should serve as an instruction manual for better communication by fairs and exhibitions
Klíčová slova
Komunikace, veletrhy a výstavy, prezentace, design, stánek, doprovodný program.
Klíčová slova v angličtině
communication, fairs and exhibitions, presentation, design, booth, fringe program.
Rozsah průvodní práce
76
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci se budu zabývat veletrhy a výstavami coby komunikačním nástrojem vybrané firmy. V teoretické části budu vycházet z odborné literatury. Zaměřím se na historii výstavnictví, charakterizuji pojem veletrh a definuji jeho výhody a nevýhody a rozdělím veletrhy a výstavy na jednotlivé typy. Většinu teoretické části věnuji jednotlivým částem přípravy na veletrh a podrobně popíši, co je pro firmu nezbytné udělat v dané fázi. Toto bude sloužit jako osnova pro část praktickou, kde se budu zabývat přípravami firmy Robe Show Lighting na mezinárodní veletrh ProLight + Sound ve Frankfurtu nad Mohanem.
V projektové části se pokusím zpracovat výstavní manuál, na základě analýzy z praktické části. Tento manuál by měl sloužit firmě Robe Show Lighting jako ,,návod‘‘ na zlepšení komunikace pomocí veletrhů a výstav.
Anotace v angličtině
In my diploma paper I am going to deal with fairs and exhibitions as a communication instrument of chosen company. In the theoretical part I gather from technical bibliography. I will focus on fairs history, I will describe the term fair and I will define its advantages and then I will divide fairs and exhibitions into individual types. The most of the theoretical part I devote to individual parts of company’s preparation for a fair and I describe each part of the preparation in detail. This will serve as a plan for my practice part of my work, that I devote to a preparation of Robe Show Lighting company for the international fair ProLight + Sound in Frankfurt.
In the project part I am going to put together a fair handbook for Robe Show Lighting on the basic of an analysis from the practice part. This manual should serve as an instruction manual for better communication by fairs and exhibitions
Klíčová slova
Komunikace, veletrhy a výstavy, prezentace, design, stánek, doprovodný program.
Klíčová slova v angličtině
communication, fairs and exhibitions, presentation, design, booth, fringe program.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací v komerční sféře se zaměřením na sales promotion, zejména v oblasti výstav a veletrhů. Na základě aplikace zjištěných poznatků na prostředí firmy Robe Show Lighting formulujte pracovní hypotézy své studie.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací firmy Robe Show Lighting z jejího pohledu i z pohledu jejích cílových skupin, navrhněte koncepci pro účast firmy na mezinárodním veletrhu.
3. Na základě výsledku analýzy zpracujte projektové řešení problematiky výstavnictví dané firmy, zhodnoťte možnosti a problémy jeho aplikace v praxi a naznačte možnosti a směry dalšího výzkumu efektivnosti veletržních aktivit firmy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací v komerční sféře se zaměřením na sales promotion, zejména v oblasti výstav a veletrhů. Na základě aplikace zjištěných poznatků na prostředí firmy Robe Show Lighting formulujte pracovní hypotézy své studie.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací firmy Robe Show Lighting z jejího pohledu i z pohledu jejích cílových skupin, navrhněte koncepci pro účast firmy na mezinárodním veletrhu.
3. Na základě výsledku analýzy zpracujte projektové řešení problematiky výstavnictví dané firmy, zhodnoťte možnosti a problémy jeho aplikace v praxi a naznačte možnosti a směry dalšího výzkumu efektivnosti veletržních aktivit firmy.
Seznam doporučené literatury
BLACK, S.: Nejúčinnější propagace Public Relations, 1.vyd., Grada Publishing 1994, ISBN 80-7169-106-2
VYSEKALOVÁ, J.: Veletrhy a výstavy,1.vyd., Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0894-9
KOTLER, P.: ARMSTRONG G.: Marketing, 1.vyd., Grada Publishing 2004, ISBN 80-85943-20-4
GEUENS, M.: Marketingová komunikace, 1.vyd., Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
SMITH,P.: Moderní marketing, 1.vyd., Computer Press 2000, ISBN 80-7226-252-1
Seznam doporučené literatury
BLACK, S.: Nejúčinnější propagace Public Relations, 1.vyd., Grada Publishing 1994, ISBN 80-7169-106-2
VYSEKALOVÁ, J.: Veletrhy a výstavy,1.vyd., Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0894-9
KOTLER, P.: ARMSTRONG G.: Marketing, 1.vyd., Grada Publishing 2004, ISBN 80-85943-20-4
GEUENS, M.: Marketingová komunikace, 1.vyd., Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
SMITH,P.: Moderní marketing, 1.vyd., Computer Press 2000, ISBN 80-7226-252-1