Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast elektronického obchodování a konkrétně na založení elektronického obchodu fyzickou osobou s minimálními finančními náklady. Úvodem jsou vysvětleny základní pojmy a převážná část teoretické části je věnována založení a provozování elektronického obchodu, struktuře uživatelů Internetu a charakteristice internetových zákazníků. Poznatky z této části jsou následně využity v analýze existujícího elektronického obchodu s outdoorovým vybavením a zejména v projektové části, která přináší návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace konkrétního e-shopu.
Anotace v angličtině
This extended essay is targeting on the area of electronic business and especially on establishing an electronic shop by a physical person with low finances. The introduction explains basic terminology and main part of the theoretical part is dedicated the founding and running of electronic shop, structure of Internet users and characteristic of Internet customers. Some knowledge from this part are consequently put to use in analyse of one existing electronic shop carrying business on an outdoor market and mainly in project part, which brings suggestions and recommendations to improve current situation of this concrete e-shop.
Internet, Internet users, electronic commerce, electronic shop, e-shop, outdoor, www.Makalu.cz.
Rozsah průvodní práce
109 s., 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast elektronického obchodování a konkrétně na založení elektronického obchodu fyzickou osobou s minimálními finančními náklady. Úvodem jsou vysvětleny základní pojmy a převážná část teoretické části je věnována založení a provozování elektronického obchodu, struktuře uživatelů Internetu a charakteristice internetových zákazníků. Poznatky z této části jsou následně využity v analýze existujícího elektronického obchodu s outdoorovým vybavením a zejména v projektové části, která přináší návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace konkrétního e-shopu.
Anotace v angličtině
This extended essay is targeting on the area of electronic business and especially on establishing an electronic shop by a physical person with low finances. The introduction explains basic terminology and main part of the theoretical part is dedicated the founding and running of electronic shop, structure of Internet users and characteristic of Internet customers. Some knowledge from this part are consequently put to use in analyse of one existing electronic shop carrying business on an outdoor market and mainly in project part, which brings suggestions and recommendations to improve current situation of this concrete e-shop.
Internet, Internet users, electronic commerce, electronic shop, e-shop, outdoor, www.Makalu.cz.
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretickou základu nutnou pro pochopení funkčnosti e-shopu.
2. Popište e-shop jako nástroj marketingových komunikací.
3. Analyzujte e-shop www.makalu.cz - jeho pozici na trhu.
4. Navrhněte projekt na zkvalitnění marketingových komunikací e-shopu www.makalu.cz.
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretickou základu nutnou pro pochopení funkčnosti e-shopu.
2. Popište e-shop jako nástroj marketingových komunikací.
3. Analyzujte e-shop www.makalu.cz - jeho pozici na trhu.
4. Navrhněte projekt na zkvalitnění marketingových komunikací e-shopu www.makalu.cz.
Seznam doporučené literatury
Internetový marketing, Jiří Hlavenka, Praha Computer Press 2001, ISBN 80-7226-498-2
Internet a jeho komerční využití, Lubomír Nondek, Lenka Řenčová, Praha Grada 2000, ISBN 80-7169-933-0
E-Business pro manažery, Jiří Donát, Praha Grada 2000, ISBN 80-247-9001-7
Dělejte byznys na Internetu: jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce, Jiří Hlavenka, Praha Computer Press 2001, ISBN 80-7226-371-4
Seznam doporučené literatury
Internetový marketing, Jiří Hlavenka, Praha Computer Press 2001, ISBN 80-7226-498-2
Internet a jeho komerční využití, Lubomír Nondek, Lenka Řenčová, Praha Grada 2000, ISBN 80-7169-933-0
E-Business pro manažery, Jiří Donát, Praha Grada 2000, ISBN 80-247-9001-7
Dělejte byznys na Internetu: jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce, Jiří Hlavenka, Praha Computer Press 2001, ISBN 80-7226-371-4