Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu a logistiky v realizaci projektů na podporu prodeje ve společnosti DEKOR s r.o., která vyrábí produkty ovlivňující nákupní rozhodnutí v místě prodeje. V první části práce jsou logistika a marketing charakterizovány po stránce teoretické a v druhé části je ukázáno jejich využívání v praxi. Stěžejní částí práce je popis průběhu realizace zakázek ve společnosti DEKOR s r.o. a také případová studie prezentující realizaci na konkrétním obchodním případu. V závěrečné části práce je provedena a vyhodnocena SWOT analýza podniku, na základě které byla navrhnuta zlepšení.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis is focused on the use of marketing and logistics in the implementation of projects to promote the sale at DEKOR Ltd., which manufactures products that affect buying decisions at the point of sale. Logistics and marketing are theoretically characterized in the first part of the bachelor's thesis, and the second part demonstrates their use in practice. The main section of this bachelor's thesis is a description of the implementation of orders at DEKOR Ltd. and also a case study presenting implementation of specific business case. In the final part of the bachelor's thesis is performed and evaluated SWOT analysis of the company on which basis the improvement were suggested.
Klíčová slova
dodavatel, externí partner, Just in Time, logistika, marketing, osvícený marketing, POP, public relations, SWOT analýza, zakázka, zákazník
Klíčová slova v angličtině
supplier, external partner, Just in Time, logistics, marketing, enlightened marketing, POP, public relations, SWOT analysis, order, customer
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu a logistiky v realizaci projektů na podporu prodeje ve společnosti DEKOR s r.o., která vyrábí produkty ovlivňující nákupní rozhodnutí v místě prodeje. V první části práce jsou logistika a marketing charakterizovány po stránce teoretické a v druhé části je ukázáno jejich využívání v praxi. Stěžejní částí práce je popis průběhu realizace zakázek ve společnosti DEKOR s r.o. a také případová studie prezentující realizaci na konkrétním obchodním případu. V závěrečné části práce je provedena a vyhodnocena SWOT analýza podniku, na základě které byla navrhnuta zlepšení.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis is focused on the use of marketing and logistics in the implementation of projects to promote the sale at DEKOR Ltd., which manufactures products that affect buying decisions at the point of sale. Logistics and marketing are theoretically characterized in the first part of the bachelor's thesis, and the second part demonstrates their use in practice. The main section of this bachelor's thesis is a description of the implementation of orders at DEKOR Ltd. and also a case study presenting implementation of specific business case. In the final part of the bachelor's thesis is performed and evaluated SWOT analysis of the company on which basis the improvement were suggested.
Klíčová slova
dodavatel, externí partner, Just in Time, logistika, marketing, osvícený marketing, POP, public relations, SWOT analýza, zakázka, zákazník
Klíčová slova v angličtině
supplier, external partner, Just in Time, logistics, marketing, enlightened marketing, POP, public relations, SWOT analysis, order, customer
Zásady pro vypracování
Teoretické vymezení marketingových a logistických činností podniku.
Představení firmy DEKOR, spol. s r.o. a analýza marketingového a logistického řešení projektů na podporu prodeje.
Návrh možných zlepšení řešení projektů na podporu prodeje.
Zásady pro vypracování
Teoretické vymezení marketingových a logistických činností podniku.
Představení firmy DEKOR, spol. s r.o. a analýza marketingového a logistického řešení projektů na podporu prodeje.
Návrh možných zlepšení řešení projektů na podporu prodeje.
Seznam doporučené literatury
[1] ČUJAN, Zdeněk a Zdeněk MÁLEK. Výrobní a obchodní logistika. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-730-9. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[3] SIXTA, Josef a Václav MAČÁT. Logistika: teorie a praxe. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0573-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] ČUJAN, Zdeněk a Zdeněk MÁLEK. Výrobní a obchodní logistika. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-730-9. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[3] SIXTA, Josef a Václav MAČÁT. Logistika: teorie a praxe. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0573-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího k obhajobě bakalářské práce:
1. Diskutovala jste již s představiteli firmy o možnosti využití Vašich doporučení?
Otázky oponenta k obhajobě bakalářské práce:
1. Aké metódy boli použité pri analýze marketingových a logistických riešení projektov
na podporu predaja?
2. Ktoré z navrhovaných odporúčaní považujete za najvýznamnejšie? Svoje tvrdenie
zdôvodnite.
Studentka zcela odpověděla na otázky a vznesené dotazy.